De Horizon Zero Dawn Collector's Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden. Dit product is helaas niet meer leverbaar. Net te laat Was een prijsfout Hopelijk wordt hij geleverd
Hahaha lekkere domper van ze. Wel fijn voor jullie. Moet ik nog wat bonnetjes plaatsen oid? Als ik 'm mee krijg natuurljk
Door dat stomme gehype van jullie ben ik maar even door de regen gelopen naar de mm Ams CS, ze hebben hem nog niet.
De Limited Edition is nog wel te bestellen voor €53 op de MM site. Heb m zelf digitaal dus ik laat hem liggen. CE voor €53 had ik wel gehaald. En dan gewoon het spel doorverkocht.
Morgenochtend om 6 uur ga ik maar met de game aan de slag. Vanavond maar vroeg naar bed Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wow die ga ik wel bestellen. Er staat trouwens "nu af te halen bij 1-3-17". Wat is dat nou weer voor een vage zin.. net de gewone editie besteld en toen stond dit er nog niet. Edit: ehhh je kan een bestelling niet annuleren/wijzigen bij MM?
Oke even gebeld en de bestelling is geannuleerd. Ik heb maar niks gezegd over dat alle edities dezelfde prijs hadden Nu gelijk de limited edition bestellen voordat die ook gecorrigeerd worden en dan hopen dat ik die gewoon krijg @Olijke Poffer artwork bookje, steelcase en dlc rommel. Ik zou er geen 70 voor neerleggen, maar voor dezelfde prijs..
Ik heb net per ongeluk de normale editie besteld, meteen daarna MM gebeld en hebben zij mijn bestelling geannuleerd (geld krijg ik binnen drie dagen teruggestort). Heb nu wel de goede editie (limited edition) besteld.