Damn dit soort games moeten echt een kans krijgen... Helaas ben ik, net als velen, té mainstream op het gebied van games en zou ik niet snel een game als deze kopen.. (die dus minder populair en iets mindere review cijfers krijgt dan bijv. cod bo) Toch wacht ik nog steeds op de game die het hele oorlogsaspect weergeeft door longe-range battles. Snipers, secret operations (voorraad stromen afstoppen bijv.), en alles wat net iets realistischer is dan de run and gun gameplay van vele first person oorlogsshooters die nu populair zijn. Liefst ook geen futuristic game trouwens. Misschien dat de nieuwe Operation Flashpoint wat voor mij is. (Although dat midden-oosten gebeuren eigenlijk niks voor mij is...)
Voor mij ook aardig harde plasser werk dit, eindelijk een game die het beste van alles succes FPSes pakt en het goed neerzet. (als ik naar de filmpjes kijk iig) De gameplay ziet er soepel uit en als ze het in-game credit en exp systeem een beetje goed uitwerken kan dit nog wel's heel verslavend worden. En, geen EA of Activision bullshit...
Volgens mij een van de vele games die voor voorjaar (maart geloof ik) 2011 gepland staan. Edit: 11 maart zo te zien.
http://www.gamestracker.com/homefront-release-date.htm Zegt 18 feb http://en.wikipedia.org/wiki/Homefront_(video_game) Zegt 11 maart Dus hopelijk daar in de buurt ergens.
Deel 1 ook niet? Ik kan het begrijpen als mensen niet wild werden van Invisible war maar deel 1 blijft toch wat mij betreft echt een klassieker. Misschien nog steeds wel de beste FPS/RPG
Max Payne 1 & 2 horen gewoon bij de beste games ooit puur alleen al door het verhaal. Deel 3 had wat rare dingen/screens in het begin maar beide door dev talk om meer naar MP 1/2 feeling terug te gaan samen met het uitstel heb ik er weer vertrouwen in. Ico/Shadow (deel 1/2) worden gezien als de beste PS2 games ooit en deel 3 is veelbelovend. Deus Ex 1 is idd 1 van de beste games ooit, deel 2 was prima maar een stuk minder. Deel 3 heeft alle buzz en feeling weer. Geweldige screens, en volgens vele mensen (zelf nog geen vid gezien) geweldige gameplay. En als je over Diablo 2 nog moet beginnen. En games als Dungeon Siege 3 en nog meer zijn nog niet eens vermeld. Dat Homefront wat wordt maybe maar geen GOTY. Anyway dit ging over Homefront. Misschien dat het wat wordt maar al dat overdreven gedoe van de devs over feelings en de multiplayer game van het jaar is weer zo'n typisch gedoe en iets wat ik gewoon niet zo zie gebeuren.