1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Homefront: The Revolution

Discussie in 'Games' gestart door sssilly, 10 feb 2016.

  1. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox One//Playstation 4//PC
    Uitgever
    Deep Silver
    Developer
    Dambuster Studios
    Genre
    first-person shooter
    Release datum
    17 of 20 Mei 2016


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]






    Homefront: The Revolution is an open-world first person shooter where you must lead the Resistance movement in guerrilla warfare against a superior military force.
    A living, breathing, open world responds to your actions - you and your Resistance Cell can inspire a rebellion on the streets and turn Occupation into Revolution, as oppressed civilians take up the fight.
    But your enemy has the advantage - superior technology, firepower, heavy armour and air support. You must learn the art of guerrilla warfare – ambush, sabotage, infiltration, deception – and fight a running battle through the war-ravaged suburbs of Philadelphia.
    And the single player campaign is just the start – in Co-Op you and your friends can form your own Resistance Cell and become renowned as Heroes of the Revolution​
    Features
    • Explore a living, breathing open world - experience true open world gameplay in a first person shooter, brought to life with astonishing CRYENGINE-powered visuals
    • Wage Guerrilla Warfare - this is no linear shooter; learn the art of guerrilla warfare and use ambush, infiltration and hit and run tactics against your foe in thrilling un-scripted firefights
    • Build the Resistance - recruit revolutionaries to the cause, establish bases and safehouses, capture and customise a deadly arsenal, and build improvised, homebrew weapons for your Guerrilla Tool Kit
    • Ignite the Revolution - from oppressed citizen to revolutionary leader, an epic single-player campaign tells the story of the second War of Independence. The dynamic, evolving world responds to your actions as an oppressed nation rises up in defiance against the occupation
    • Online Co-Op - take the battle online, form a Resistance Cell with your friends and earn your reputation as Heroes of the Revolution

    Mijn eerste startpost O-) mocht ik iets niet goed hebben gedaan of iets vergeten zijn... laat het me weten :)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2016
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Open beta? One of ps4? Beide?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Closed Beta, voor zover ik weet Xbox One only.
     
  4. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    het is een closed beta van 11 tot en met 14 februari! ik speel zelf op de one, geen idee of ie ook voor de ps4 is.

    kreeg gisteren een mail van xbox live rewards:

    Sta jij op om te vechten als vrijheid op het spel staat? Je bent een van de uitverkorenen die toegang krijgt tot de start van de besloten bètaversie van Homefront: The Revolution die op 11 februari aanstaande verkrijgbaar zal zijn. En omdat we weten dat jouw 'sleeper cell' niet compleet is zonder je beste kameraad, doen we er een extra code voor je bij die je met een vriend kunt delen om samen voluit met de nieuwe co-op Resistance Mode aan de slag te gaan.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ga de beta wel even spelen. Vond de eerste Homefront game echt wel tof, ben benieuwd wat ze er nu van gemaakt hebben.

    @sssilly maak even een mooie startpost ;)
     
    sssilly vindt dit leuk.
  6. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe dat moet O-) was al blij dat het lukte om een topic aan te maken haha
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kopieer een andere start post en plak deze in de start post van deze draad. Dan pas je alles aan. Ik zou je willen helpen, maar ik kan de startpost niet aanpassen :D
     
  8. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    geloof dat het redelijk gelukt is :)
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Netjes toch, goed bezig pik! :thumbs:
     
  10. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    die heb ik niet :p maar bedankt haha
     
    SHiZ NL en Bidle vinden dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eerste deel beviel me goed.
    Maar zit er in dit deel nou multiplayer of is die singleplayer only?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb de vrijdag even de beta gespeeld. Qua performance en graphics was het aardig poep. Maar ja beta. Al voelde het meer als een alpha. De gameplay zelf was wel grappig. Als is het denk ik wel 10x leuker met mensen die je kent en samen in een party zit.
     
  13. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    na de berichten die ik heb gelezen beide
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja echt competieve multiplayer of aleen co op? want daar heb ik me ook nog goed mee vermaakt in het eerste deel samen met een vriend.
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Paar dagen terug al een potje gespeeld, maar was alles behalve onder de indruk. Je loopt ontzettend traag, de gunplay en graphics zijn niet om over naar huis te schrijven, en de AI is ook niet best, wat wel zo belangrijk is in een coöperatieve modus. Gelukkig is de release nog een paar maanden van nu verwijderd, maar het zou me ook niets verbazen als deze nog uitgesteld wordt.
     
  16. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    een reviewer van dutchcowboys.nl omschreef het alsvolgt:

    Uiteraard zit er wel multiplayer in, tegenwoordig kun je bijna niet anders meer, maar het bestaat enkel uit co-op. Verwacht dus geen lone wolf te kunnen spelen in deathmatch.

    Je zult vanaf het begin de beschikking krijgen over twaalf co-op missies waarin je vier versus vier diverse missies kunt spelen. Deze variëren van het vijandelijke team uitschakelen, het planten/deactiveren van een bom of het veroveren van delen van de map of voertuigen. Er zit dus op zich wel voldoende variatie in, en Dambuster Studios heeft al aangegeven dat ze het aantal missies wil verdubbelen een jaar na de release door steeds missies toe te voegen. En hier komt het mooiste, de maps zullen allen gratis beschikbaar komen. Jawel, de good-guys bestaan nog.

    Maar het belangrijkste is natuurlijk hoe het allemaal werkt. Ik heb er nu een paar uur opzitten in de bèta en de game zit op zich goed in elkaar. De levels zijn grafisch mooi gemaakt en ruim genoeg opgezet zodat je diverse wegen kunt bewandelen, maar niet zo groot dat je verloren loopt. Waar de eerste Homefront voor mijn gevoel wat meer arcade aanvoelde en het run and gun principe gold, geldt bij Homefront: The Revolution, zeker voor de co-op, dat je met meer tact te werk moet gaan. Het gaat zelfs meer richting een serieuze teamshooter zoals Rainbow Six Siege.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben benieuwd, ga het iig even de beta bekijken! Heb het eerste deel aan me voorbij laten gaan.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vooralsnog niet onder de indruk. Naar de beta zitten kijken. Maar was niet echt heel tof allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2016
  19. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks, heb er eentje. Volgende week maar even kijken....
     

Deel Deze Pagina