Inderdaad voor maar 34 euro. Reviews zijn tot nu toe goed maar als ik hier de meningen hoor van de mensen die hem al hebben gespeeld word ik er niet echt vrolijk van.
Als die achterlijke online pass niet bij had ik hem misschien ook wel gekocht. Nu laat ik hem lekker schieten
Is er eigenlijk nog download content aangekondigd voor dit spel of niet, want daar word vaak ook heel veel geld uitgehaald. Ze hadden in de tijd van het ontwikkelen van dit spel, dat dan makkelijk ook erin kunnen zetten.
Ik heb de pre-order zojuist geannuleert. Ik denk dat het toch niet mijn game is, en ik ga op zoek naar een andere game. EDIT: Ik zit te kijken om een pre-order te plaatsen coor Crysis 2. Past denk ik meer bij mij.
Na al je posts in dit topic moest ik toch even gniffelen om deze actie icm je username/avatar/ondertitel.
Ik ben niet zo'n hele actieve gamer. Toen ik de xbox 360 eind 2009 / begin 2010 kocht samen met mijn broer wisten we geen naam. We hadden beide een appart account, gewoon allebei bij de voornaam. Naja, dat is nou niet echt "handig" voor online gamen zeg maar. Ik wist geen andere Gamertag, dus namen we deze maar. Maarja, Big Failure om het maar zo te zeggen!
Ik ga met school naar londen weet iemand goedkope winkels in londen en weet iemand of zavvi en thehut ook winkels zijn of alleen maar webwinkels en kan iemand die het spel hebt wat laten zien of vertelle over de mp bijv hoe je attachments kan krijgen en camo en de wapens, maps enz
Ik koop ze gewoon alle twee, jij laat je trouwens ook snel van de wijs brengen.. Van de week komen er een boel extra reviews, ik ben beniewd hoe dat gaat aflopen.
Het leek me eerlijk gezegt een goede game, maar nu ik Crysis 2 heb gezien vind ik dat persoonlijk veel meer actie hebben. Ik heb nu niet veel geld te besteden, dus ga ik (waarschijnlijk) eerst voor Crysis 2, en daarna misschien nog wel voor Homefront.
Als ik 1 van beide blind zou moeten kopen zou dat ook absoluut Crysis 2 zijn (heb m ook al besteld) Maar ik ga zeker de reviews van Homefront lezen om te kijken of het toch wat negatieve sentiment wel terecht is. Want ik snak nog steeds naar een nieuwe shooter om naast COD te spelen. Helaas niemand van mn friendslist over kunnen halen om KZ3 te spelen, dat was echt de perfecte kandidaat
Gisteren de eerste 2 missies gedaan van de singeplayer.. helaas erg overtuigend was het niet Het is vrij traag allemaal , niet het schieten zelf maar wel de voortgang door de game, veel gepraat en langzame delen waar je een medespeler moet volgen die het allemaal op z'n dooie gemakkie doet waardoor het allemaal net ff te lang duurt. Ook duwen ze je vaak aan de kant of lopen ze in de weg Het ziet er verder goed genoeg uit maar kan zeker niet tippen aan de toppers , vooral het bloed is erg lelijk te noemen. Online niet geprobeerd maar ik hoop dat dit wat wel kan bevredigen.
Heb ik vrijdag even gespeeld, het is zeker tof online. Die game zou ik zeker nu spelen als ik een ps3 in mijn bezit had.
Tsja, ik heb m hier dus liggen en ik vind hem online ook echt enorm goed geslaagd. Maar dus niemand om mee te spelen, iedereen zet stug door met Black ops want die 15e prestige moet gehaald worden natuurlij... (ik ben er eerlijk gezegd na 10 prestiges wel een beetje klaar mee)
Ben daar tot level 49 gekomen, had een beetje enorm veel "been there done that "gehalte. Dus heb em geruild en ga ik deze game wel ff checken. Die gast speelt ook meteen geen blackops meer alleen nog maar kz3.
Nyari ik weet niet of thehut en zavvi echte winkels zijn big failure heb het wel gezegd maar toen gingen andere weer andere dingen zeggen en ik vraag gewoon of iemand waar je het kan hale boor ongeveer30 pond omdat ik ook nog andere dingen moet kopen dus niet veel te besteden heb.
Hoe duur is die daar dan want zie geen site van virgin maar heb wel meer als 30 pond mee maar ga ook nog voetbal shirt kope