1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje goed richten, kan je ze toch echt wel snel neerschieten. Ze komen wel van alle kanten regelmatig op je af maar het moet toch wel te lukken zijn lijkt mij. Iemand die misschien niet zoveel zulke spellen speelt, heeft er wat meer moeite mee. Dat zou best wel kunnen.

Het spel zelf vind ik over het algemeen goed eruit zien. Het begin is aangrijpend, vooral bij dat kleine kind die erbij staat als zijn ouders worden doodgeschoten. Schieten gaat ook goed, als je maar een beetje goed richt. Vind het wel apart gemaakt met de camera´s met blauw licht die alles in de buurt afgaan voor indringers. De single player mocht dat wel wat langer zijn, maar tegenwoordig kom je maar weinig spellen meer tegen die een lange single player hebben. Wie weet een keer een uitbreiding voor de SP, maar dat betwijfel ik.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij bedoeld als je bijv Lost odyssee uit azie besteld, bij gamehubs of play-asia ofzo dan krijg je netjes zo'n hoesje waar meerdere discs in kunnen. Dus met zo'n scheiding erin.

In NL drukken ze vaak gewoon alle discs in een doosje wat voor 1 bedoeld is.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ah, dat is wel ideaal! Vind dat altijd maar cheap dat er geen scheiding tussen die discs zit :+

4. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet me niet al te serieus nemen, ik geniet grotendeels wel van de game.
    Het gaat er gewoon om, dat ik vaak in 1 schot neer val, soms instant als opeens iemand in mn beeld verschijnt, dat gaat me toch een beetje te ver, en ligt toch het snelst aan internet connectie etc.

Whatever, het irriteert me vandaag (gister niet echt last van gehad) en verpest mn mood.

Japanse versie van de game heeft net wat censuur. (Omdat in het verhaal kim jung il dood was, en dat mag niet in japan)

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als een spel meerdere discs heeft(Dead space bv) dan is de verpakking zo gemaakt dat het ruimte heeft voor meerdere discs, en dan heb ik het niet over dat je ze op elkaar hoeft te leggen. Zo zijn de aziatische versies.

6. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het belangrijkste toch? dat je plezier hebt aan een game.

7. arie11

arie11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er van zavvi en the hut ook echte winkels in london? of weetr iemand anders een goedkope winkel in london

Heb veel zin om deze game te spelen is weer wat anders als cod en bc2

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen idee of mensen het al spelen, maar zo ja. Speelt het online echt als COD? Ik bedoel, voelt het aan als COD? Of is het net als Crysis 2 dat het echt anders aanvoelt?

Danke.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game gisteren gekocht. Ben vanmiddag begonnen en zojuist al uitgespeeld!! In net iets meer dan 4 uurtjes, damn zeg.......

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    4 toffe uurtjes of 4 matige uurtjes?

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hoe je het ook went of keert...dit gaat nergens meer over. Het begint gvd echt een gewoonte te worden dat SP games nog maar 4 a 5 uurtjes duren, ik vind het godsgeklaagd.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker wel matig. Het begon allemaal wel tof, maar daarna zakte het erg snel af. Vind de game echt op alle vlakken middelmatig. Vind het verhaal ook maar erg matig tot stand komen in de game. Heb het idee gewoon een heel stuk te missen. De zogenaamde ''final battle'' is echt te droevig. Grafisch middelmatig, geluid is wel goed, gameplay is ok. Heb me echt bijzonder zitten ergeren aan een aantal bugs. Op een bepaald moment moest ik re-groupen met m'n team. Eenmaal op de positie aangekomen, ging het spel gewoon niet verder. Tot drie keer toe!! Pas nadat ik de game weer opnieuw had gestart, voor de 4e keer, ging het pas weer verder. Heb ook meerdere malen gehad dat ik stond de wachten op een re-group punt en ik bleef er maar staan, omdat m'n teamgenoten vast waren komen te zitten in voorwerpen in de game.

Ja, ik vind het ook echt niet normaal meer. Ik ben geen multiplayer gamer, dus vooral de SP is voor mij belangrijk. En net aan 4 uurtjes voor de volle prijs, vind ik echt not done.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus hoeveel van die 4 uur heb je staan wachten op buggy teamgenoten? :+

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, de game 4 keer opnieuw opstarten, nog een beetje wachten, haal er maar dik 20 minuten vanaf lol ;)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ah dat is echt zuur man, helemaal als je geen MP gamer bent inderdaad. Ik weet nog met games als Half Life en Half life 2 bijvoorbeeld, gewoon games die lekker lang waren en die echt hardstikke goed waren ook, ik begrijp dit gefuck de laatste tijd niet van die achterlijk korte campaigns in shooters. Ik hoop zo dat dit niet het geval voor Crysis 2 is :mad:

16. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Het verhaal is juist iets wat me tof leek aan deze game. Als die maar 4 uurtjes duurt valt dat inderdaad tegen. =(

17. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    echt jammer als ik zo hier en daar alles een beetje lees, is de game echt een missertje

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en zeker omdat het standaard lijkt de laatste jaren. Men neemt nu al genoegen met 6 uur singleplayer, terwijl ik 10 niet meer dan redelijk vind..

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Bij de meeste shooters is de singleplayer ook erg standaard (Call of Duty). Ik dacht dat ze bij dit spel echt goed gewerkt hadden aan het verhaal en de gehele ervaring, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem net maar even besteld bij Gamehubs, redelijke impulsaankoop want ik heb het voor geen meter gevolgd verder maar het was wel een mooie prijs en dadelijk is hij weer uitverkocht daar. Als het niks is dan gaat hij vanzelf wel weer op de bazar.

Deel Deze Pagina