En dat alles voor 800 eurotjes is niet mis toch? *) We hebben er vandaag en gisteren weer ff wat dvdtjes door gepompt. Nou je weet niet watje hoord!
Het gaat er nu om dat het wel degelijk werkt het is misschien minder maar komt erg dicht bij in de beurt jij zegt wel teeds dat het zuigt enz maar volgens mij heb jiij totaal geen ervaring met dat ding en ik dnek dat asl je dat nie hebt je zeker er niet over moet praten. Die bose set is echt super goed vooral de kwaliteit van het hele spul end at is ook belangrijk.... @Master legolas mooi setje man
lol mensen die voor het 1,2,3 orgel van bose gaan hebben of van hun levensdagen nog nooit geluisterd naar een beetje klasse receiver of gaan enkelt voor de looks en het gemak van het aanluiten van maar 3 kabels......dat lukt de grootste noob zelfs. tis een leuk plastic doossie wat het met 2 kanalen en 1 subwoofer helemaal niet gek doet.....maar dacht jij nou dat dit systeem het uberhaupt kan opnemen tegen een volwaardige thuisbioscoop. wat de ervaring met bose betreft.....ik heb zo ongeveer alles gehad van ze en kan je vertellen dat er tussen de topproducten ook een aantal artikelen zwerfen die aan kwaliteiten te wensen overlaten. als jij tevreden bent het bose setje dan is dat prachtig....ik weet alleen wel dat je voor 1500 euro iets kan kopen wat 4 keer beter klinkt en je tenminste 7 kanalen surround bied ipv een stereo signaal.
ik heb dit setje en ik ben er super uber sw33t blij mee. http://www.backoffice.be/shop/information.asp?pkga=C58&pkgb=58
Ik zeg oook niet dat het SURRUND GEVOEL beter is maar kwa gluids kwaliteit is het echt goed vooral voor muziek.... Nogmaals zon losse versteker etc neem je alleen als je hete cht nodig hebt en je 6x 100 watt wil ofzow en 6 audioingangen als je dat allemaal niet hoeft heb je aan een 700/800 euro home cinamset van sony ofzow al zat!
Euhm... ik heb een Sony home cinema set en die was 700 euro (nog steeds 1550 gulden, HALLOO) en die heeft alles wat jij eigenlijk zegt... Dus idd veel ingangen/uitgangen, 6x100 watt versterker + idem boxen (5x120 watt rms en 1x110 watt act. sub met in totaal fockin breed frequentiebereik) en alles wat een 'normale' consument nodig heeft (digital/dts/etc...). Ik heb type HTP-3500 maar kan daar op i.net even helemaal niks van vinden op dit moment... Damnit wat doen mensen 'minderwaardig' over sony sets... Ok koop je er 1tje van 300 euro (ook die heb je) die zullen idd wat minder klinken (vooral op hoger vermogen) maar zelfs die zullen nog wel aardig klinken (alhoewel boxen in die prijsklasse vaak wat mindere kwaliteit zijn). Ik heb de Bose 1,2,3 nog niet gehoord dat zeg ik eerlijk, maar ik ben zeeeeer benieuwd of die aan geluidskwaliteit kan tippen aan mijn setje...
lol wat het geluid aangaat zal qua surround jouw set stukken beter voldoen dan de bose oplossing......wat het met muziek doet(stereo dus) geef ik de bose set weer de betere kant. zie het zo falcon....iedereen heeft zijn eigen smaak..ook met geluid,immers zijn er ook genoeg mensen die werkelijk alles van bose het liefst door de hakselaar zien gaan. tis allemaal net zo persoonlijk en betrekkelijk als je het zelf hebben wilt. enne......wat "minderwaardig" over sony betreft.......als de playstation nooit was uitgevonden was sony praktisch failliet geweest. sony maakt in hun topsegment hele mooie spullen maar het hele merk heeft bijna geen betekenis in op serieuze hifi en en home cinema/surround markt. dit is niet "hun ding" en sony is hierin slim genoeg om dit te zien en het daarom meer te houden bij de snelle verkoop van het massagoed........wat uiteindelijk ongetwijfeld meer op zal leveren dan een denon,rotel,b&w,mark levinson bij elkaar.
Iedereen heeft idd z`n eigen smaak, ik heb ook jbl speakers in huis gehad van 500+ euro. Die vond ik minder klinken dan m`n setje dat ik nu heb (toendertijd 350 euro) Dus het draait net als bij de games (xbox, ps2, cube) alleen maar om meningen.