Edit: Patch is wel nodig. Heb al twee blauwe poppetjes. Mijn eigen en die andere in de proloog. Kan nergens iets vinden omdat normaal te krijgen. Alleen in tussenfilmpjes veranderd het weer naar normaal. Of dit moet bij de tutorial horen, maar het is hondsirritant en fel tegen de ogen.
Heb hem trouwens op RT FID mode staan, werkt tot nu toe redelijk.
Edit 2: Bleek dus hoog contrast modus te zijn. Loopt vooralsnog behoorlijk soepel in FID RT mode. Dat hoge contrast moest even uitgezet worden. Besturing is goed te doen, ook al moet je spreuken leren. Goede insteek van het verhaal tot dusverre. ;-)
Edit 3: Framerate gaat wel wat omlaag nu en ik zie mensen schuifelen waar het niet zou moeten. Maar goed. Het is ongelooflijk hoe goed de FID RT modus zich staande houdt. En het is in Gryffindor goed vertoeven. Het gevoel voor detail is echt krankzinnig goed.
Het enige wat ik nu een nadeel begin te vinden, is dat ik net gestopt ben om Witcher 3 4.0.1 nog even te bekijken en dan merk je wel dat CD Projekt Red nog wat te leren heeft als het om een RT en prestatie modi gaat. Een bijna acht jaar oude game niet degelijk genoeg draaiende krijgen en deze veel zwaardere game doet dat voor de officiƫle release al beter dan Witcher 3 na 8 jaar.
Ik kom met HL bijna niet eens toe aan quests van welke aard dan ook, ben alleen al in de common room al zoveel details aan het bekijken. Ook de hoeveelheid mensen is echt opmerkelijk veel. Avalance is volgens mij ook dezelfde studio achter Hunter - Call of the Wild, dus mijn hoop is dat die game nu ook een degelijk current next behandeling krijgt.
Er zitten meer details in dan ik ooit gezien heb en dat is vlak na de proloog nog maar. De insteek van de game is ook erg goed gedaan, maar vooralsnog te vlak en vriendelijk nog, maar misschien is dat wel begrijpelijk. Technisch nog het nodige te doen, maar geluid en grafisch niet en ook de besturing werkt goed mee. Redelijk wat opties voor josti's zoals Yellow ook.
Klik om te vergroten...