Speel je om beter te worden dan is dit eigenlijk niet de beste shooter voor je. Ik haal nu nog steeds de zelfde scores als in het begin. Beetje plat vermaak is het eigenlijk. Gewoon een game om ff te knallen maar niet het type shooter om je main game van te maken zeg maar. Vermakelijk is het zeker maar wanneer je een game een 9 geeft lijkt het net alsof dit zo'n type shooter een jaar lang kan spelen. Dat is dit absoluut niet. Ik ben er nu al op uitgekeken. De hele tijd gasten afknallen gaat gauw vervelen. Je hoeft ook amper te mikken waardoor het saai wordt. Moet wel zeggen dat ik zeer kritisch ben naar online shooters. De enige 2 die ik heb weten waarderen zijn Halo en RSV. Zelfs Gears vond ik kut.
Welke is dat? Die met die ruiten? Ligt eraan of je bent gespot. Je kan ook rechtsboven een waarschuwing zien wanneer je bent gespot.
Net chapter 1 voltooid van de sp. Het ziet er leuk uit maar wel erg jammer van dat cover systeem dat er niet in zit,de graphics zijn ook niet goed.
:{ mensen die vloeken krijgen in mijn party gelukkig snel een mute, schreeuwende/ vloekende mensen vind ik nog vervelender dan noobtubers, spawnkillers, glitchers & cheaters bij elkaar 't is maar een spel en ik hoef niet doof te worden [/einde klaag modus over schreeuwende mensen die af en toe via via mijn party inkomen] Als ik word gekild op een manier die nergens op slaat dan denk ik "fuck" en dan speel ik weer verder:b:
Inmiddels rank 15 ga het steeds leuker vinden, het zit tussen battlefield en CoD in, de schaal is groter en er zijn meer explosies dan in bijvoorbeeld battlefield. Dat BP system is echt ontzettend tof gedaan! Haal net mn max sniper killstreak ^_^
Heb een paar videos van deze gast gekeken en opzich ziet het er best tof uit, sommige stukken echt schokkend en cool. Maar hij was er na 5 uur doorheen, en in zijn laatste video hoor je hem ook echt zeggen dat de game achterlijk kort is. Zelf vind hij de game ook zuigen als 'donkey dick' dus mja.... Het concept is opzich best tof, en ik zou het persoonlijk gewaagd en cool vinden als de US het op het eind gewoon verliest...maar dat verwacht ik niet. Maar de executie lijkt minder geslaagd. Maar toch kan ik daar pas over oordelen wanneer ik het zelf speel. Online lijkt in ieder geval geslaagd als ik de berichten hier lees. Anyway...die video dus... [yt]zPiPf6hnp9o[/yt]
Zag bij Media Markt Almere Homefront voor 45 euro liggen. Misschien is het weer een dagaanbieding zoals Black Ops en Fifa toen..
Ik heb het probleem dat hij vast loopt voordat hij in het Main Menu is :{ Ik er gelijk geen zin meer in. Wel nog even gekeken op het Homefront forum en de dingen geprobeert die ze zeggen, maar werkt helaas niet. Hopen dat die patch snel komt.
Vraag me af hoe dit spel http://www.metacritic.com/game/xbox-360/operation-flashpoint-dragon-rising' Gemiddeld hoger kan scoren dan Homefront (ook al is de singleplayer wat aan de korte kant).