1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS5] Horizon Forbidden West

Discussie in 'Games' gestart door Yerewn, 15 jun 2020.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Als ik de reviews zo zie, is het weer dit ^.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb persoonlijk vrij weinig met openwereld games. Het voelt altijd kunstmatig gerekt om de speeltijd te vertienvoudigen. Heel saai en zonde van mijn tijd. Ik speel zelf liever een game van 15 uur die van het begin tot het eind boeit dan dat ik 300 uur in een game moet steken waarvan er 280 totaal onnodig waren voor het verhaal. Een AC maak je mij zeer ongelukkig mee, dat vind ik na 10 uur al saai. Doe mij maar een God of War ofzo.. Veel korter, maar zoveel meer plezier.

    Deze sla ik dan ook wel over.....
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Interessant dat op YT een Eurogamer review staat van een andere reviewer. Deze is weer een stuk positiever. Different strokes and all that. Maar ook verwarrend wanneer je verwacht dat een website met 1 mond spreekt.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2022
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind Eurogamer vaak wel 1 van de betere :).
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nou dat komt mooi uit. De ene EG reviewer prijst deze game aan, de andere EG reviewer is er weer niet zo van onder de indruk. :D

    Het komt allemaal neer op smaak en verwachtingen vermoed ik.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Denk vooral ben je open world moe, ja of nee.
    Ik wel, behalve bij Elden Ring vind ik het waarschijnlijk weer fantastisch.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dan ben je niet open world moe toch? Misschien eerder moe van het afgaan van die ellenlange checklist aan activiteiten. :)
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb Zero Dawn een paar weken geleden uitgespeeld, eerste playtrough. Meteen in 60fps op PS5, top. Dit is een van die (op veel momenten) fast-paced games die ik echt niet in 30fps zou kunnen spelen. Heerlijk het rondstruinen in die mooie wereld en af en toe wat van die complexe machines hunten.

    Heb nu de Collector's Edition van Forbidden West in pre-order staan, maar twijfel nog een beetje, statue is wel echt heel dik. Ben alleen vorige week begonnen aan God of War. Niet echt handig..

    Vind zelf AC's en FarCry juist zwaar uitgemolken en alles behalve uniek. HZD was voor mij echt uniek en alles behalve een your-typical-ubi game.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2022
    WorkingTitle en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik ben eigenlijk best wel hyped. Lang geleden dat ik een open world game heb gespeeld dus count me in.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    En je schijnt met ps4 versie gratis upgrade te krijgen naar ps5 versie die duurder is.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja klopt, dit is de laatste PS exclusive die gratis te upgraden is.
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Koop toch de 5 versie, gotta have the hoesjes aligned
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Verschillende biomes

    [​IMG]
     
    Zifnap en Cyndris vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Prachtig. Het is nog vroeg in het jaar, maar misschien is Forbidden West wel de mooiste titel van 2022. In de eerst trailers vond ik het grafische verschil met deel 1 nog wel meevallen, maar deze DF feature laat alsnog haarscherp het verschil zien. Animaties, maar zeker ook water textures zijn extreem verbeterd. Weg is die soep texture die iets van water weg zou moeten hebben in deel 1. Het onderwater leven met zijn ruïnes nodigt ditmaal ook echt uit om te worden verkend. Daarnaast wordt en passent nog een opmerking gemaakt over het feit dat Forbidden West mogelijk interessant is voor mensen die "open wereld moe zijn". Dit heeft met de kwaliteit van de side quests te maken (a la The Witcher 3 ), maar DF gaat hier helaas niet dieper op in.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Last ook dat de day one patch onder andere flikkerend beeld en problemen vlak voor een bepaald checkpoint in het water heeft opgelost. Sony en de G maken tempo met het succes en een betere launch dan die andere ''topper'' met iets van zombies erin. :rolleyes:
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Forbidden West in resolution mode ziet er inderdaad prachtig uit, maar ik ben een beetje huiverig omtrent de performance mode. Die schijnt misschien niet zo best uit te zien vergeleken met de nieuwste Zero Dawn 4k/60 patch voor PS5.

    Ik heb mijn pre-order toch maar gecancelled, ik pak hem later wel op. Eerst maar eens God of War uitspelen.
    edit; Fuckit, moet die Tremortusk statue hebben :lol:
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2022
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Tim vindt dit leuk.
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    En de PS4 Pro versie? Krijgt die net zoveel liefde?
    EDIT: Geen 60 fps mode.. Laat maar dan.
     

Deel Deze Pagina