phoe... hoogtepunt: De snelheid en de graphics dieptepunt: het marketingbeleid van microsoft en het aantal goeie spellen op dit moment
Ho! Wie noem je uienhoofd?!!!! Mijn controller had ik tegen de muur gegooid omdat ik gek werd van alle filmpjes van metal gear solid 2 en VALLEN heb ik gebruikt als 'woordspeling', dus vandaar! (ja, ik weet: hij was slecht...!)
Helemaal waar maar mijn ps2 heb ik weggedaan uit verveling. Ik bedoel: als je een gamemachine koopt en er komen alleen maar spellen op die je vervelen na een HELE korte tijd, jahaa, dan is de keuze snel gemaakt. Nu komen er wel goeie games voor maar ik heb dat geld al lekker in een xbox-je gestopt!!1 hahahahahahaha Sony: eat yur heart out!!
vliegende controllers LOL dan ga je toch niet met de controllers gooien, heel vaak bij de playstation had ik bijna het ding overgebroken, ik krijg dan gewoon zo;n agressie en dan bijna krrr...maar gooien nee nee dalijk raak je nog iets anders wat duur is...gewoon cola overheen gooien, kan ook haha had k een keer bij me laptop (dure) gedaan, ik ben ee sukkel Maarre ik ben toch niet de enige die zo agressief van spellen wordt he?
K had toen geen cola bij de hand maar de volgende keer dan zal ik er wel aan denken! haha! Nee, gooien doe je er eigenlijk niet mee maar als je een half uur(!) naar een filmpje zit te kijken en dan 5 minuten speelt en dan WEER een filmpje krijgt....jaaaa....daar word ik een beetje geirriteerd van, om het zacht uit te drukken... Och, nu met mun xbox zou ik het nooit meer doen hoor, want daar doe ik niet aan: xbox mishandelen!
joajoa zeggen ze allemaal Maar ehm over welk spel gaat t? en de filmpjes kun je tog meestal overslaan?? In ieder geval kan dat wel bij Munch's Oddysee, majaa die zijn gewoon geweldig, vind ik ->>>>>> MENSEN: mn papa gaat een grote poster van Munch voor me uitprinten LOLLLLLL
Het is bijna 3 jaar geleden dat er in deze thread gepost werd, dus misschien dat er nieuwe hoogte/diepte punten zijn. Hoogtepunt: De splinter cell reeks. Ik heb er lang plezier van gehad en nog steeds. Dit is het eenigste spel waar ik levels soms 5 keer of nog vaker van kan spelen. De graphics zijn uitmuntend en de gameplay is er goed (als je er van houd) Dieptepunt: 2 hagelnieuwe controllers die allebei niet goed functioneren. Analoge sticks die piepen en blijven hangen en knopen die niet reageren.
Hoogtepunten: - Splinter Cell (2,3 ) (1 helaas nog niet gespeeld) - Halo (1,2) - Halo 2 op L!ve Dieptepunt: Geen 1 spel kan tippen aan de online fun van Halo 2
hoogtepunt: Burnout3 - Prince of Persia reeks Dieptepunt: Honkbal spellen, alleen all star baseball 2003 is in NL gesignaleerd, en die is absoluut niet leuk.
hp: DOAU2 op live dp: je DOAU2 profile wordt beschadigd/overschreven wanneer je xbox je vernieuwde netwerkinfo op HD vastlegt (?) als je andere netwerkhardware (router/modem) installeert (komt zelden voor maar is niet willekeurig, met 2 verschillende modems hier kan ik het reproduceren). Had ik juist de gallery optie weten te unlocken, gebeurt mij dit weer... Na het spelen exporteer ik nu mijn DOAU2 profile altijd naar een mem-unit.
Hoogtepunt: Pgr2, forza, ninja gaiden, aanschaf van mn xbox natuurlijk ook!!!! Dieptepunt: Spellen zoals max payne en true crime, en natuurlijk het naar de kloten gan van mn 2 normale/grote xbox controllers, niet dat ik ze nog gebruikte maargoed....
Hoogtepunten: Knights of the old republic eindelijk in me handen houden na zo lang wachten. Het aanschaffen van me Xbox. Dieptepunten: Het verrotschelden van het ding om de zoveelste dirty disc error.