Ik vind jou stom joh... Nou ja. Ik heb geleerd door schade en schande om te kijken naar wat ik heb en niet te kijken naar wat ik niet heb. Ik heb een fucking goed 55inch samsung HD tv en daar zal het er ook heel best op uitzien. 2 jaar terug moest ik het nog doen met een 32inch tv'tje.... Maar het zal voor jou erg vet zijn om deze HZD in UHD HDR te spelen. Geniet er van...
Heb er nu 2 uurtjes in zitten maar wat een onwijs vette game is dit, grafisch is dit echt de mooiste game op de consoles. Gameplay is zo smooth, de combat het klimmen, het rennen en het jagen gaat allemaal zo soepel. Spoiler Het gevecht met de Sabretooth is echt tof gedaan, je moet maar bedenken hoe je dit oppakt, zo gaaf gedaan dat je zelf je eigen draai aan de hunt kan geven. Eigen pics:
Ik zou deze game alleen al om de graphics willen aanschaffen (heb geen 4K TV though) maar ben normaliter nooit zo van het RPG genre. Dus ben bang dat ik er uiteindeljik te snel op uitgekeken raak.
Zo, ook maar Horizon Zero Dawn LE besteld voor 53 euro, eigenlijk wou ik deze game helemaal niet eens bestellen maar voor die prijs (en hoe gelimiteerd het toch blijkt te zijn) why not Zelda en dit in 1 week, volgende week ook nog eens Nier Automata _0-
Zowel mijn CE als LE is zojuist verzonden en komt morgen om 09:00 uur aan...... ;-=) Dank u MediaMarkt. Top service.
Uh, ja anders weet ik toch niet dat het om 09:00 uur aankomt? ;-) Plus. nieuwe ASTRO A50 Gen3 net ontvangen. Ben er helemaal klaar voor!
Heb de LE om half 4 besteld Heb trouwens geen verzendbevestiging gekregen maar als ik inlog op mn account staat er verzonden
Fuuuuu Ik had eerder besteld en bij mij staat in behandeling... Ediy: hadden jullie hem naar huis laten bezorgen of een winkel?