1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel % vrouwen op de xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alex V, 29 jun 2003.

  1. Mastur tsjief

    Mastur tsjief xbw owner

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen xbox live en dus ook geen enkel idee of er wel echt veel vrouwen meegamen. maar het zou best kunnen
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je constructieve bijdrage :+

    Volgende keer graag enkel reageren als je iets hebt te melden ;)
     
  3. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nog niemand op live tegen gekomen, maar ik heb vaak genoeg met dames gegamed op de pc. Vooral met TO, er zijn volgens mij zelfs stuk of 3 a 4 clans waar alleen vrouwen in spelen. Ook ken ik een aantal clans die mohaa spelen, waar ook alleen vrouwen in spelen. Ik vind gamen ook prachtig. Dus ik kijk er helemaal niet raar van op dat als een dame dat ook doet.

    Gamen kent geen geslacht, noch leeftijd. Lekker gamen...
     
  4. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 okt 2003
  5. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hehhehe.. dat heb je he, als je in zo saai dorp woont als moerkapelle, dan ga je wel gamen!!!!
     
  6. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    kunnen we dan nu ook de vraag stellen welke vrouwen en ook werkelijk gedragen als vrouwen ipv die ik ben vrouw-maar-werk-in-de-bouw-rook-zware-shag-met-lesbische-en-scheer-me-kin-3-x-per-dag-type's.

    ik ken er namelijk een paarr die .....
     
  7. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha......
     
  8. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vriendin speelt graag mm3
    meestal (bijna altijd)wint ze het van de mannen
    ze praat nooit tijdens een spel en als ze met een van mijn vrieden(friendslist) speelt denken die dat ik het ben
    lig dan meestal plat van het laggen
     
  9. carina

    carina Pino

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben op en top vrouw. Stond ik bij de Dixons om Colin Mcrae Rally 4 af te rekenen, zegt de verkoper (een jongen die echt niet ouder was), mevrouwtje veel plezier ermee en met zo'n verbaasde blik erbij. Het zal waarschijnlijk altijd wel vreemd blijven, vrouwen in de gamende mannenwereld. Maar tis wel geaccepteerd of toch niet?
     
  10. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ken het! sta je in de mediamarkt te kijken naar een nieuw xbox spel, sta je daar tussen allemaal gasten in, die een beetje wazig naar je zitten te kijken! je hoort ze gewoon denken: huh... en vrouw die gamed? hahaha
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Saai? Ben (laba) is een kwartiertje rijden!! HET uitgaanscentrum waar kinderen los kunnen gaan en ouders ondertussen leuk los kunnen gaan in de 70ties 80ties tent. *puke* Ik snap je punt dus. :)
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel me ook al op... ik kom oorspronkelijk uit Nieuwerkerk (woon nu in Rotterdam) en ben al een paar keer meisjes (vrouwen) tegen gekomen op Live die daar ook uit die buurt komen :)
    Dat brengt weer herinneringen boven.... ik ben jaren lang naar Ben geweest... eerst op de fiets, toen brommer en uiteindelijk de Ben Bus :9

    Ik ben ondertussen een beetje (erg) oud voor Ben, maar denk er nog met weemoed aan terug. ;)
     
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    we kunnen zo nog een speciaal 'groen hart' topic of Gouda: the neighberhood topic opstarten. :)
     
  14. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    vind dat echt een klote tent... hehehe

    Maar we kunnen idd een gouda en omstreken topic gaan maken!
    Kunnen we een keer een xbox party houden hehehehe
     
  15. Sudeki

    Sudeki WiEnEr

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel elke dag op xbox live, duz hier heb je al 1 vrouw:D
     
  16. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moeten we nu eigenlijk met de vraagstelling ... hoeveel % vrouwen (tov waarvan ?) of hoeveel meiden er op de xbox spelen.
    Sudeki geeft aan dat ze er één is. En wat dan nog... ben je goed met GR:IT?? Dan hoop ik je een keer te kunnen te kunnen verrassen met een headshot.

    Het maakt mij niets uit, meid of jongen... als ik live speel heb ik met gamers te maken. .

    Het "onzijdige" spreekt me wel aan... geen afdwalende gedachten maar enkel de focus op het gamen... jongens en meiden!!!
     
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    I like GirlGamesters _O_
     
  18. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n vriendin heeft d'r eigen gamecube. Vooral vanwege Zelda.

    Op de Xbox spelen we meestal Dead or Alive 3 of Baldurs Gate - Dark Alliance.

    Op de PC speelt ze van alles wel, van UT tot d'r eigen favoriet: Age of Empires. Ook gaat ze mee naar LAN parties (ja met d'r eigen PC ;)).

    Ben ERG blij met 'r :D.
    Ik hou van je Jerney!
     
  19. DeVries

    DeVries Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu tijdelijk de box van een goede maat van mij en mijn meissie met wie ik samenwoon laat mij al bijna niet meer spelen omdat zij er verslaafd aan is geraakt. ze is er nu ook over aan het nadenken om een box te kopen voor als die van mijn maat weer terug moet zodat wij gezellig door kunnen gaan met spelen
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als ik op Live met dames speel, zijn die meestal echt teringgoed...zou t een bepaald ras zijn? of toch gwoon freaks...???
     

Deel Deze Pagina