Zo een paar uurtjes in de game zitten. En nogmaals de sfeer is echt top! de game is top notch! De quests zijn leuk om te doen, niet hoogstaand ala The Witcher 3 maar ze zijn wel erg tof! Toch wel een aantal wow momenten, eerste een bepaald beest wat in het begin was. Ook machtig om op zo een tallneck te gaan, het is een gigantisch beest waar je de voetstappen mijlenver hoort en ziet, tevens als je op zo een ding staat echt een waanzinnig uitzicht. En dat ding is nogmaals echt gigantisch van dichtbij. 1 minpuntje vind ik toch wel de questpoints, die worden echt via de weg begeleid ipv een vast punt waar dit staat.
We kunnen niet alles krijgen he Wie had ooit gedacht dat er een openworld game zou zijn met Uncharted 4 graphics Vind het gewoon erg knap wat GG heeft gedaan. Dat de facial animations wat minder zijn neem ik voor lief
Fuck wat ziet deze game er heerlijk uit zelfs op gewone PS4. Speel hem op very hard. Benieuwd hoe moeilijk dat gaat blijken later in het spel.
zo wat een genot het begin van het spel. dem wat mooi. benieuwd hoe het verder gaat. ben nog klein meisje in spel maar geniet nu al volop
Nope. Er staat bij mij sinds vandaag ook verkrijgbaar vanaf 1-3 en gisteren stond er nog 28-02... Teringhonden
Op budget gaming staat een bericht dat de LE's en CE's morgen pas geleverd zullen worden (iemand had gebeld met klantenservice)
Bij mij niet het geval. Gisteren rond 13:30 besteld, vanochtend verzendbevestigingen met track en trace, morgen 09:00 uur geleverd.
Ik heb ook een track en trace gekregen. Maar bij mij staat er nog "Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL". Verwacht bezorgmoment is 1 maart. Maar je bent pas zeker dat het morgen wordt geleverd als de PostNL je zending heeft ontvangen. Dit gebeurt vaak in de avond. Dus ben benieuwd Zou wel een rare actie zijn van de MM; Aangeven dat iets is verzonden, een track en trace versturen. Terwijl je hem nog niet binnen hebt.