Eens, tussen dialogen kap ik vaak af, mag inderdaad wel wat vaker het 3 keuze systeem inzitten tijdens een dialoog. Paar hele kleine glitches gezien zoals het bovenlichaam wat ineens ontbreekt bij npcs. Maar desondanks vind ik die 88 op metacritic te laag.
Waarom bieden mensen op MP deze game game zo kansloos aan voor een nieuwprijs als die al 2e hands is. Imo hoort er dan 15-20 euro van de prijs af te gaan. Stoor me er wel vaker aan, want hoe vet deze game ook lijkt, game te weinig op mijn PS4 om zoiets voor de volle mep te halen.
Echt, Deze game Die cutscenes en het verhaal! Wow! Ik wordt er echt ingezogen. Net de proving afgerond en level 10. wel raar dat je geen cheevoo krijgt voor Spoiler het killen van die 'Demon' aan het eind van de combat na de proving En het ziet er echt sick uit, vooral nu het ook nacht wordt, met alle licht effecten, etc .... Gdaaaaang! En ook lang geleden dat ik zoveel op een dag heb gespeeld. EDIT Oh, en de sound en music is ook echt baas. Als je voor de proving in dat dorp rond loopt met al die trommels en stuff. Klinkt echt geweldig op mijn headset!
Tja, begrijp het ook niet echt. Ondanks een aantal piepkleine minpuntjes, voelt dit gewoon aan als een 90+ game. Reviews zijn subjectief... Maar ik snap niet hoe je deze game een 50/100 of 65/100 kan geven. Zonder deze 2 reviews had hij wel een 90/100 score gehaald. Ach ja, een 90/100 is leuk. Maar uiteindelijk gaat het om de sales. Hopelijk gaat deze game goed verkopen zodat ze aan een vervolg kunnen werken. Kan een vette franchise worden.
Holy shit. Was lekker door de ruïnes en vervallen straten aan het banjeren begint ineens mijn controller ala glas water jurassic park te trillen, toen mijn scherm, mijn vriendin zegt van "volgens mij gaat je game zo crashen Rien", toen kreeg ik keiharde knallen gepaard met het schuddende scherm... Stapt er ineens een vette huge ass robot brontosaurus over mij heen. Wat een awesome game moment en gaf mij kippenvel als de giraffe scène in TLOU. Tot nu toe we bij mij. Ben nog vrij in het begin
Trials zijn ook leuk, al was de eerste vrij makkelijk, alle moons gehaald. Kan nu de hunters lodge in maar dat was nogal ver lopen
Wat is nou de beste graphics mode voor een 1080p HD scherm en een PS4 PRO? Favor Performance of Favor Resolution? In de beschrijving staat dat Favor Resolution de game in 2160p checkerboard renderd en downscaled als je TV geen UHD 4k ondersteund. Nou lees ik dat dit een supperieur beeld geeft ook op een 1080p scherm. Maar bij de Favor Performance staat weer dat de framerate stabiel is en enhanced graphicsl features heeft. Dus welke nu te kiezen. Beetje onduidelijk wat nu eigenlijk beter is voor op de PRO met HD scherm.
Game uitgespeeld vannacht, vond het zeer tof! genoeg uitdagingen, leuke mobs, en een goed verhaal. Nu nog de collectibles halen en dan platinum. Denk dat deze wel in de top 10 aller tijde komt voor mij.
Favour resolution is downsampled naar 1080p met dus betere IQ op een stabiele framerate. Favour performance is native 1080p met enhanched Graphics als textures etc en een betere en hogere framerate. De een focust zich op downsampling ten koste van performance en de ander op performance plus extra enhanchments ten koste van downsampling. Niks is beter imo. Het is meer een voorkeur ding Correct me if i am wrong tho
Haha nee 2 weken vakantie (nee niet voor de game) en had hem dinsdagochtend al, dus er flink tegen aan gegaan. Kan dan moeilijk iets loslaten als het me erg boeit 38 uur op de klok btw.