ik heb hem niet dus kan het niet uittesten maar dat werd namelijk gevraagd door iemand. Was erg benieuwd. Lijkt mij gek als dat niet zo is..
Beste meneer, Helaas moeten wij u mededelen dat Horizon Zero Dawn: Limited edition niet meer geleverd kan worden. Wij vinden dit ontzettend jammer en bieden hier onze welgemeende excuses voor. Om u te laten zien dat wij om onze klanten geven, krijgt u bij deze een plaatje van een dinosticker opgestuurd. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Joop van het Tempo-team
Ben eindelijk ook bezig en wat een heerlijk spel. Als je nog twijfeld om hem te halen zou ik het zeker doen verstuurd via Tapatalk
Geniet echt van dit spel, ik ga er niet doorheen rushen, ga in ieder geval elke side quest doen voordat ik verder ga met de main quest. Moet wel zeggen, de art style heeft wel iets van Destiny... Hahahah je maakt een grap hoop ik, dit geloof ik niet.
Heb gelezen dat je dit spel voor de beste ervaring beter op hard kan spelen. Heb gisternacht om 00:00 de prologue gedaan (die nog best lang is). En ben daarna gaan slapen. Dus heb nog geen robot dino's gekillt ofzo. Straks maar verder. Mijn CE wordt vandaag geleverd (bezorger is onderweg zie ik). Ik heb al een deal met iemand die het spel voor €35 wil overnemen (losse disc). Heb dan eigenlijk maar €18 betaald voor de steelbook, figurine en artbook. Spel heb ik al digitaal. Mooie deal !!
Ben ongeveer twee uurtjes in de game en wat ben ik aan het genieten. Rustig alle sidequests doen en kijken wat er te doen valt. Heb de LE en de steelbook is ook erg nice trouwens.