1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden we in het Homefront topic het over Frontlines hebben? :F:

2. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Iig, de tagnames boven de namen bij enemy's zullen denk ik niet verdwijnen.
    Wel aardig jammer, ik heb maar een klein beetje info kunnen vinden op het forum. 2 dingen;
    "- Hardcore mode is not confirmed." en "The in game HUD is changing daily do not worry if you currently dislike it."

Beiden erg jammer, de eerste omdat dat een kans was dat er misschien geen grote rode letters boven je vijand hingen. En de tweede omdat je het misschien heel fijn vind spelen, en het 3 weken later als je terugkomt van vakantie opeens heel anders is.
    Hoop toch dat ze er nog iets aan doen, ook erg jammer dat de enige shotgun een preorder is van GameStop :'-(

3. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Als de game eenmaal in grote getalen is gespeeld, en iedereen van mening is dat er wat vernaderd moet worden zal dat ook vast wel gebeuren, denk ik.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wtf? Serieus? Er is geen andere manier om met een shotgun te spelen?

Dat slaat echt nergens op

5. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel maar de andere is een masterkey, soort van gelijke als Call of Duty.
    Geen echte shotgun dus, de andere shotgun zal wel DLC worden denk ik, zoals bij veel spellen, en de range schijnt niet geweldig te zijn, ongeveer 5 meter en dan houd het op. Ook net als COD dus.
    Niet echt een heel groot gemis dus als je ziet hoe groot de meeste maps zijn, of je moet een huisjes camper zijn, dan is een shotgun wel fijn :)

http://community.homefront-game.com/forum
    Daar kun je het 1 en ander uit de post vissen, zoals James al zei is de game in amerika al uit dus er zijn genoeg comments over de game te vinden ondertussen.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  6. James Pond

James Pond Guest

Omdat Frontlines de vorige game van deze makers is?

Jezus. |:-|:-|:-|:-

En wie zegt dat ik het over Frontlines wil hebben? Ik zei alleen dat dat ook geen slechte game is!
    Echt serieus dude, hoe dom ben jij nou? Hoe oud ben je, 13?

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2011
  7. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zijn impressie na 5 wedstrijden:

Wat een domme reactie? Je gaat in het topic van BFBC2 toch ook niet over Mirror's Edge hebben?

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    :emo:

Gast, wat is jou probleem? Je hebt je punt gemaakt, klaar. Vervuil dit topic nou niet.. Ga gewoon ergens anders posten.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit topic gaat call of duty achtige taferelen aannemen :')

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jammer van die spawn methode maar dat is niet onoverkomelijk. Zou fijner zijn als je op je squadmates kan spawnen maar wellicht nekt dat de balans een beetje in de objective modes.

Al ben ik erg benieuwd hoe dat straks gaat als je een sterk team tegen een zwak team in TDM hebt. Vaste spawns zijn vaak geen goede zaak voor zwakkere teams

Voor de rest klinkt t wel positief. En ik zie geen klachten over matchmaking of lag en dat is een goed teken

11. James Pond

James Pond Guest

Ehh ik bedoelde daar gewoon Homefront te posten. Waarom zou Frontlines op PAX East staan als die game al meer dan een jaar oud is.

Stel je niet zo aan man. Wat is mijn punt dan? Ik heb geen punt en ik heb er ook geen willen maken. Goddamn.

Homefront staat op Pax East, en daar zullen we dus snel meer filmpjes van te zien krijgen. Dat wilde ik posten.

12. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb er geen 60 euro voor neer geteld. Via de PU korting gaat er 10 procent af, en een cadeaubon van 20 euro die ik nog had kost het dus maar 34 euro.

13. James Pond

James Pond Guest

Nee omdat dat 2 totaal verschillende games zijn. Frontlines en Homefront hebben vrij veel dingen die gelijk zijn, ook op multiplayer gebied. Dus die kun je dan prima vergelijken aangezien ze toch van dezelfde developer zijn.

14. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic is er niet om games met elkaar te vergelijken.
    Lees mijn reactie uit het Bulletstorm topic, en bedenk dan eens goed wat je allemaal aan het doen bent.

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Jij loopt te mekkeren dat we beter Bulletstorm moeten aanschaffen inplaats van Homefront.

Ik wil niet veel zeggen maar die games zijn totaal verschillend.

Ga nu maar met je bad eendje spelen.

16. James Pond

James Pond Guest

Ja en dus? Mag ik dit niet zeggen op basis van filmpjes en review cijfers? Ik zeg alleen dat Bulletstorm waarschijnlijk een betere SP heeft dan Homefront, aangezien de SP een 5 kreeg van Edge.

Dit is echt het enige wat ik een paar x heb geschreven in dit topic tot nu toe, maar op 1 of andere manier krijgen jullie dit niet in je hoofd. Ik heb NIKS tegen Homefront! Dus hou er in godsnaam over op FFS.

OMG..... dus nu kun je ineens niet meer de vorige game van een developer vergelijken met hun nieuwe game? Terwijl ze vrij veel op elkaar lijken qua features? Echt wat ben jij een idioot.

Dus je zou in het Fifa 11 topic, fifa 11 ook niet mogen vergelijken met Fifa10? Of CoD:BLOPS met MW2? Please dude, ga vissen.

17. arie11

arie11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Big failure ik ga met school ga ik naar engeland. Weet jij mischien een winkel in london die homefront voor weinig verkoopt of is dat zivvo ook een winkel

18. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Zavvi en Thehut zijn beide betrouwbare winkels en tevens vallen ze onder het zelfde bedrijf.
    Verder weet ik geen gamewinkel die zich bevindt in Londen.

19. James Pond

James Pond Guest

Zavvi & The Hut zijn alleen webshops though.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Dat maakt bovenstaande al duidelijk Pond.

Deel Deze Pagina