1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt benieuwd naar deze game. Maar het filmpje boven mij is toch geen 360 gameplay? Ziet er anders wel heel mooi uit.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De multiplayer is echt interessant. Zal wel verslavend worden en leuke battles opleveren met die BP's.
     
  3. Peanut07

    Peanut07 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooi hem er even in : De nieuwe Counter strike ? :)
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    [yt]ZArBhUnP4NE[/yt]
    [yt]woqC1Z5w4hw[/yt]
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat ik toch uitkijk naar het spel. Al ben ik benieuwd hoe het spel wordt ontvangen en of het veel zal worden gespeeld.
     
  6. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er erg goed uit, twijfel alleen of ik deze moet halen.
    Aangezien Vietnam voor Battlefield nog uit komt en Black Ops nog in me kast ligt.
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ziet er inderdaad nice uit. Ben eens benieuwd:)
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    FFoW? IIG, ik snap je punt. Ik vind het jammer dat games zoals BC2 niet meer spelers hebben, want ze verdienen het IMO. Achja, it is what it is, kan je niets aan doen.
     
  9. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het filmpje niet zien :confused:
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Is er al bekend wat voor systeem er word gebruikt met perks/attachment ed?(als die er zijn?)
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.909
    Leuk Bevonden:
    3.283
    Tijdens het evenement voor het nieuwe THQ-logo heeft Microsofts Major Nelson aangegeven dat er een exclusieve map voor de Xbox 360 zal zijn. De map zal de naam Suburbs krijgen en zal alleen op de Xbox 360 speelbaar zijn. Daarnaast zal alle andere DLC eerst op de Xbox 360 verschijnen.

    Dat DLC eerst voor de Xbox 360 zal verschijnen is niet nieuw want uitgever Activision heeft eenzelfde soort deal voor de Call of Duty-serie. Homefront staat gepland voor een release op 11 maart voor de PC, PS3, Xbox 360 en OnLive
     
  13. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Homefront lijkt mij dus een absolute Call of duty killer te worden. Ik ben al helemaal trots op deze game en loop al vrienden en familie te vertellen dat ze deze game in de gaten moeten houden.

    Even over Activision en DLC... Daar erger ik me dus zo mateloos aan. De DLC voor MW2 sloeg echt helemaal nergens op, 1200 ms points voor maps die je in cod 4 ook al kon spelen verspreid over 2 map packs. Ik bedoel, ga naar de winkel koop Cod 4 voor 20 euro en je hebt een geweldige game voor dezelfde prijs.

    Ik koop Homefront dus pas als ik weet hoe de DLC strategie voor deze game werkt. Als ze met map packs komen voor 1200 ms points waar totaal geen kwaliteit in zit dan laat ik deze game dus liggen. Als ze echt een call of duty killer willen worden dan zorgen ze dat ze de nieuwe DLC standaard zetten waarbij kwaliteit en klanttevredenheid bovenaan staat. Een game ontwikkelaar die echt van zijn game houd en na release nog ideeën heeft mag van mij DLC uitbrengen. Maar als er maanden van te voren al DLC word aangekondigd dan word mijn argwaan zenuw toch zeer hard gestimuleerd. Ik haat het echt als ik een game koop waarbij ik weet dat ik later nog meer moet gaan betalen wil ik de game een volle 100% in bezit hebben. Tegenwoordig koop je een game en krijg je 75% en de laatste 25% word door middel van DLC tegen een veel te hoge prijs nog even uitgemolken. =(
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Couldn't agree more KU7J3N. Games als MoH en Homefront verdienen meer aandacht (niet dat ze te klagen hebben hoor), alleen door al die relames van BO op zenders als TMF winnen ze de massa voor zich.

    Er zijn gewoon zoveel betere games die jammer genoeg niet het budget van de Call of Duty games hebben.

    Ik heb gewoon een hekel aan hypes en monopolie posities.
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Homefront dev defends 10-hour days

    The boss of Homefront developer Kaos Studios has defended crunch – the act of working 10-hour days seven days a week to get a game ready for launch.

    An insider working at the New York studio told Develop that crunch has been underway at Kaos for around half-a-year.

    "Over the holiday many of us were on call and unable to leave to see our family," said the anonymous source.

    Responding to the accusations, Kaos general manager David Votypka said 10-hour shifts were common among many industries, and denied staff were forced to work over the holiday break.

    "If this seems unique or abhorrent, I would have to suggest that any assessment regarding a 10-hour work day would need to consider a much larger segment of the American workforce," he said.

    "Digital media companies, marketers, PR, even accountants in various industries throughout the nation, work 10-hour days regularly, 52 weeks per year."

    Last week THQ's outspoken core games boss Danny Bilson visited the studio and tweeted, "At Kaos studios in NY sitting with a team that's finaling on 7 day weeks for a couple of months. Talk about that 'thousand yard stare'."

    Votypka said Bilson's tweet was incorrect. "Unfortunately, it was misstated that this [seven-day crunch] has been going on for two months. That's simply not the case. For the record: no Kaos developer has worked 60 days without a break. That will never happen here."

    Homefront, due out on 8th March, has been in development for three years. THQ hopes it will prove a critical and commercial success – and lay the groundwork for sequels that will eventually challenge the likes of Call of Duty and Medal of Honor.

