1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel % vrouwen op de xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alex V, 29 jun 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap dat ook niet...

    Heb 2 meiden in mijn lijstje staan. 1 uit Nederland en een uit Zweden... Allebei erg goed in de games... _O_

    Ik denk dat ze gewoon niets te doen hebben ;)
     
  2. HaloWeen

    HaloWeen Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Een dame die fanatiek zit te gamen is voor mij gewoon erg sexy
     
  3. jevlex

    jevlex Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, hoeveel gamers zijn vrouw?
    Als je die onderzoeken moet geloven zijn het er intussen al heel wat, maar wat volgens mij de meesten vergeten hier:
    in de onderzoeken tellen ook "games" mee zoals 'patience' of 'mijnenvegen' op PC, 'Snake' op mobieltje etc.
    Ik wed dat wanneer je naar het percentage vrouwelijke gamers kijkt op de xbox, er het heel wat minder zijn in vergelijking met het percentage vrouwelijke gamers in alle games.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ja idd, ik heb toch wel meer dan 300 uur gamen op xbox live opzitten ( in 4 maanden) , maar ik ben eigenlijk pas een vrouwelijke gamer tegengekomen, en die zei weer nix
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel met m'n vriendin vaak Topspin dubbels. Maar wel zonder mic, dus veel gamers weten het niet eens als ze verliezen van een vrouwelijke gamer. :cool:
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    mm ja ik kan wel snappen dat ze een vrouw in een winkel raar aan zullen kijken. er zijn er ook niet zoveel van. maar ik vind het altijd wel oke als een vrouw gamed. waarom zouden alleen mannen goed kunnen gamen.
     
  7. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben laatst ene Suzanne tegen gekomen met PGR2 en die was echt heel erg goed! (Of ik ben zo slecht natuurlijk :+ )
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zij staat dus op mijn lijstje en is echt goed. _O_
     
  9. carina

    carina Pino

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga denk ik toch maar eens binnenkort op live met de kaart die bij het xboxmagazine zat. Ben benieuwd hoe het er op live aan toe gaat.
     
  10. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze staat nu ook in mijn lijst en ze is idd erg indrukwekkend, maar das alleen maar leuk!
     

Deel Deze Pagina