1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd dat je er geen mensen in vind, ik vind er genoeg mensen in. Meestal 32/32

Als jij de 2 map-packs al heb dan is het goed, jij hebt die downloadbare kaarten al \o/

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    32/32 pfff dat er nog zoveel mensen op de wereld zijn die dit kut spel spelen online.

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wat is er dan zo rot aan? Spel werkt perfect . Ik heb nooit lag en kom altijd in volle lobbies terecht _O_

Beter dan Black ops of BF

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ontzichtbare muren, dikke pixels?

iig ik von het na 2 a 3 weken echt frustrerend ben blij dat ik het weg gedaan heb voor bulletstorm.

Vette filmpjes gezien dacht echt deze game moet ik hebben, maar helaas was ik weer blij gemaakt met een dooie mus.

Voor mij is Homefront net een 6 waard.

Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Net gekocht en ik moet zeggen dat ik me prima met de game vermaak. Volle pond zou ik er niet voor geven maar zo als budgetbaktitel goed te doen totdat bf3 uitkomt. Had dan ook geen hoge verwachtingen van de game, dat scheelt natuurlijk ook al.

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nooit onzichtbare muren tegengekomen
    .Graphics vind ik er goed uitzien voor games uit 2011. :thumbs:

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Kon mensen in huizen niet eens raken met een sniper omdat er een onzichtbaar iets me kogels tegen hield.
    Zelfde geld als je achter auto's staat te schieten dan ketzen je kogels gewoon af op een blijkbaar onzichtbaar frame (whatever).

Het is gewoon kut geprogrammeerd (hitdetectie)

Je kan nergens doorheen schieten blablabla en het ziet er voor 2011 niet goed uit.

6.5 Graphics
    Homefront isn’t ugly by any stretch of the imagination, but it looks rather bad if you place it next to the likes of graphics-pushing titles such as Killzone 3 or Crysis 2.

Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb weer lekker BF BC 2 opgepakt. Met de release gekocht, daarna een maandje of 1,5 online gespeeld. Nu zijn er ondertussen al een hoop (gratis!) maps toegevoegd, dus daar haal ik mijn plezier wel uit tot BF 3 :).

9. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Dat kan natuurlijk ook:) Persoonlijk redelijk veel battlefield gespeeld laatste tijd, dus had zin in iets nieuws:+

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Een heleboel hiervan is echt niet meer aan de orde. Ik had Homefront niet lang na de release (xbox bundle pack) en toen ik online ging had ik hetzelfde als jou. Een hele tijd heb ik het spel laten liggen maar ongeveer een maand geleden weer opgepakt en live gegaan. En ze hebben een heleboel gefixed. Het heeft nu veel meer een battlefield gevoel en op dit moment is het een leuk alternatief voor Bad Company 2. Wat dat filmpje laat zien ben ik in ieder geval niet meer tegen gekomen. Als ik een sniper pak dan schiet ik door autoruiten, onder autos door, door bosjes/gras, etc en het is gewoon altijd raak. Met andere wapens idem, mits in range dan natuurlijk.
    Ik vind de vergelijking met Crysis 2 en Killzone ook niet echt eerlijk moet ik zeggen, misschien wel in het geval van de Singleplayer. Maar niet echt met de MP. De maps in Homefront zijn toch een stuk groter met meer mensen dan b.v. crysis. Dat scheelt toch wat. Het is beter te vergelijken met Bad Company 2 en dan komt Homefront er helemaal niet zo slecht uit.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij zijn ze echt niet zoveel groter dan in Killzone 3. En als je dan de graphics vergelijkt komt Homefront er niet bepaald goed af (maar dat geld eigenlijk voor elke andere shooter :+)

Wat mij vooral tegen stond aan Homefront was dat er wel goede ideeen in zaten maar het toch aanvoelt als een poging om CoD en BF te kruisen. Net als MoH (maar dan op grotere schaal).

Goede ideeen genoeg maar te vast zitten aan wat de concurrent succesvol maakt + mindere afwerking = dat ik er snel klaar mee ben

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Dat is gewoon zonde. Ik raak de game ook niet meer aan ook al hebben de het opgelost. Zoiets cruciaals maakt of breekt een game. Bij veel FPS fans was de kans om een goede online shooter te worden direct verspeeld.

En terecht in mijn ogen. Maar naast de problemen met hit detectie en lag vond ik persoonlijk de game ook te sloom aanvoelen en niet echt lekker spelen online. Single player daar in tegen vond er erg leuk!

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Maar Killzone heeft (als ik het mij goed herinner) minder spelers. Maar goed, ik wil ook niet beweren dan Homefront ontzettend mooi is. Dat is ook niet het geval. Maar slecht vind ik het ook niet.

