Crysis 2 heb ik besteld, maar die zou ik zowieso alleen voor de SP al willen hebben. En mensen die zeggen dat Crysis hetzelfde speelt als CoD hebben niet goed opgelet tijdens de demo. Tuurlijk zijn er wat elementen als killstreaks en het lvl systeem een beetje geleend bij CoD maar het voelt en speelt toch echt totaal anders
lol, zuur in een spel waarin ze een bepaalde sfeer willen overdragen en waarin mooie graphix dan dus eigenlijk onmiskenbaar zijn. Wat is er lelijk? - leveldesign? - textures? - framerate? - iets anders?
Ja idd vet lage resolutie wat al veel doet! Gezichten zijn lelijk. Soms verschiet de AI een meter. Hij loopt ook op lage framerate. Dit merkte ik pas toen cod er weer in deed. Wat een stuk vloeiender liep
Ik zag net deze gameplay video en vind het er echt niet lelijk uitzien eerlijk gezegd, de sfeer lijkt ook erg vet. Des te jammer dat je er in 4-6 uurtjes doorheen bent dan. Hard stuk met dat kindje ook die naar zijn dode pa loopt... http://www.gamersyde.com/stream_homefront_atmosphere-19641_en.html
Net de game opgepikt. Eerst ff de singleplayer doen en dan eindelijk online. Hopelijk wordt dit eindelijk de frisse oorlogsshooter waar ik al die tijd op heb zitten wachten. Zit je ook te wachten op een aankondiging van een nieuwe Rainbow Six?
Als ze eindelijk met een nieuwe Rainbow Six komen....pffff...dan draai ik echt door. Dan ben ik echt blij gek, maar het begint gvd ook wel eens tijd te worden. Maar nah..gebeurd toch niet.
JA! Daar zit ik heeeel erg op te wachten. Snap niet waar die blijft. Ubisoft was 4 jaar geleden echt de koning van de serieuzere shooter met R6 en Ghost Recon maar dat hebben ze zomaar laten vallen. Terwijl er denk ik nog steeds vraag naar is, zeker de helft van mijn friendslist rent op launch day naar de winkel voor een nieuwe R6 als hij ook maar half zo goed lijkt als de eerste op de 360
Hmm, zit ff door de achievement list heen te lopen: "Enter an Xbox LIVE Ranked match in a Party with 16 players" Weer lekker irritant... zijn hier 15 mensen die em ook al hebben?
Die mappen waren inderdaad kut en er zat meer lag in de MP dan deel 1. Maar deel 1 was dan ook wel legendarisch goed
Sprint vond ik wel een aangename toevoeging. Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik de hele thread offtopic heb laten gaan. Maar ja, het is ook bullshit dat je opeens niks meer hoort van zo'n legendarische serie.