    Bron : Eurogamer

    70 uur per week werken er mensen aan deze game. Ze moesten ook met kerst en oud en nieuw werken. :mad:

    Ik zou een andere werkgever opzoeken.

    van 08:00 t/m 18:00 werken...
     
  16. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagen van 10 uur is anders zo speciaal niet, ik werk zelf ook van 06:00 tot 16:00. Zelf dan niet gewerkt met oud en nieuw aangezien dat in het weekend viel maar dan nog. Denk dat de werknemers die werken aan deze game zelf ook wel begrijpen dat er een deadline te halen valt en ze even een paar maanden voor release een beetje extra inzet moeten geven.

    Als je plezier hebt in je baan en je eigenlijk een hobby als beroep hebt dan is 10 uur per dag zo verkeerd nog niet, maar als je ontevreden bent en eigenlijk liever een andere baan hebt dan snap ik dat je er niet vrolijk van word als je met kerst, oud en nieuw en elke dag 10 uur moet werken. Dat veranderd niet het feit dat dit in heel veel beroepsgroepen de normaalste zaak van de wereld is. Zo werk je in een team en krijgt een deel van het team met kerst en oud en nieuw vrij terwijl het andere deel van het team op andere feestdagen de privilege heeft om bij vrienden en familie te mogen zijn.;)
     
  17. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het lastig is om Call of duty met sales en spelers te overstijgen maar je moet goed onthouden dat Call of duty ook groot is geworden door mond tot mond reclame. Als ik nu de meningen peil dan is een groot deel sinds Mw2 al niet tevreden en sinds Black Ops is het eigenlijk alleen maar erger geworden. De massa die kent ondertussen de naam Call of duty en verbind daar gelijk een soort teken van kwaliteit aan, terwijl dit voor mij al sinds MW 2 niet meer van toepassing is. Call of Duty 4 was het toppunt en World at War kon nog een beetje met dat succes meeliften. Daarna is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan. Natuurlijk niet met de verkoop cijfers maar sprekend over de kwaliteit. En ik hoop alleen maar dat spelers die zich ergeren aan de gebreken die Cod online heeft zien dat er alternatieven zijn. Zie het als Sony, Nintendo en Microsoft welke ook concurrenten zijn van elkaar en ook elke generatie betere consoles en games opleveren. Ajax heeft ook tegenstanders nodig, dit levert steeds betere spelers en ploegen op. En als deze ploegen goed presteren krijgen ze ook een grotere aanhang. Ook al werkt het met voetbal een beetje anders aangezien je daar niet elk jaar als supporter wisselt van ploeg omdat deze een toernooi wint.

    Het type speler wat nu nog Mw2 of black ops speelt heeft ook nog eens een gemiddelde leeftijd van 12 jaar. Zodra een game ook maar enigszins strategisch word of tactisch inzicht vereist kom je dit type speler niet meer tegen. Dan vinden ze het 'saai' omdat er diepgang en denkprocessen achter zitten. Vandaar dat een game als BF, Rainbow six, Medal of Honor en een Gears of War online over het algemeen een veel volwassener community hebben. Games als Halo en Call of duty zijn in de loop der jaren door hun naamsbekendheid groot geworden terwijl de kwaliteit alleen maar minder werd. In de meeste gevallen zijn het de broertjes van de oude spelers die nu nog Halo en Cod spelen terwijl de oudere spelers overgegaan zijn naar games waarbij meer denkvermogen word vereist. En natuurlijk vind zelfs ik een game als Halo of Cod op zijn tijd leuk om te doen met vrienden, het is niet voor niets dat ik Black ops gekocht heb om in het weekend toch 's middags nog een paar uur met vrienden online aars te kicken terwijl we dit enkele weken geleden nog steeds in Cod 4 deden.

    Als ik gameplay beelden zie van Homefront dan lijkt het de grootse opzet te hebben van BF met alle voertuigen, grote maps, en de close combat, experience systeem en snelheid van Cod. De singleplayer lijkt ook veel meer diepgang te hebben, ze proberen een diepgaand verhaal neer te zetten waar je als speler verschillende emoties ervaart door wat je om je heen gebeurt en wat je ziet. Dit word een achtbaan rit net als Cod 4 en niet een ritje in de botsautootjes als in Mw2. _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook al word het de beste shooter in jaren, tegen COD is op dit moment niet op te boksen. Een concurrerende FPS zal 2 of 3 jaar achter elkaar een betere game moeten maken en de nodige marketing €€€'s er tegenaan moeten gooien om COD van de troon te stoten.

    Dat zal niet van de ene op de andere dag gebeuren

    En niet om het een of ander maar Homefront leent wel veel van de COD4 template, zo verschillende vind ik het er niet uitzien. Het lijkt op een mix tussen BF en COD en een beetje Frontlines.
     
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komt deze game precies uit?
    Vindt het er zo ongelofelijk goed uitzien!
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.909
    Leuk Bevonden:
    3.283
    ik dacht dat hij voor maart dit jaar stond

    edit:The Homefront release date has been announced. According to its facebook page, THQ's speculative fiction first-person-shooter is coming out on March 8, 2011.

    en op gamespy : Release Date: March 11, 2011 (UK)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011

Deel Deze Pagina