1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Net een potje gespeel waarbij ik niet dood kon gaan. Ik gooi bommen maar deze verschijnen niet maar geven mij wel damage. Ik kan geen ammo of wapens oppakken. De helft van het vijandelijke team staat stil in de spawn en ik ben binnen 1 minuut al 5 star dreigings niveau. :confused:

Een potje van nog geen 5 minuten waarin ik 32 kills maak en 0 deaths heb. De rest van mijn team allemaal net aan 5 kills en het vijandelijke team heeft voor de helft niet eens gespeeld. Krijg ik na het potje gelijk een stortvloed aan berichten dat ik een hacker ben... Nou lekker dan als je in een potje van 32 man zit en iedereen geeft een file complaint ook al kan ik er zelf niets aan doen. Ik ben onsterfelijk doordat de servers lam zijn en ik krijg de kans op een ban op me dak... Wat een zooitje. De potjes daarna werken mijn drones niet en ga ik dood op plekken waar ik een halve minuut geleden langs ben gelopen. De connectie was bij iedereen donker groen en toch gebeuren er de vaagste dingen. Ben er maar mee gestopt voordat ik nog meer gezeik krijg. =(

2. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit de voorbije dagen enkele keren meegemaakt, raar genoeg begon het bij mij nadat ik de patch had gedownload.
    Kan natuurlijk toeval zijn, maar daarvoor heb ik er nooit last van gehad

3. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vind het ook wel irritant om steeds getagged te worden, maar in andere gamemodes (non bc) worden ze lang niet zo snel neergehaald. En zelfs als ik alleen andere drones tag wordt ik snel neergehaald...

Denk dat het halen van deze achievement op deze manier wel goed te doen was voordat dat filmpje verscheen, maar nu maak ik meer kans met gewoon assult...

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik vind dit 1 van de betere dingen van homefront. IK ga altijd hunten, doe ik ook bij BfBc2 en MoH.. langs de linies(liefst achter de linies) en dan opzoeken.
    Dit soort hunter-prey momenten vind ik erg leuk.

De spawn map met icons waar iedereen zit is 1 van mijn beste hulpmiddelen.

Ik vind homefront wel t beste werken op de kleine maps.

Ik blijf alleen de lag erg vervelend vinden, zeker als je iemand neerschiet en ze jouw vervolgens knifen.. OF wat ik gisteren meemaakt, iemand loopt voorbij, en echt een paar seconde later valt hij pas neer en krijg ik punten...

ALS ze nu snel die patch voor t online gedeelte brengen dan komt dit spel eindelijk tot zijn recht.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan je beter toch voor de objectives gaan? Vijanden killen op hun linie heeft geen nut. Je killed ze en ze respawnen weer gelijk. Wanneer je vijanden afschiet die in de buurt van objectives staan moeten weer een heel eind opnieuw lopen.

Yes, met 3 kogels heb ik mijn kill vaak al binnen.

Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ook wel lekker dit. Ik heb die battle code in het dashboard ingevuld en gedownload en niet via het spel zelf. Dus nu staat hij wel op mijn xbox maar het spel herkend het niet en vraagt me om een code in te vullen wat dus niet meer kan :emo:

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vervelend! En wanneer je de code opnieuw invult(ditmaal wel in homefront) zegt ie dat de code al gebruikt is?

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Niet dat het heel veel boeit aangezien ik de MP waarschijnlijk toch niet ga spelen, maar mocht ik het wel gaan doen dan is het wel aardig vertieft.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Misschien een beetje gemeen van me om dit te zeggen maar de multiplayer is juist het enige leuke aan de game. De singleplayer is/voelt aan als een neppe cod. Beetje het type game waarin je geen plezier mag hebben en alles moet. :+

Laatst bewerkt: 8 apr 2011
  10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind de SP juist briljant. Het is allemaal wel erg on rails met veel trigger events maar de uitwerking en het verhaal vind ik best netjes. Die MP ben ik sowieso vrij snel beu aangezien het veel op COD lijkt wat (bij mij) vrij snel op mijn zenuwen werkt :+

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Aparteling 8)

Singleplayer = CoD
    Multiplayer = The opposite of CoD

Naar mijn mening dan. :+

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Singleplayer COD nooit (uit)gespeeld, enkel de MP gedaan.
    Singleplayer Homefront bijna uitgespeeld, nog niet de MP gedaan.

Dus dat verklaard mijn mening wel. Ik heb wat MP trailers gezien en las dat het nogal buggy was op diverse fronten en daaruit haalde ik de mening dat het nogal veel op COD leek.

13. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer is heel kort en begint in de laatste chapter pas echt intens en benoemenswaardig te worden. Als de gehele campaing de sfeer en kracht van de laatste chapter had gehad was het echt über geweest.

De rest van de campaign zit vol met momenten waarin je moet wachten op je langzame teammates. Het is allemaal net even te langzaam, als je zelf al ziet welke vijanden je moet snipen en je schiet een seconde te vroeg kun je overnieuw beginnen. Ook het wachten tot deuren geopend worden is tergend, in het ergste geval net na een checkpoint. Het word allemaal net niet goed weergegeven en uitgelegd.

Het verhaal slaat eigenlijk helemaal nergens op, wegens spoilers ga ik daar maar niet verder op in. En aan granaten ook geen gebrek.

Deze game koop je voor de multiplayer. Zelf heb ik bijna elk potje een goede connectie en een volle lobby. Als je in een vol potje zit met in beide teams goede spelers dan kan het echt heel uitdagend en leuk worden.

14. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die 'full boat' achievement is wel echt een 'achievement' zeg... Van het weekend paar keer geprobeerd met aantal randoms, maar technisch werkt het voor geen meter... Het is niet echt een uitdaging om 16 man online te krijgen, maar om vervolgens daadwerkelijk met 16 man in een game te komen....

Bij deze trouwens geupdate lijst met mensen die mee willen doen (als het eindelijk eens gaat werken....)

1. Trivolt ('s avonds en weekend)
    2. SleepTrgt (backup?)
    3. AVHAHA
    4. Alpine
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.

Heeft iemand btw al die M200 sniper geprobeerd? Wat een bagger ding zeg... In de single player was ie wel handig en goed. En nightvision is ook wel tof. Maar een bolt-action die niet in 1 keer dood? Tegen de tijd dat je een nieuwe kogel geladen hebt is je mark allang uit zicht...

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ga vandaag weer een poging wagen. Dit keer ga ik wel voor headshots ipv 2-shots. Ik denk dat je er anders mee moet spelen als met de M110.

16. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Headshot is inderdaad de enige manier om een 1 hit kill te krijgen, maakt het een stuk moeilijker voor snipers en maar goed ook vind ik. Angel Island is zo al erg genoeg met al die snipers bovenop de 2 bergen...

Je mag me trouwens ook op de lijst zetten voor die Full Boat achievement

17. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Als het kan wil ik ook wel meedoen met de Full boat achievement. Heb het ook al een paar keer geprobeerd met randoms maar dat schijnt niet te werken. Mijn GT is SN4K3E4T3R.

En snipers in games zijn altijd moeilijk om een goede balance voor te creëren. Zodra het per kogel een kill is dan worden de snipers veel te overpowered. Vandaar dat er vaak 2 kogels voor nodig zijn in het lichaam of een in het hoofd om iemand dood te krijgen.

18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb toevallig full boat weten te halen met een stel randoms, tis beetje geluk hebben.

Heb trouwens ook 200 kills en een 10 killstreak met die M200 dus ik ben gelukkig klaar met dat wapen en ga hem ook nooit meer aanraken! haha

19. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Geupdate lijst:

1. Trivolt
    2. AVHAHA
    3. Alpine
    4. Nyari
    5. KU7J3N (GT: SN4K3E4T3R)
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.

Ik ben bij de meeste trouwens uitgegaan van de username zoals ie hier op het forum staat. Geen idee of dat ook de juiste GT's zijn.

Ik snap dat de snipers in balans moeten blijven. De M110 vind ik bv wel beter in balans. 2 (body) shots, niet super maar voldoende accuraat, en redelijke schietsnelheid. Het enige voordeel van de M200 over de M110 is de nightvision. Verder vind ik em niet meer accuraat, fet traag en ingezoomed staat het beeld nooit stil... En heb ook niet het idee dat bv de zoom verder is...

Headshots zijn idd de way to go. Maar die lukken me niet zo vaak... Wellicht dat het aan mij ligt. Ik geef 'als sniper' namelijk de voorkeur aan een grote afstand. Gelukkig hoef ik er nog maar 70 kills mee te maken voor de challenge. En ik hoop echt dat ik er niet die 10 killstreak mee hoef te halen voor die andere achievement...

20. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb persoonlijk het gevoel dat die killstreaks niet mee tellen, maar je weet maar nooit, if so dan laat ik die achievement maar voor wat het is denk ik.

Deel Deze Pagina