10 uur verder en level 15, zit nog steeds in t oostelijke gedeelte van de map Spoiler Net de eerste cauldron 'dungeon' gedaan, maar die was groter dan verwacht, de reviewers zeiden dat de eerste tamelijk klein was in vergelijking tot de anderen
Gebeld en ze zeiden dat ze eind deze week (vrijdag waarschijnlijk) ons gaan mailen wanneer ze gaan leveren. Hij zei misschien dat ik hem zaterdag zou krijgen maar daar ga ik niet vanuit
Petje af voor Guerilla games voor zo een spectaculaire game! alles klopt gewoon aan het spel, er is qua sfeer en qua omgeving zoveel variatie echt zeer knap om het ook nog boeiend te houden. Vermaak me prima met de quests, side quests en de huntings. Tevens Tear bow (L)
Raad iedereen aan om op hard of very hard te spelen. Gevechten voelen echt intens op de hogere moeilijkheidsgraden.... Wat een game
Je bedoelt degene met die boomstammen? (piles) je moet ze een bepaalde kant lokken en dan met je boog mikken op die boomstammen.
Ja die bedoel ik inderdaad, ik weet dat ik ze moet lokken maar heb echt geen idee hoe. Ik schoot met flame arrows zodat ze door die padje gingen waar die boomstammen dus liggen boven het padje. Maar ze gingen constant verkeerde kant op, werd er gek van haha.
Ik snap dat je er gek van wordt, deed er zelf 3x over, maar als er een raak is dan heb je hem wel gelijk gehaald (tenminste dat was bij mij. Zorg wel dat je je slingshot heb (kun je halen bij die merchant) Neem je positie in (tegenover zo een pile) schiet die bom af en ze rennen als het goed is dat eerste pad voor je in. Hoop dat dit helpt.
Zal het vanavond even weer proberen dan. Kreeg die watchers wel zo ver, maar die boomstammen kwamen niet ver haha, stopten een meter voor ze. Vind het crafting systeem ook wel leuk, houd je lekker bezig ipv quests doen. Hoeveel outfits zijn er eigenlijk in het spel? Vind deze wel ziek vet eruitzien:
Volgens mij is dit *de* game om je PS4pro + game mee te showen aan vrienden. Sony hater of liefhebber, grafisch indrukwekkend is het zeker.
Mee eens, het ziet er grafisch prachtig uit, geen enkele game kan op dit moment tippen aan HZD grafisch gezien, wat GG heeft gepresteerd is gewoon ontzettend knap. Wat het eigenlijk nog mooier maakt is dat de character zo soepel beweegt met alles, en de game uitstekend loopt. GG is uit de schaduw van Killzone weg en laat zien dat het hele mooie titels kan maken.