1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Jij doet toch precies hetzelfde jochie?
    Je loopt al de hele dag te zwansen over hoe geweldig Bulletstorm wel niet is, je hebt nog niet eens Homefront kunnen spelen.
    Gedraag je nou eens volwassen en heb je oordeel pas klaar als je daadwerkelijk de game gespeeld hebt, en kom dan met argumenten i.p.v. deze is veel cooler dan die.

2. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    +1 :D

Voor in de startpost:

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  3. James Pond

James Pond Guest

Zucht. Ik heb toch alleen maar gezegd dat deze game een 5 krijgt van Edge, ik hun betrouwbaarder vind dan de meeste sites/bladen, het mij een vrij standaard military shooter lijkt en meer dan dat heb ik ook niet gezegd.

Ik heb helemaal niet gezegd, Bulletstorm is een beter spel dan Homefront, want inderdaad ik heb Homefront nog niet gespeeld. Verder heb ik gezegd dat Bulletstorm een 9 heeft gekregen van Edge in reactie op die andere dude hier die zei dat Edge altijd lage cijfers geeft.

Beter ga je lezen voordat je post. En noem me geen jochie als ik 2 jaar ouder ben dan jou kneus.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    There you go.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Word je tegenwoordig al afgekat als je je mening geeft over een spel op basis van filmpjes en reviews?

Ik loop ook niet meer over van enthousiasme voor Homefront. Wacht nog wat reviews af.

Denk niet dat ik het naast Killzone 3 en CodBlops veel zal spelen als het niet echt erg erg goed is.

Zeker nu SOCOM4 en Crysis2 er ook nog aan zitten te komen lijkt het me dat Homefront echt van hoge kwaliteit zal moeten zijn om in al dat shooter geweld een poot aan de grond te krijgen.

En niet alle reviews wijzen daarop.

6. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle reviews wijzen erop nee, maar als je het gemiddelde van alle reviews neemt kom je toch wel rond een 7.5/8. Lijkt mij een goed cijfer.
    Mocht je dan nog niet overtuigt zijn, dan moet je het eerst maar ergens proberen...

7. James Pond

James Pond Guest

Ja hallo. De singleplayer campaign kreeg een 5!!!!

Dan ga je toch liever Bulletstorm spelen ( een game die gemiddeld een 8/9 scoort in de reviews )??

En daarnaast in die post die jij quote, staat niet dat ik Bulletstorm een betere game vind dan Homefront.

En hoeveel reviews zijn er al? Welke daarvan zijn betrouwbaar? Weet je wel hoevaak het voorkomt dat je vanwegen reclame inkomsten een game niet een lager cijfer mag geven?

Zoals ik zei, Edge is zwaar betrouwbaar, en daarnaast zou ik gewoon wachten op een Eurogamer review bijvoorbeeld.

Maar ik zeg niet dat deze game gaat zuigen, of dat het een slecht spel is. Ik zeg alleen wacht op betrouwbare reviews/impressies van mensen die hem gespeeld hebben. Ga er niet zomaar blind vanuit dat het een topper is omdat 4/5 websites het een 8 geven.

8. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vergelijk je Bulletstorm eigenlijk met Homefront?
    Bulletstorm zullen de meeste kopen voor de singeplayer, en Homefront voor de multiplayer.

:b:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat maakt het dus wat lastig. Meeste shooters koop ik blind maar dit is 1 van de weinige waar ik wel eerst een demo van zou willen spelen. Maar die is er dus niet.

Dus ben ik grotendeels afhankelijk van reviews en meningen van mensen hier. En de mening van Edge is wel 1 die ik redelijk serieus neem , lees dat blad al jaren en ik kan me geen game herinneren die zij een 5 gaven die ik geweldig vond.

(wel eentje die ze een 6 gaven , GTA III :+ )

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Heb ik ook, ik heb geen zin om weer een shooter te spelen die lijkt op CoD/BF, ik wacht dus ook de reacties af (uitgezonderd van de fanboys hier :emo:)

11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Doe ff rustig man. Als je dit zeiken vind, ik quote alleen 2 posts van jou meer niet.

Er staat inderdaad niet precies letterlijk dat je Bulletstorm beter vind dan Homefront, maar de tendens in je posts is toch duidelijk.

Als je het graag over Bulletstorm wilt hebben dan ga je dat toch in dat topic doen. En als je hier je mening wilt geven over Homefront dan doe je dat en dat heb je inmiddels gedaan.

Maar je blijft jezelf zo herhalen dat Homefront slecht is en Bulletstorm goed dat je wel een jehovagetuige lijkt die iedereen wilt bekeren.

12. James Pond

James Pond Guest

Nouja ik kwam in de eerste instantie alleen maar met Bulletstorm omdat die een 9 kreeg, en die ene gast zei dat Edge altijd lage cijfers gaf.

Ik had het meer over de andere users die liepen te zeiken. En ik hoef het helemaal niet graag over Bulletstorm te hebben. En ik blijf helemaal niet herhalen dat Homefront slecht is. Leer lezen man.

13. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een mengsel van CoD en BF, maar in welke van die 2 series games kun je in een boomhut klimmen? Of met drones vliegen?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Battlefield

15. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Je blijft steeds aangeven dat Homefront bij EDGE een 5 krijgt. Daaruit kun je toch opmaken dat jij het een slechte game vindt?

Dat is mij niet bekend?

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Ja inderdaad BF, namelijk de UAV :+

17. James Pond

James Pond Guest

Als je kunt merken dat ik Homefront een slechte game vind, omdat ik mensen probeer te informeren dat de game een 5 kreeg bij de Edge ( wat een erg gerespecteerd en gerenommeerd blad is onder gamers ) dan heb je het echt bij het verkeerde eind.

18. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan merken dat jij Homefront geen goede game vindt.
    Dus ik denk dat één iemand hier bij het verkeerde eind zit... :F:

19. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, dat staat er nu al 4 pagina's. Nu weten we het wel.

Ik persoonlijk ga meer voor de Multiplayer, omdat ik zowel Battlefield als Call of Duty erg kan waarderen, lijkt me deze mix misschien ook wel geslaagd.
    We kunnen alleen maar afwachten, en tot die tijd zie ik hier liever info over de game verschijnen dan dit geflame. Hier hebben we allemaal geen flapdrol aan.
    Kunnen we dit niet gewoon afsluiten met elkaar?

20. James Pond

James Pond Guest

Jezus maat ik heb de game nooit gespeeld, hoe kan ik het een slecht spel vinden? Frontlines was ook geen slechte game |:-

Goed idd laten we het gewoon over Frontlines hebben. De game staat nu op PAX East, dus er komen wat meer toffe filmpjes aan.

Deel Deze Pagina