Voor mensen die graag solderen en het risico willen nemen kan het inderdaad goedkoper zijn. Maar zodra je hebt zitten klooien met het moederbord van je Xbox kun je al fluiten naar de garantie . En als er dan iets mis gaat, dan ben je opeens juist duurder uit dan dat je geld bespaard en omdat je de fout niet nog een keer zult maken koop je dan alsnog een optische (bij je nieuwe Xbox dan he)
dat optische glasvezel kabeltje is dat gewoon in elke winkel verkrijgbaar, heb em namelijk nog nooit gezien, kan aan mij liggen...is ook zo denk ik
Gewoon bij een electronica zaak informeren. Heb ze ook al een keer bij een foto-speciaal zaak zien hangen.
In het Sega GT +JSFR volgens mij niet aangezien ik die heb, en ik heb naar mijn weten geen kabeltje gezien
gelukt!! TOP ok ik heb dus gister een digitaal kabeltje gehaald, en een advanced cable x-box. aansluiten en knallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bedankje ik moet lethal ff bedanken van mijn buren en mijn vriendin nu is het helemaal oorlog als ik UC 2003 5.1 speel!!! Maar dat heb ik er wel voor over.
Nog ff over de kosten die zijn toch wel vrij hoog. De adv scart kabel kost 29.99 en (mijn) optische kabel (maar 1m) kostte 22 euro. Bij elkaar toch wel zo`n 52 euro.... Maar dan heb je ook wat want ik heb het vandaag gekocht en aangesloten en ik moet zeggen een puik geluidje!!
He lambert, graag gedaan, zo'n buren ruzie is altijd lache en die ruzie met je vriendin......ach dan heb je weer wat goed te maken en na goedmaken horen andere leuke spelletjes Klinkt echt gaaf he, als je nou je buurman vraagt een potje mee te gamen zit ie straks samen met jouw via LIVE te fraggen
Yo Atmoz, echt ongeloofelijk dat die xbox het nog doet van jou.. Gasten hebben jullie gezien wat die kerel allemaal heeft gedaan met zn box, Hij geeft een nieuwe betekenis aan het woord "verneuken" congrats en idd zoals iedereen hier al zegt je hebt een 5.1 receiever met opt in + adv scart + optic cable nodig om DD5.1 te krijgen. 5.1 is wel SUPER hoor, het heeft mn virtuele leventje al vaak gered met Halo Online vraag maar aan Jaw, hahah
lol Maareh, wat ik me dus afvraag: waarom maken ze op de xbox een mogelijkheid tot Coaxiaal digitaal 5.1 out (via een tulp stekker) en zit deze kabel niet op de adv. scart kabel? bestaan er dan nog meerdere soorten AV kabels dan alleen die adv. scart?