De singleplayer mag dan kut zijn de multiplayer is vetter dan cod en bf bij elkaar imo! heb gewoon tot 7 uur sochtends doorgespeeld vanaf gister avond 8 uur met een paar vrienden die langs kwamen die de game ook helemaal geweldig vinden. Ik vind het helemaal nergens opslaan dat ze deze game 6en 7s geven puur door de singleplayer,who the fuck cares about singleplayer met shooters! topspel en wat een gezeik over de graphics hier dat valt harstikke mee... tis misschien niet de mooiste shooter maar ook zeker niet de lelijkste.
Vind de Battlefield serie wel heel goed dus zou niet durven zeggen dat deze mp beter is dan Battlefield plus Call of Duty. Maar het is zeker een hele goede MP en is veel beter dan Black Ops.
Blackops is gewoon weer MW1 in een nieuw jasje. Tenminste zo zie ik dat, ben die formule meer dan zat na Mw1,Waw, Mw2,Blops. Begrijp ook niet wat mensen nou nog er tof aan vinden. Op een gegeven moment heb je het toch wel gezien lijkt mij.
Helemaal mee eens ja. Heb de game een paar minuten gespeeld, nog geen achievements, maar op de een of andere manier trekt deze shooter me niet. Omruilen kan ik ook wel vergeten omdat die codes al zijn gebruikt. Godver de kut met die passes ook.
Online kan je tot level 5 zonder pass, had je beter even eerst kunnen kijken of het je wel beviel. Maar oei dat is ckr zonde geld.
Die online passen etc. dat is gewoon een verschrikkelijk systeem. Mensen die eerlijk betalen voor hun games worden nu gewoon ook genaaid. Echt diep triest.
Hierin ben ik het wel met je eens. Het blijft natuurlijk sneu geld, maar als ik weer eens naar Leeuwarden ga neem ik dan wel meerdere games mee denk ik. Kan ik daarna misschien een dikke DS korting krijgen en misschien een DS halen met een nieuwe Pokemon game. Een heel verschil met deze game, maar heb met die andere Pokemon games uit het verleden veel plezier gehad. Ik ga dus misschien een DS halen en dan lever ik deze wel in.
Hoe kan je de multiplayer nou niet tof vinden? Pokemon Black is natuurlijk ook erg dope. Zou ook gaan kijken of je Heart Gold/Silver ergens goedkoop kan scoren. Die vond ik persoonlijk beter. Ja klopt, dat is voor mensen zonder pass te tricken om de multiplayer te kopen. Wel onzin natuurlijk, al die codes... Nu gaan mensen de game ruilen en wordt het weer verkocht zonder werkende code. Je hoeft niet eens te krassen dus de winkel kan nooit zien of ze gebruikt zijn.
Nee dat kan dus niet, ook al heb je de code niet gebruikt. Had 2 weken terug Fight night gekocht en ondanks dat ik de code nooit gebruikt had kon ik hem niet meer ruilen.
Ik heb hem hier liggen, nog niet gespeeld. moet nog even verder met m'n scriptie, maar ik ga over een half uurtje of zo los! Ben reuze benieuwd, zou leuk zijn om een redelijk gehypte game tegen te komen die eens niet achteraf zoog. Ik ben ze nog niet tegen gekomen dit jaar
Dead Space 2 niet. Dragon Age 2: Versimpeld, gerecycled. Killzone 3 : 5 uur singleplayer en (naar mijn mening) brakke multiplayer LBP2 : Simpelweg niet mijn ding, wel alsnog gespeeld, maar vond het gewoon niet leuk. Maar dat is niet de schuld van de devs Edit: Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar nu er zulke grote belangen aan de game industrie hangen vind ik het af en toe gewoon ronduit triest waarmee developers op de proppen komen
Je bent inderdaad wel een beetje een zeikerd als je de MP van KZ3 brak noemt Maar ik snap je punt wel , je verwacht steeds meer en beter maar je krijgt meestal meer van hetzelfde in een iets ander jasje.
Ja precies, en wat ik nog het ergste vind is de prijs die je moet betalen, ik snap wel dat je websites hebt als Zavvi en dat het dan stukken geld scheelt. Maar het is nog steeds triest dat je regelmatig een product krijgt wat afgeraffeld aanvoelt omdat bijvoorbeeld Activision het graag een maand eerder in de winkel wou hebben. En dat je er dan nog minstens 40 euro voor betaald ook anyhow: Back on topic Hij is aan het installeren!
Dat is ook zeker zo, maar bij de laatste titels voelde ik me nog net niet genaaid zeg maar, als na een paar uurtjes spelen de credits over het scherm rolden en vervolgens de multiplayer brak werkte of niet leuk was On Topic: Net de eerste chapter uitgespeeld, vet!
Ik heb sinds gister, weinig irritaties meer met het MP gedeelte... mannetjes gaan gewoon dood nu zoals het hoort, ik geniet weer ECHT van een game sinds lange tijd! En ja enigste nadeel voor mij zijn de graphics, das jammer maar boeit me niet zo. gameplay wise krijgt de multiplayer vandaag een 10 van me.
bah heb de game al zeker 3 dagen hier thuis liggen maar dan voor de pc .. kan de game gewoon nog steeds niet spelen omdat de game pas over 2dagen op steam uit komt .. maar jah komt goed ! Hoe is de game verder mensen? ( vooral de Multiplayer dan ) ?
Ik denk dat ik wacht op een mooie aanbieding. Want i zie hem al staan dat mensen hem in 1 dag hebben uitgespeeld. Aangezien ik tegenwoordig veel SP speel, wacht ik tot deze wat goedkoper is. Odessey is ook naar 20 eurie ... !!!