1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn deze game is soms best wel hard zeg. Massa graven etc.
    Verder wel een leuke shooter. Ben net begonnen.

2. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten inderdaad erg goede stukken in de singleplayer. Nu wil ik je pret niet bederven, maar geniet ervan zolang het kan, want het niveau van het begin wordt niet de hele game volgehouden. :mad:

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Klopt, ik vond m ook teleurstellend kort.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was wel kort ja. Vond hem wel leuk om te spelen, niet meer dan dat. :)

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Doe net een LIVE update en daarna homefront update van 3 MB.

Kan ik niet eens meer spelen pakt ie opeens me harde schijf niet meer WTF is dit.

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Achteraf gezien is dit toch best een karig spel, ben blij dat ik hem heb ingeruild.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Homefront multiplayerdemo
    Bestandsgrootte: 991 MB

8. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste DLC is uit sinds gisteren: 2 multiplayer maps voor 240 MSP
    De prijs is in ieder geval al niet fout, maar veel krijg je er ook niet voor...

Er zou eveneens een gratis Homefront premium theme op de marketplace staan

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb de demo gespeeld en moet wel zeggen dat ie wel aardig is. In de PU en wat andere sites wordt er gesproken over dat de MP last heeft van lag, is dat bij de full-game ook zo? Heb er bij de demo namelijk helemaal geen last van gehad.

Is dit een game die 59 euro waard is voor de MP?

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De game is voor 29 euro te verkrijgen bij de FRS en de server problemen zijn opgelost via een title update . Het werkt nu gewoon super :thumbs:

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    De demo is echt tof! Heb echt zin om deze game online te spelen, ben er best verslaaft aan geworden.

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De game is stukken beter geworden na een paar flinke updates :thumbs:

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Leuke MP demo!

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    THQ verhuist Homefront Ontwikkelaar

Kaos Studios, de ontwikkelaar verantwoordelijk voor Homefront, moet zijn deuren sluiten. Dit naar aanleiding van een reorganisatie die THQ heeft doorgevoerd binnen zijn interne studio's, zo kan de uitgever bevestigen tegenover Develop.

Zowel de studio van Kaos in New York als die van Digital Warrington in Engeland zullen worden gesloten. De medewerkers van Kaos vreesden eerder dit jaar al voor hun baan, toen THQ een nieuwe interne studio opende in Montreal. Kaos Studios maakte naast Homefront ook Frontlines: Fuel of War.

G*Dver... |:-

Update :

THQ has confirmed to Develop that its new Montreal studio will "take over product development and overall creative management for the Homefront franchise".

Patrice Desilets, the former Ubisoft Montreal creative director, has conincidentally started his new job today at the studio.

He joined the group following his spell at Ubisoft Montreal. It is also believed he has brought key Ubisoft talent with him to the studio.

Homefront's new home

THQ has confirmed to Develop that its new Montreal studio will "take over product development and overall creative management for the Homefront franchise".

Patrice Desilets, the former Ubisoft Montreal creative director, has conincidentally started his new job today at the studio.

He joined the group following his spell at Ubisoft Montreal. It is also believed he has brought key Ubisoft talent with him to the studio.

Gelukkig

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Homefront singleplayer impressie (op basis van 6 uur gameplay op hard)

positief
    Wat mij als eerste in positieve zin op valt is dat de sfeer erg goed overkomt, het is echt alsof je daar vecht in bezet gebied. Verder zijn de inspiratie bronnen ook duidelijk natuurlijk. Bus ritje in het begin deed mij denken aan het trein ritje in Halflife. Veel websites noemen de graphix outdated en daar ben ik het in bepaalde mate mee eens. Het is vaak low-res, het is niet spectaculair maar het is naar mijn mening wel leuk ontworpen allemaal. Ik heb tot nu toe met veel plezier door de verschillende omgevingen gewandeld.

De muziek vind ik erg sterk, best wat afwisseling en het is lekker opzwepende muziek. De muziek maakte het voor mij net af. De wapens voelen en klinken lekker, en doordat er niet altijd genoeg ammo is word je gedwongen om wat meer tijd te nemen voor je schoten.

negatief
    Tja grafisch, ach het mocht natuurlijk wel een stuk beter. Niet dat het hinderlijk is maar het mocht wat beter natuurlijk. De ai is eigenlijk best dom maar hij beschikt wel over een belachelijk sterke auto aim. Als er ergens een rocketmannetje staat dan probeert hij altijd op je te schieten. Ook al kilt hij daarmee zichzelf (hint). Verder vind ik het lame dat er zoveel collectibles zijn en dat ze heel slap zijn geïntegreerd in de levels. Ze liggen maar her en der verspreid. Dit hadden ze leuker kunnen aanpakken.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Goh jij bent er vroeg bij, net zoals de demo :9

Multiplayer is inderdaad tof, jammer dat jullie de game eigenlijk nou pas ontdekken. Minpuntjes zijn de wapens, te weinig wapens waarvan de helft zwaar underpowered is. 9 van de 10 keer kom je het beste weg met de M4(68?) of de AK.

En natuurlijk campen met de:

De andere sniper is nutteloos en bedoeld als trollwapen om de gebruiker boos te maken.

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker, ben je level 42 word je rank gereset :mad:

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Hoezo dat?:9

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was een locatie aan het veroveren en het zegt : You have been promoted to level 2 :'-(

Terwijl in de lobby ik nog op 42 stond

20. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je dat ziet en direct dashboard dan verlies je niks.

Heb een vraag over de online pass in dit spel zit te denk om het spel te kopen maar als me broertje of zusje willen spelen op hun eigen naam moeten hun dan die online pass ook weer kopen?

Deel Deze Pagina