hoop niet dat dit gerucht waar is

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door harry potter, 30 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat het waar is wat ik van daag heb gehoort.
    de games voor de ps3 gamecube 2 en xbox 2 zouden 200% duurder worden
    door de hoge kosten van de ontwikkeling. maar ik denk dat dat niet waar is.
    dan zuoden ze echt op hun hooft zijn gevalen. wat denken julie van dit gerucht. zuow er iets van waar zijn. ik denk heel wienig.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    dat zou zooo triest zijn!
    nu zijn ze 60 euro en dan zijn ze 120 euro ofzo..
    JA DAG!! zeg ik dan..

3. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom nou weer zo'n rare topictitel??

4. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het enige wat hierover is gezegd is dat de ontwikkelingskosten 200%hoger zouden liggen. Betekend natuurlijk nog niet dat de games ook 200% duurder worden. Als een game 180 euro gaat kosten zal et namelijk niet zoveel verkopen denk ik.

5. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    als iets met 100% stijgt is het een verdubbeling van de prijs van 200% dus 3X dus 180..
    maar denk niet dat dit waar is.. altas die rpijs houd nooit lang stand in de huidigge economische situatie

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Eeehm, owkee....waar heb je dat nu weer gehoord...? :{

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  7. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    ja vanwaar heb je dit gehoord?????
    ik vind dit wel heel raar!!!! hoop niet dat het waar is...
    spellen zijn nu al zo duur! 60 euro's tsss..... bter is het niet waar!

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Natuurlijk is dit niet waar! Elke console maker zou zichzelf uit de markt prijzen...

9. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    ja dit is dus ook wat ik al zei...

10. XeoN

XeoN Guest

Nou, dan laat ik mn Ps2 ombouwen he...en dan voor me Xbox tjsa...anders kan ik niet meer op live...

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik iets dergelijks een tijd terug ook al gehoord ja, dat games duurder zouden worden om te ontwikkelen voor de next-gen consoles.
    Maar ik zou er niet op rekenen dat die prijzen dan ook zoveel omhoog gaan, ik denk dat de standaardprijs dan maybe wel iets omhoog gaat tot 70/75 euro oid.

12. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    als dat gebeurd gaat downloaden helemaal 'in' worden :)

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ontwikkelings kosten worden hoger, maar het aantal consumten ook. Door de prijs te laten stijgen zullen ze niet meer geld verdienen. Veel mensen zullen overstappen op illegale praktijken en een andere groep zal simpelweg geen games meer kopen.

Verhoging van de prijzen is geen oplossing.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    psx/psone --> ps2 zat ook een (redelijke) prijstijging in. Psx spellen kosten 120 gulenden. Nu kosten de spellen 70 euro. Dit scheelt ongeveer 30 gulden. Mischien dat de games nu rond de 80 euro gaan kosten, maar 200% duurder lijkt me wel erg veel. Ook erg onrealistisch overigens... developers graven zo hun eigen graf.

@XiroKe
    Waar is je mod tag? Was/ben je toch? :)

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  15. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    webmasterchiel
    Second Sight fanaat

Xbox Next games 2 keer zo duur? 2030-08-20

Je moet al hard gaan sparen voor games voor de Xbox Next, als we dit moeten geloven. Dus maak maar alvast een nieuwe rekening aan en stort er telkens 20% van je zakgeld op, want Xbox Next games zullen niet goedkoop gaan worden!

Vice President Jeff Brown van Electronic Arts beweerd dat de games voor de volgende generatie consoles (Xbox Next, PlayStation 3, de nieuwe GameCube) 200% duurder gaan worden dan ze nu al zijn.

De ontwikkelingskosten van de games voor de Xbox Next en de andere consoles zullen zo hoog worden, dat de games duurder gaan worden. Ik denk dat de games rond de 60 à 70 euro gaan kosten, maar we weten natuurlijk nog niets zeker. We houden je op de hoogte!

Bron: XboxPlaza.nl

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Kan je voor het geld van 2 next gen game een nieuwe xbox halen :9 Helemaal als de oude generatie consoles dan (nog) goedkoper worden.

17. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    maar ze zuoden heel dom zijn als ze het zoo duur zuoden gaan maken. ik zuow dan heeel :mad: :mad: :mad: zijn

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Kom op zeg.. Dan betaal je voor een game 150 euro. Dan gaat toch iedereen naar de dichtsbijzijnde ombouw boer, en koopt na een tijd zijn games voor 10 euro. Dit gaat echt niet zo ver komen. Maak je niet druk :) Overigens komen er dan geen games meer, omdat er alleen kopies worden gekocht --> geen games meer --> game industrie dood _0/

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Was. :)

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik denk niet dat MS etc de spellen zal verhogen tot 2x zo duur. Dat zou betekenen dat hun voornaamste doelgroep (jongeren dus) het kopen van spellen zich niet meer kunnen veroorloven en ermee kappen, of het illegaal gaan doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina