Yeah right die game is niet eens voor 50% afgemaakt. Had daar zoveel last van bugs dat ik bijna ging janken enne die MP dan nou daar zeg ik maar niks over. Van HF is de MP juist heel sterk. Ze zullen wel gematst zijn omdat ze de naam Operation flashpoint hebben gebruikt.
Ik vond de SP zeer vermakelijk, vooral in Co-op. Oke de bugs waren niet altijd fijn. Hopen dat ze Red River wel beter maken.
4 man Co-op was idd wel een heel tof element. Maar ik ben bij presentaties van die game geweest en dat zag er allemaal prachtig uit. Misschien dat ik daarom het eind resultaat erg slecht vond.
Jammer dit, het is voor mij toch een beetje Frontlines all over again. Frontlines had als ik kritisch er naar keek eigenlijk een vrij saaie campaign, online waren er vaak niet eens genoeg spelers voor één ranked game... Grafisch gezien vond ik frontlines voor die tijd best netjes, vooral dat de maps groot waren beviel mij wel! Edit: aan de andere kant speelde ik frontlines ook pas een jaar na de release en waren enkele levels in de campaign wel tof.. Toch, dit soort shooters hebben het maar zwaar. Veel spelers gaan volgens mij toch al snel terug naar MW2/ Blackops of BFBC2
Hoeveel maps zijn er eigenlijk? Op de 360 hebben we toch ook 1 extra map las ik ergens.. Ja als ik al die berichten moet geloven is het een B-game geworden, dat is erg jammer als ze je gouden bergen beloven. Gametrailers Video review http://www.gametrailers.com/video/review-homefront/711987 Story een 5.0
Zie het maandag of dinsdag wel als ie binnen komt. Had eigenlijk wel iets meer verwacht van de zogenaamde Writer van Apocalypse now.
Van GT begrijp ik dat het een co-writer is ervan, dus niet 100% de schrijver. Maar inprincipe is het verhaal natuurlijk vrij standaard, Korea valt de VS binnen , neemt de boel over. Je krijgt Nazi praktijken op straat enzo, etc. Tof bedacht is het opzich wel want weinig/geen shooters hadden dit nog. Maar een super verhaal kun je het natuurlijk niet noemen. 5.0 vind ik dan wel weer zwaar overdreven, wat geven ze dan aan de stories uit de COD games altijd? Kan mij niet een 5 herinneren.
Wat zijn er hier een hoop zeurpieten die zich druk maken over graphics, singleplayer en reviews terwijl ze de game nooit gespeeld hebben. Ik speel de game nu vanaf release en hoor online alleen maar positieve reacties van mensen... Ga die game gewoon halen of bij een ander es online spelen
niet iedereen heeft een goudmijn ze gebruiken de UNREAL ENGINE en dan zo een lelijke game eruit poepen xD
Had gister gelezen op het homefront forum dat als je de gamma helemaal omhoog doet, dat het spel er dan een stuk beter uitziet. Als iemand dat zou willen testen. Ik kan het namelijk niet, vanwege die fout met het main menu.
Uiteindelijk ga ik de game ook halen hoor, alleen nu niet. Totaaaaaal niet nodig met de backlog die ik heb aan games nu, eerst maar eens wat uitspelen. Volgende week Crysis 2 maar dan is het ook weer even genoeg. HF haal ik wel een keer als ie ergens goedkoper ligt, zoals eergisteren heb ik Vanquish, Alpha Protocol en Prey voor een prikkie gehaald, zo zal het met HF later dit jaar ook wel gaan Qua campaign lijken ze naar Metro 2033 gekeken te hebben en dat is een goed teken. Ook in die GT video zag ik echt vette stukken, zoals met die lijken enzo.
Ik heb hier ook geen goudmijn .. maar ik ga niet in een subforum van een andere game lopen zeuren en klagen hoe klote dat het speelt en wat andere websites er van vinden zonder de game ooit zelf gespeelt te hebben.
idd meeste mensen die hier reageren hebben het spel niet eens gespeeld, nja laat ze maar lekker ze weten niet wat ze missen met de MP dat mensen puur op reviews afgaan is best lachwekkend, die cijfers zijn puur omlaag gegaan door de singleplayer en 95% van de speeltijd van een spel speel je toch de MP dus...
Jij bent dan een uitzondering, maar er zitten hier een aantal bij die het dus nog nooit gespeeld hebben.
Nja heb er nu ook een aantal uur opzitten online. Ik vind het een beetje een slap aftreksel van Battlefield. De battlepoints zijn wel aardig leuk gedaan maar vergeleken met BF is het spel wel heel erg lelijk qua graphics. Iedereen zijn ding maar dit is niet het mijne.