1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tsja ze verkopen nou eenmaal de meeste games in de US dus logisch dat ze een verhaal kiezen wat het dichtst bij de belevingswereld van de doelgroep ligt

edit:// video ziet er tof uit, enige wat me een beetje tegenvalt zijn de voiceovers en characters. Ik had meer gehoopt op een Half-life/Metro2033 stijl maar de characters doen me meer denken aan CoD

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bron: GameTrailers

Goed nieuws of slecht nieuws?

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Achievements zijn bekent:)
    Beetje hetzelfde zoals alle shooters, zitten ook verzamel dingen in helaas, verder nog wat secret achievements.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lekker. 200 punten en dan houd het wel op voor mij. :+8)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Verbaast mij dan weer niks dat jij dat al hebt ontdekt:+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De officiele releasedatum; was die niet ergens in maart of veel later in het jaar? Topicpost moet even geupdate worden, want daar staat het niet in.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    15 Maart, staat op de vorige pagina.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, bedankt.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    nvm

Laatst bewerkt: 26 feb 2011
  10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel bij dit spel of ik zal wachten met me pre-order tot de reviews of niet. IGN had een positieve preview opzicht, maar sprak wel over paar glitches, wat de ervaring kan verpesten. Als voorbeeld noem ik deuren die open horen te gaan, maar niet open gaan.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zijn wel dingen waar ik ook een pesthekel aan heb.

Ik weet niet of er hier op de een of andere manier een richtingsaanwijzer in de game zit, zoals met RPG's, maar dan heb ik er nog wel eentje.

Borderlands is niet te vergelijken met deze game, maar die richtingsaanwijzer daar slaat werkelijk alles. Als je iets moest zoeken voor een missie/quest, dan bleef die vaak hangen op hetzelfde punt. In alle gevallen heb ik dit nu meegemaakt, dat terwijl ik meerdere dingen moest vinden voor een missie. Stel dat er in deze game nu een missie zit waarbij je 4 vluchtelingen ofzo moet vinden, maak dan je borst maar nat mocht er een dergelijke fout in deze game zitten. Echt tergend is dat in Borderlands, zeker als de vijanden tot twee keer aan toe weer respawnen.

Bovenstaande even als voorbeeld, maar als dergelijke dingen erin zitten ben ik gauw klaar met deze game. Hoef dan immers ook niet aan te schaffen.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gast, je faalt gewoon. :+

In Borderlands zitten een paar zoekmissies(onderdelen van wapens) en dan is het niet de bedoeling dat je kompas alles voor je aanwijst. Als het echt niet lukt heb je nog altijd youtube.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Stop het kompas er in de eerste instantie dan niet in ofzo tijdens zo'n missie. Of de hele game. Divinity II DKS leerde je ook wel zonder te leven, maar dat neemt niet weg dat je een keus moet maken of je wel of niet zo'n kompas in een game stopt. Doe je het wel, dan moet je het ook goed doen. Zo niet, dan klaar.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wees nou maar blij dat je tenminste nog de goede kant op wordt gewezen.

Ik zie het me trouwens al helemaal voor hoe je als een ezel de hele tijd rondjes aan het lopen bent, niet doorhebbend dat het slechts een indicatie is en niet de exacte locatie van de items. Het valt ook niet op de je bijvoorbeeld 4 items moet hebben en de map maar een locatie aanwijst. :lol:

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook benieuwd naar de reviews over deze game. Ik hoor wel redelijk positieve verhalen over de preview, maar niemand is echt laaiend enthousiant.. beetje een 7 a 8 /10 verhaal lijkt het.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja klopt. ik heb nog geen argumenten gehoord waarom dit een killer shooter is dat iedere FPS fan moet bezitten. Tot nu toe alleen mooie praatjes over de verhaallijn.

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]zKdT0zrAc_8[/yt]
    Ziet er best redelijk uit.

18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik zie alleen maar wapens zonder terugslag :mad:

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Recoil valt IMO echt wel af te lezen uit filmpjes...

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Recoil is overrated...

Deel Deze Pagina