Ik snap dat ook niet... Heb 2 meiden in mijn lijstje staan. 1 uit Nederland en een uit Zweden... Allebei erg goed in de games... Ik denk dat ze gewoon niets te doen hebben
Tsja, hoeveel gamers zijn vrouw? Als je die onderzoeken moet geloven zijn het er intussen al heel wat, maar wat volgens mij de meesten vergeten hier: in de onderzoeken tellen ook "games" mee zoals 'patience' of 'mijnenvegen' op PC, 'Snake' op mobieltje etc. Ik wed dat wanneer je naar het percentage vrouwelijke gamers kijkt op de xbox, er het heel wat minder zijn in vergelijking met het percentage vrouwelijke gamers in alle games.
ja idd, ik heb toch wel meer dan 300 uur gamen op xbox live opzitten ( in 4 maanden) , maar ik ben eigenlijk pas een vrouwelijke gamer tegengekomen, en die zei weer nix
Ik speel met m'n vriendin vaak Topspin dubbels. Maar wel zonder mic, dus veel gamers weten het niet eens als ze verliezen van een vrouwelijke gamer.
mm ja ik kan wel snappen dat ze een vrouw in een winkel raar aan zullen kijken. er zijn er ook niet zoveel van. maar ik vind het altijd wel oke als een vrouw gamed. waarom zouden alleen mannen goed kunnen gamen.
Ik ben laatst ene Suzanne tegen gekomen met PGR2 en die was echt heel erg goed! (Of ik ben zo slecht natuurlijk )
Ik ga denk ik toch maar eens binnenkort op live met de kaart die bij het xboxmagazine zat. Ben benieuwd hoe het er op live aan toe gaat.