Ik weet niet of je het nog recentelijk gespeeld heeft, maar het is toch meer BF. Voor mijn gevoel tenminste. De singleplayer is juist weer erg COD. Wat ik overigens ontzettend jammer vond. En er zitten idd een paar leuke ideeen in en niet alles werkt even goed. Maar toch, als ik homefront nu vergelijk met die van tijdens de release (live) dan is het toch ontzettend verbeterd.
    En het wordt ook nog veel gespeeld. Ik speel bijna alleen maar Ground Control (conquest variant) en GC battle commander en ik zit vrijwel nooit in een match met minder als 25 spelers. Meestal is het gewoon volle bak.

Tja, hoe ik erbij kwam om het weer ineens te gaan spelen weet ik niet. Bij mij lag het spel eigenlijk ook op een stapel stof te vergaren. Ik ben wel blij dat ik het weer opgepikt heb. Maar ik kan wel begrijpen dat b.v. jij hem niet meer oppakt. imo wel een beetje zonde als je het spel nog heeft liggen.

Sloom vond en vind ik het juist niet. Het is een beetje het BF tempo. Als je CoD online gewend bent dan is het slomer. Maar dat is dan een kwestie van smaak denk ik. Spellen als CoD vind ik juist weer niets online.

SP is indrukwekkend in bepaalde opzichten. Niet grafisch, maar door situaties. Zeker het begin is 'schokkend'. Ik had alleen twee problemen met de SP, de eerste is dat het veels te kort is. En ten tweede voelde de SP mij te CoD achtig aan. Zeker nu lijkt het wel of het twee aparte spelen zijn, de SP en MP.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Er zijn inderdaad teveel goede shooters om dan een game als Homefront weer op te pakken. Inderdaad wel jammer want de game zal nu vast wel goed zijn na de updates die zijn uitgebracht. En ja, de game ligt bij mij op de plank stof te vergaren. Zonde, want ik had echt veel zin in deze game toen hij net uitkwam.

Inderdaad, hij ligt meer in het tempo van Battlefield. Echter vond ik de game ervaring en speel stijl meer richting een game als Call of Duty gaan. Bij Battlefield vind ik het lage tempo goed passen en speelt het ook goed. Alleen persoonlijk hou ik meer van Call of Duty gamestyle en dan vind ik Homefront wel in dat straatje passen alleen net te sloom, waardoor de game voor mijn het net niet was.

Inderdaad de grapichs zijn niet de beste die je zult zien maar de situaties zoals je zegt zijn echt vet. Mooi omgevingen en gevoel van het "er echt zijn" voor zo ver dat kan in een game vond ik een pluspunt. Zeker toen je onderaan de golden gate brug stond en je weg omhoog moest knokken. Zo gaaf :D.

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ach als BF3 er straks is zal ik Homefront ook niet meer aanraken. Maar tot die tijd vermaak ik mij er wel mee. Het is alleen zo erg jammer dat het niet meteen in het begin zo speelde als dat het nu doet.

Dat is dan wel 1 van de dingen die nu beter is. Het is met de MP nu zeker meer BF dan CoD. Op een tweetal maps is het misschien iets meer CoD. Maar dat zijn dan ook maps waarbij gevechten minder medium tot long range zijn. Dat soort maps zijn ook bij Battlefield/BC2 niet mijn favoriet.

Het Golden Gate level is ook erg tof idd. (er is nu ook een MP map in dat stuk) Er zitten door het hele spel heen toffe stukken in. Zo jammer dat het vooral in het begin doorspekt was met bugs en fouten. Een korte SP werkt dan ook niet in het voordeel. Maar toch ben ik wel benieuwd nu naar een deel 2. Als ze hun zaakjes in het begin meteen in orde hebben dan kan het alsnog een toffe game serie worden. Zeker in het begin hebben ze alleen wel een boel mensen verloren. Want het beloofde veel en bij de release kwam daar maar heel weinig van uit.

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn al veel updates geweest voor Homefront die het spel veel en veel beter hebben gemaakt. De start was moeilijk en niet goed maar nu is het een zeer goede game die zich kan vergelijken met BF en Cod _O_

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Persoonlijk vind ik niet dat je Homefront met Cod of BF kunt vergelijken. Homefront heeft een hele andere opmaak :)

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou je het niet kunnen vergelijken? BF heeft ook voertuigen en Cod heeft objectives die je moet veroveren :thumbs:

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind die vergelijking ook niet meer dan logisch. Homefront is BF met de looks van CoD MW2 en het 'wapens kopen' systeem van CS.

Of mis ik nou iets?

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    BF en Cod zien er realistischer uit en hebben een heel ander (en imo fijner) killstreaksysteem. En "BF heeft ook voertuigen en CoD heeft objectives om te veroveren" is ook geen goed argument. Natuurlijk zitten die er in beide games in, maar dan nog vind ik het concept van Homefront anders. Ik zou ze iig niet met elkaar vergelijken :)

Deel Deze Pagina