1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Honkbalspellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door NimroD, 4 jun 2004.

1. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kunt basseball games overal bestellen.ikbestel ze bij game mania de spellen die niet direct in europa verkopen

3. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan krijg je ze dus wel in NTSC ?
    Niet in PAL toch ?

4. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    _0/

Ja maar je kan wel overal Basketball games en American football games kopen en dat zie ik net zo vaak op tv als Honkbal. Trouwens ik zie honkbal zelfs vaker op tv. Het klopt wel dat de intresse in honkbal hier in europa niet zo groot is, want ik doe zelf ook aan honkbal maar er zijn nauwelijks grote clubs.

Maar ondertussen ben ik dus ook nergens een honkbal game tegen gekomen zou wel leuk zijn.

5. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Nu het NBA seizoen erop zit ben ik helemaal into de MLB, heb echt een MLB game nodig...

MVP Baseball 2004 wordt in de meeste reviews als de beste MLB game ever beschreven..

Als je van PC gaming houdt zou je hem voor de PC kunnen bestellen, ik heb tijdelijk een oude PC dus ik ga iets stouts doen omdat ik daartoe wordt gedwongen...

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    WTF een post van Sonic :)

Ik heb MLB Slugfest Loaded (NTSC) weet niet of hij hier ook uitkomt. Het is geen serieuse sim maar wel een leuke party game voor zowel de die hard fans als mensen die een baseball game willen uit proberen (me). Hij is een beetje NBA Jam-achtig (over the top, on fire etc).
    overall zou ik hem 7.8 out of 10 geven
    proberen waard

7. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook MVP Baseball op de PC.
    Hele goede game. Alleen ik zou het liefst deze op de xbox zien (PAL), want deze game is heel goed. (mijn mening). IK vind het niet lekker om achter me computer, lang een spel te spelen. Ik vind het veel lekkerder om lekker op de bank achter me xbox te gamen.

btw. Op de PS2 zijn er wel een aantal basebal games uit.

Eigenlijk zou Micosoft een soort van Freeloader uit moeten brengen. Die je xbox dus NTSC games laat afspelen, zonder het om te laten bouwen. De gamecube heeft dat wel :mad: (freeloader)

8. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in de gameshop van den haag allstar baseball 2004 zien liggen voor xbox pal versie.
    Ik wil zelf ook heel graag een goede baseball game maar dat gaat denk ik niet lukken met PAL. Daarom zit ik erover na te denken om mn xbox om te bouwen voor zulk soort spellen.
    En ik vraag me erg af of american football populairder is dan honkbal in ned.

10. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Nederland behoort tot de beste (5?) honkbal-landen dus ik denk dat honkbal populairder is dan Am Football, waar de Admirals niet van Europese Football-landen kunnen winnen en uit een heleboel Amerikanen bestaan.

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  11. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die All Star Baseball 2004 een beetje goed dan ? Heeft iemand die toevallig.

En in Nederland denk ik ook dat honkbal populairder is dan American Football .

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  13. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn twee gameshops in den haag ;) en bij eentje hadden ze 2004

14. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Er bestaat geen PAL-versie van 2004..

Ik heb me suf gezocht naar deze game..En ik wil niet helemaal naar DH gaan om vervolgens er achter te komen dat het om de 2003 versie ging (die wel in Europa is uitgebracht)..

Zou je een soort van bewijs kunnen leveren? Want ik denk dat een heleboel honkbal-liefhebbers deze game willen hebben..

(All Star Baseball 2005 is btw sinds Feb uit in de US)

Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  15. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    I konw it for sure!!! Alleen weet ik niet of tie er nog steeds ligt. Maar iedergeval mijn neef heeft de 2004 versie voor Playstation2 PAL!

16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ............... _0/

All-Star Baseball 2004 is inderdaad op de PS2 verschenen, ong. een jaar geleden. ;)

Maar er is geen Xbox versie ... :{

Dus daar hebben we niet veel aan :mad: :)

17. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt een 2004 gezien. was met live balk...

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dat was 2005 denk ik , 2004 heeft geen Live ondersteuning

19. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2005 moet volgens play.com ook uitkomen op PAL.
    Op to the game staat hij op tba.

Dus maar hopen dat 2005 hier ook wel uitkomt.

20. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb begin van het jaar All star baseball gekocht bij de mediamarkt in R'dam. voor 20 euro, maar ik vind hem niet zo fijn spelen als de honkbalspelen op de ps1 die ik heb gedaan.

Qua graphics is het wel aardig.

Maar ook ik ga mee met espn, heb hem zelf nog niet gespeeld, maar een maat van me die net als ik op honkbal zit is er helemaal gek van. en uiteraard heeft hij hem niet op pal.

Deel Deze Pagina