Bij insidegamer en PU hebben ze een presentatie van de game bijgewoond, maar er zitten wel sociale elementen in de game. Ze gaan daar echter nu niet over vertellen. Dus misschien zit er wel een co-op in.
Art director Jan-Bart van Beek confirms that Horizon: Zero Dawn will run at 1080p/ 30fps using a modified version of the Killzone: Shadow Fall engine. In an interview with Videogamer at E3, van Beek said, “It is actually still the same engine but then [there is] an enormous leap from Shadow Fall to this.” “The Shadow Fall engine isn’t an open-world streaming world engine so for the last two years a lot of technological effort has gone into actually being able to make it work like this.”
Ik zag net nieuwe gameplay beelden voorbij komen. Echt, nog nooit gehoord van deze game maar ziet er tof uit..
Ja dacht ik.. Maar zag later dat het al een jaar oud was. Lol.. Voor mij iig nieuw, laat ik het zo zeggen.
Hou nog steeds een slag om de arm met deze game. Grafisch zal het een spektakel worden maar verhaaltechnisch vind ik GG niet zo sterk. Concept is heel vet dat wel
Guerrilla is tot nu toe alleen grafisch geweld geweest voor mij, soort van techdemo's, en op een of andere manier vind ik elke spel van hun zielloos. Dat zorgt ervoor dat ik na 3 levels totaal geen moeite wil doen voor de rest van de game. Hopelijk wordt het met deze game anders, maar ik neig te zeggen van niet.
Jammer dat ze weer exclusive DLC lopen te flashen voor bij die verschillende edities. Ik geef de voorkeur aan hoe The Witcher 3 het doet; ongeacht de versie die je koopt, je hebt gewoon alle content, en DLC is alleen Expansions, wat dan ook nog eens prina value-for-money is.
Tja, geen verassing die delay...valt me reuze mee dat het nog zo vroeg in 2017 is. Wel vette collector edition!