[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het een heel leuk spel, maar op een gegeven moment boeide het me totaal niet meer. Die punten Battle Points werden opeens saai om te halen. En als ik eens een chopper had werd ik te snel uit de lucht gehaald. =(

2. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog wat onduidelijk aangezien nog niemand deze achievement heeft. Heb op meerder sites gelezen dat ze niet mee tellen aangezien ze tot niveau 'spook' gaan, en de andere tot expert. Ze worden ook niet in de beschrijving genoemd. Maarja, anderen menen dat ze weer wel mee tellen...

3. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Medal of Honor was ook zeker niet slecht. Was leuk om te spelen, maar als ik dan weer zo'n hoge killstreak had en ik ging dood moest ik toch me wel even inhouden. (nee ben geen rage quiter :+)

4. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat dit voor veel mensen zo is, maar ik zie toch wel de toegevoegde waarde van het BP systeem. In het begin van de match is alles nog rustig, maar op een gegeven moment beginnen er wat voertuigen te komen en ineens is het een grote chaos aan choppers, tanks en airstrikes. Ik heb ook best vaak dat ik bewust ga afwegen of ik even wil wachten totdat ik genoeg heb voor iets tofs, of dat ik toch maar ff een rhino koop om die irritante chopper neer te halen.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Blijft dus toch nog een mongelending de m200. Hoe de neuk moet ik op het hoofd aimen als mijn cursor steeds beweegt en de vijand een wazige witte vlek is. :emo:

En dan weet je zeker dat je 100% raak schoot, gaat ie toch mis... yeah right.

Die m110 is wel een miljard keer beter. Daar haal ik altijd de hoogste score mee in de game. Met de m200 sta ik ergens onderaan.

Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  6. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Precies! ik kan me voorstellen dat ze geen 1 hit kill sniper willen, maar waarom kan je dat ding dan niet stil houden, verder inzoomen EN accuraat schieten:confused: (of misschien is ie wel accuraat, maar moeten ze gewoon die servers fixen zodat er geen lag meer is...)

Vind het een leuk spel, en vermaak me er prima mee, maar zal blij zijn als ik die challenge gehaald heb en dat ding nooit meer hoef te gebruiken...

7. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is deze game de moeite waard om te kopen full price? hoor veel slechte dingen maar ook goede weet het even niet meer..

moet een game inruilen vandaar8)

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Schreef ik nou mongelending 8)

Frustratie zat me blijkbaar hoog :cool:

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Voor de single player zou ik het niet doen, want die is gewoon slecht zowel kwa graphics en op sommige punten kwa gameplay ook (mijn mening!)

De multiplayer is wel tof.. veel man online en genoeg aktie!
    Aan een map erger ik me alleen enorm en dat is Angel Island met die klote snipers die gasten doen niks anders dan de hele ronde maar op een 2 plekker hangen en verder niks...

Wel leuk om daar een cluster bomb op te gooien 8)

10. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De single player is iig niet de volle prijs waard. Ondanks dat het verhaal goed geschreven is en de sfeer goed wordt weergegeven. Het is niet het mooiste spel, maar vond zelf de graphics wel mee vallen. De SP heeft ook zeker geen hoge replay gehalte. Het is nogal scripted. De eerste keer valt dit wel mee, maar de tweede keer dat je het speelt wordt dit best irritant. (steeds maar wachten totdat je medestrijders er zijn voordat je verder kan enzo).

Dit spel draait echt om de multiplayer. En die is gewoon goed. Hij is anders dan de meeste bekende shooters, maar als ik het dan toch zou moeten vergelijken zou ik em tussen BFBC2 en COD zetten. Homefront is makkelijker op te pakken dan BFBC2, maar door het Battle point systeem en de voertuigen een stuk uitgebreider dan COD. De maps zitten qua grote meer in de buurt van BFBC2 dan COD maar de snelheid en actie zitten weer meer in de buurt van COD.

Het toffe vind ik eigenlijk de chaos die langzaam opgebouwd wordt. Begin van de match is lekker rustig en is alles nog te overzien. Maar op een gegeven moment komen er wat voertuigen en zal je iets anders moeten gaan spelen. En tegen het einde van de match is het een fet grote chaos. Dit maakt het vaak ook wel spannend wie er gaat winnen. Het is niet zo dat je niet meer terug kan komen van een achterstand.

Wel belangrijk: dit spel heeft een online-pass. Wat inhoud dat je de mp mag spelen tot rank 5. (dus max 3 a 4 matches) Hierna heb je de online-pass nodig die +/- 10 euro kost. (Bij nieuw exemplaar meegeleverd). Ik heb geen ervaring met inruilen, maar kan me voorstellen dat men hier moeilijk over kan gaan doen... Hetzelfde geld dus voor 2e hands exemplaren. Controleer of de online-pass nog aanwezig is, anders ben je dus 10 euro duurder uit.

11. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem gehaald en tot nu toe alleen mp gespeeld en hij bevalt goed hier vermaak ik me wel een tijd mee, leuk systeem ook met die points waarmee je tanks en choppers kan kopen etc.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Rare vraag maar hoe kan je de difficulty instellen. Ik kom er maar niet achter 8)

Het lukt me trouwens nu echt niet meer om een fatsoenlijke match te vinden online... whats up with that? :F:

13. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Difficulty kan je veranderen in de settings in main menu

14. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister geen enkele problemen om in een match te komen... Misschien ligt het aan het inet (open nat etc)?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  16. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
  17. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje overdreven, het word nog volop gespeeld kom zonder problemen in servers en ze zijn snel vol

Dat Cod populairder is, zegt niks over hoeveel er homefront spelen....

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wut, we hebben al 5 man. Gaat lekker zo :+

Slechte servers, weinig gamemodes en foute promotie geef ik de oorzaak van het lage aantal spelers. En ja, de game mocht ook meer gefinetuned worden. Cover zoeken, betere scopes op je assault rifles en de m200 normaal maken zou fijn zijn geweest. Voor de rest heeft de game wel een ijzersterk concept met de battlepoints in handen en speelt het wel lekker.

Misschien was het beter geweest als het zich had gericht op de mensen die buiten de CoD doelgroep vallen. Nu is het een beetje een rare mix tussen een tactische shooter en een arcade shooter. Met als resultaat dat je soms rare dingen tegenkomt zoals iemand die je volop wegsproeit wanneer je achter cover staat of dat je heel makkelijk een multikill haalt omdat je vijand als een kip zonder kop het slagveld oprusht.

'Shoot first, die first' is ook heel hatelijk. Soms verlies ik wel eens een dual zonder dat ik eigenlijk weet waarom. Ik schoot eerder, raak, normaal zou ie toch echt dood moeten zijn, en toch verlies ik. Dingen als flakjackets kunnen dat soort vervelende momenten veroorzaken.

Laatst bewerkt: 22 apr 2011
  19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zijn er mensen die mee willen doen voor de:
    Full boat ,medal of honor en squad commander achievements?

20. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Tot dat die update er is ziet die game mijn drive niet meer..
    Die bugs zoals het freezen , slechte connecties e.d heb ik wel even gehad.
    Moet zeggen dat Kaos/THQ er bij deze game wel een dik zooitje van maakt tot zover, en nu eindelijk es met een update op de proppen komen duurd mijn inziens te lang en gezien hun forum zijn er meer mensen die er zo over denken.

Die gasten hadden gewoon netzoals Battlefield en Gears of War een beta moeten lanceren om dit soort ongein er (deels) uit te kunnen filteren voor release... want 32 man in een game is toch niet niks voor een console game!

Deel Deze Pagina