Wut, we hebben al 5 man. Gaat lekker zo
Slechte servers, weinig gamemodes en foute promotie geef ik de oorzaak van het lage aantal spelers. En ja, de game mocht ook meer gefinetuned worden. Cover zoeken, betere scopes op je assault rifles en de m200 normaal maken zou fijn zijn geweest. Voor de rest heeft de game wel een ijzersterk concept met de battlepoints in handen en speelt het wel lekker.
Misschien was het beter geweest als het zich had gericht op de mensen die buiten de CoD doelgroep vallen. Nu is het een beetje een rare mix tussen een tactische shooter en een arcade shooter. Met als resultaat dat je soms rare dingen tegenkomt zoals iemand die je volop wegsproeit wanneer je achter cover staat of dat je heel makkelijk een multikill haalt omdat je vijand als een kip zonder kop het slagveld oprusht.
'Shoot first, die first' is ook heel hatelijk. Soms verlies ik wel eens een dual zonder dat ik eigenlijk weet waarom. Ik schoot eerder, raak, normaal zou ie toch echt dood moeten zijn, en toch verlies ik. Dingen als flakjackets kunnen dat soort vervelende momenten veroorzaken.
Laatst bewerkt: 22 apr 2011