1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ze komen met 2 updates, eerste ligt al bij MS dus afwachten tot MS die update online gooit zegmaar.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is dat de server/matchmaking fix?

3. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste update is om de vastlopers te fixen, de tweede gaat echt om de multiplayer matchmaking en het joinen van party's en friends.

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Oh joepie kunnen we nog weer een maand gaan wachten voor dat die prutsers daar es wat gaan doen... in die tussentijd is iedereen alweer wat anders gaan doen dus die server problemen zijn dan ook wel opgelost want er is geen kip meer die het speelt.

Sorry, toffe game online als het werkt maar ik heb nog nooit zo'n crap bedrijf gezien die er zo lang mee loopt te zeuren en te zagen om dit soort problemen direkt goed op te lossen. :mad:

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen last van vastlopers maar ze mogen die hit-detection wel viksen.
    Ook bijvoorbeeld dat je door hout heen kan schieten en iemand raakt zal wel leuk wezen.

Inplaats van dat alles van gewapend beton is.

6. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    die vastkaaiers zijn echt killing (speel op ps:cool: is soms niet tespelen loopt die in 30 min zo 4x vast , zelf zo erg dat mijn ps3 de beeldinstellingen verneukt

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zuigt zeker.

Heb daar op de 360 nog geen enkele keer last van gehad.

8. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    2 keer vastgelopen bij mij en eigenlijk nog maar een keer of 3 problemen gehad om een server te vinden en dat op zo'n 40 uren speeltijd...

Ben ondertussen lvl55 in multiplayer and still having fun

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Heb er zelf niet echt veel op aan te merken op de lag en slechte matchmaking.
    Weet niet of het al verholpen is aangezien ik vandaag pas voor het eerst speel.

Matchmaking gaat lekker snel en soms af toe een last van een speedlag

10. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die updates zijn al af, het is alleen wachten op MS voordat ze die updates online gooien (ze moeten ze goed keuren etc) en dat kost weer tijd en geld...

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De T3AK is best tof om mee te spelen trouwens.

Maar holyshit, ik ga dus nooit meer mijn punten verspillen aan flakjackets of airstrikes of weet ik veel wat. Ik begin de Tank nu echt onder de knie te krijgen. Ik haal absurd makkelijk sprees van 10 tot 20 kills daarmee. Het voelt bijna aan als cheaten.

De truc is om goede plekken te vinden en te campen en flanken werkt ook altijd goed. Open plekken moet je zoveel mogelijk vermijden en probeer dekking te zoeken om niet geraakt te worden door rockets.

Ik begin het spel steeds beter onder de knie te krijgen en het is echt makkelijk wanneer je het doorhebt.

Ik speel trouwens nooit meer commander, dat is gewoon te simpel imo. Wanneer je een nieuw sterretje hebt behaald krijg je al je health weer terug. Dat maakt het zo makkelijk dat het gewoon niet leuk meer is.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  12. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vaak dat ik een game aan het zoeken bent en wanneer hij er een vindt en gaat loaden, dit 10 minuten lang duurt en dan zegt dat de connection met de server weg is :+

13. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik vind die server problemen echt heel irritant.. laatste dagen bijna geen match gevonden waarbij ik niet meer als 1 streepje heb.. mijn reactie tijd is daardoor beperkt.. en die amerikanen maar lachen.. :mad:

ohw en ik vind dat ze sommige dingen niet goed bedacht hebben. Laatst was de tegenpartij in groundcontrol aan t campen, ze verloren wel maar de top 8 had echt iets van 30-40+ kills p.p. En de godganselijke tijd "drone, airstrike, drone, airstrike, heli, airstrike"aaaarrghhh.. daar moeten ze een betere balans in maken hoor.

Plus door de lage resolutie hebben snipers een enorm voordeel.. jij ziet hen amper, maar hun zien jouw met hun scope wel goed...

Meest klote map is die met die grote heuvels vind ik persoonlijk.

14. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Die tank is inderdaad echt machtig wanneer je weet hoe ze te gebruiken, je hebt eigenlijk maar 1 nadeel en dat is dat je kansloos bent tegen een heli

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen die lui zo snel aan zo een mega tank.

Ik rijd steeds maar rond in zo een pirahna ofzo xD

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    brrr hebben jullie die xm10 eens opgepakt? Worst weapon ever!!!

Echt een kutstreek om dat soort wapens in het spel te verwerken, je wordt gewoon blij gemaakt met een dooie mus.

Na 11, 12 kills(headshots!) heb je hem al hoor. ;)

Jup, dat is wel de grote edge van een lighttank, die haalt ze zo neer. Zo'n piranha vind ik ook wel leuk om te spelen trouwens, die is net snel en behendig genoeg om af en toe een raketje te ontwijken en daarmee maak ik veel sneller multikills dan met zo'n slome tank. De enige reden waarom de tank mijn voorkeur heeft is omdat het meer health heeft en het een echte vehicleslayer is.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Okee grappig zal vanmiddag eens kijken dan, ben wel een beetje op die pirahna uitgekeken nu ik die steeds had gekozen.

18. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet meteen een piranha koopt maar nog even wacht kan je vrij snel daarna een tank kopen.

Je kan ook gewoon die chopper negeren en hopen dat een teammate em neer haalt... dan heb je sneller die tank... tenzij je steeds gekilled wordt door die chopper en je dus helemaal geen punten binnen krijgt... dan kan het best lonen om toch iets te kopen om die chopper neer te halen zodat je daarna weer gewoon kills kan maken...

Dat is het mooie van het battle point systeem. Je gaat bewuste keuzes maken met de points die hebt, of nog denkt te halen. Het vergt net even iets meer strategisch inzicht dan andere shooters.

19. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Moet echt leren hoe je met die voertuigen om moet gaan. Mijn tijd in die dingen is vaak nog geen minuut. Dit terwijl ik juist altijd uren bezig ben om anderen uit hun voertuig te schieten...

20. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    ligt ook aan het team waar je in zit

Deel Deze Pagina