1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game van gisteren. Vind het een goede game. SP is wat saai. Maar valt goed mee. Multiplayer is top. Grafisch ook wel goed. Let je toch niet echt op tijdens het spelen.

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb de mp wel al gespeeld, maar met erg veel lag en slechte matchmaking. Met een stel vrienden kan ik geen game vinden. In me eentje soms wel en dan lagged het ook nog eens, maar goed patch is onderweg.

Ik wil de MP wel een kans geven. In COD:BO speel je ook alleen maar hetzelfde en op routine. Zeker leuk maar afwisseling is wel zo relaxed dus Homefront krijgt een kans :D.

Echt moet ik wel zeggen dan Homefront traag als dikke stront is als je er mee begint. Zal een kwestie van wennen zijn, maar toch. In COD ben ik een rushende mafkees, lichtste klasse en wapens en maar rennen. Als je in Homefont rent lijkt het net op gewoon lopen in COD. Beetje overdreven ik weet het, maar zo voelt het wel. Wennen wennen wennen en minder rushen.

Vanavond nog maar eens een ronde spelen!

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat het wat realistischer werkt ben ik het zeker mee eens, maar het wel even gruwelijk wennen als je als rushes vanuit COD Homefront wil gaan spelen.

Ik vind het ook wel goed dat het wat anders is dan COD, beetje afwisseling is zeker niet verkeerd. Speel trouwens ook erg graag Battlefield, over traag gesproken. :D

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ben inmiddels level 10, en moet zeggen dat battlecommander toch wel de leukste speel mode is, lekker die extra opdrachtjes uitvoeren:)
    Iemand btw zin om een potje te spelen binnenkort?

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een zeker aantal uren erin gestoken.

Maar heb een beetje het is het net niet gevoel.. bij de multiplayer.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoeveel uur hebben jullie over de SP gedaan?

7. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    exact 5u op Normal, ben nu opnieuw bezig op Guerilla en dat gaat wel een stuk trager 8)

@ Distoration: voeg me maar toe als je wil, ben nu lvl 52 in multiplayer

8. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    4 uur op normal, en 6 uur ong op moeilijkst!

9. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Gister de eerste 2 chapters gedaan van de singeplayer en het viel me eigenlijk alles mee.
    Het speelt leuk weg en vanavond maar eens de MP checken :)

10. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er op dat de meeste server issues opgelost zijn. (Al wordt ik nog vrij vaak uit een match geflikkerd...) Weet iemand of je nu wel weer met een party een game kan vinden?

Wbt de 'Full Boat' achievement (Enter an Xbox LIVE Ranked match in a Party with 16 players), is het misschien handig om alvast een lijst te maken met iedereen die mee wil doen? Geef ook even aan op welke tijden je meestal kan.

1. Trivolt ('s avonds en weekend)
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.

11. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil best mee doen, maar dat is dan als ik er toevallig random ben, houd er zoiezo rekening mee dat je beter eerst kan wachten tot de title updates.

Wat ook een goede is voor deze achievement is veel recent players uit te nodigen, dan is de party al snel vol!

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Count me in dan maar.

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waarom die je met die sniper-rifle geen ene malle moer kan raken?

Net maar eens TDM gaan spelen, dat speelt echt stukken beter dan ground control..
    Vanavond maar weer even verder.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben waarschijnlijk ook van de partij

15. NLVentouxx

NLVentouxx New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die John Milius heeft zijn naam wel eer aangedaan. Verhaal is ijzersterk, luguber en hard. Gameplay daarentegen vind ik niet echt super. Wil je bijv. met je team onder hekje door, moeten eerst de andere 3 voordat jij eens kan. In die tussentijd kun je biertje halen, naar de W.C. helftje Oranje kijken..

Zitten wel vette features in zoals die Goliath. Ben bezig met de SP en ja, speelde wel aardig weg.. maar toen ik NFS zag liggen dacht ik: Even potje mensen van de weg af raggen.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nope, snap er geen snars van. 8)

Ene match raak je alles, de volgende match kan je niet eens stilstaande targets raken. |:-

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb ook het idee dat als je mensen wil raken die ergens achterliggen dat je ze soms niet kan raken door een onzichtbare barrière waar je tegen aan schiet. Erg frustrerend.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Idd zoiets ja.

:{

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze in open veld lopen heb ik ook geen problemen.
    Maar als ze ergens in een huis zitten of ergens schuilen dan kan ik niks raken.

Beetje vergaard is dat.

20. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekent over de patch?

Deel Deze Pagina