Gewoon solo gaan en hoge strategische posities innemen. En natuurlijk verstoppen is hoog gras. Wanneer je rode stipjes op je map ziet sta je op en schiet je je targets neer en daarna ga je weer verder liggen in het gras, goed verstopt. Ammo kopen is sneller en makkelijker. Welke gun gebruik je? M4 is het meest betrouwbaar maar waardeloos in 1 vs2 of 3. Andere wapens maak je wel leuke multikills mee maar schieten meestal maar gewoon random. Mijn wapen line-up is: M4 (Allround combat, win mijn duels altijd met deze gun) SCAR Heavy (Close combat, hiermee flankrush ik ook altijd, ragt meerdere vijanden in een keer kapot gemakkelijk, verlies eerlijke 1op1 duals vaak terwijl ik toch eerder schiet.) M16 (het wapen waarmee in verdedig, kan veel vijanden met een clip neerhalen op mid en lange afstanden, alleen kansloos in close combat) M210 (Sniper, mijn favo hide&seek gun) Alle klasses hebben de Steady Aim ability, zodat ik accuraat kan bulletspammen. Zodra je deze IA hebt unlocked ben je een stuk beter.(als je mikt iig) Schiet je wel op z'n voeten? Dan heb je maar 1 schot nodig. Net wel echt een rotmoment gehad. Zat ik lekker in mijn Light Tank secondary om die vervelende rot choppers zeer te halen. Stapt er opeens zo'n homo in en die rijdt me naar de grootst mogelijke n00bspot waardoor we beide werden kapot geknald. En ik was mijn zuur verdiende tankje kwijt waardoor ik niet op een killing spree kon gaan. Zonder lag is het spel geweldig. Helaas krijg je te vaak een kutmatch. Snipen blijft geniaal imo. Zo heerlijk om te verstoppen en easy killingsprees te halen. Ook geweldig om vijandelijke snipers te slim af te zijn en hun eerder neerschieten. Helaas is snipen niet geschikt voor elke map.
Geloof me, na 26 uur spelen snap ik wel hoe de game aanvoelt, maar vandaag slaat echt nergens op! Andere mensen neer schieten gaat vandaag nog wel, maar ik ga zo niet normaal snel dood, en ja je merkt ook gekke dingen zoals dat met die tank, schoot letterlijk 10x op die gast (deed niet eens damage) dus zal wel lag zijn ofzo...
Zou ook kunnen. Iemand trouwens een idee hoe het afweersysteem van de heli werkt? Ik druk steeds op X, dikke faal. Mijn co-gunner had echt zoiets van WTF?
BTW als je op drukt en daarna snel op dan open je je parachute en kan je zachtjes naar beneden dwarrelen (...om vervolgens bloederig afgemaakt te worden ) edit: foutje aangepast
Net andersom bedoel je? Want A is afweer en X is uitstappen. Moet nog steeds lachen hoe ik mijn chopper hiermee heb vernaait. ZIt nu een beetje de singleplayer te doen en ik vind het echt verrot saai. Net zo'n boutgame als CoD waarin je ook geen plezier mag hebben... edit: YES YES YES, 5-star threat chevo binnen! Zwaar kut om die laatste kill te maken, was best gespannen.
Zo moeilijk is het niet, als je makkelijk punten wilt kun je ook domination(?) doen, daar verdien je makkelijk punten mee. En iedereen roept lag, maar ik heb nergens last van
Game bij m'n neefje gespeeld en moet zeggen dat ik het een ontzettende schijtgame vind, geen diepgaande argumenten, gewoon werkelijk niets staat mij aan. Ik was ook zeker bevooroordeeld voordat ik de controller had opgepakt, en helaas bevestigde de game het alleen maar meer naarmate ik het langer speelde. Vind het gewoon een inspiratieloze game. Blij dat ik niet ben meegegaan in de hype(niet te geloven dat mensen überhaupt gehyped waren voor deze game) zag het al van mijlenver aankomen door al de screens, filmpjes pre-launch dat het niets werd.
Homefront voelde voor mij een beetje aan als Call of Duty maar dan houteriger met een vleugje Battlefield. Ik vond het niet bijster boeiend, maar dat lag eigenlijk het meest aan het saaie mapdesign in de Multiplayer. Singleplayer kan ik weinig over zeggen.
Volgens mij loopt Homefront weer aardig leeg , al mijn vrienden behalve 1 heeft Homefront alweer ingeruild voor TDU2/Crysis2 of een andere game .Maar ik denk zelf dat het een fantastische game is, al heb ik het nog niet.
En hoe lang heb je de game gespeeld? Ik heb al flink wat uurtjes opzitten en kan je vertellen dat het absoluut geen CoD is. Het spel is best simpel gemaakt maar CoD simpel is het nog lang niet. Je moet wel iets meer inspanning doen in plaats van iedereen in de voeten sprayen. Map design is geweldig trouwens. Enige kritiek dat ik heb op de game is de lag en gebrek aan wapens en opties om je wapens aan te passen.
Gisteren een half uur gespeeld. Wel ok niks bijzonders. Alleen toen mijn hele 360 vast liep had ik het meteen gehad. Ik heb geen zin in dat gezeik. Binnenkort nog maar eens proberen. Als het weer gebeurt, kap ik ermee. Hij krijgt drie kansen van me. Schappelijk als ik ben.