1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

1. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367

Paar hele kleine cutscene spoilers, maar vooral in de eerste 50 zitten leuke feiten over de keuzes die Guerilla gemaakt heeft.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Deze game gewoon....

Heb trouwens nog geen fast travel gebruikt haha. Loop overal heen want de game is gwn schitterend

Rossi, Reckuuza, Oujdi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Ik probeer al een half uur met een steen een haas dood te gooien.. weet niet of ik nou mis gooi of dat het niet kan

allstyles vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb gewoon ee. USB kabel van ruim 4mtr. Werkt prima. Gebruik ik voor als de controller leeg is of als ik mijn keyboard wil gebruiken. :thumbs:

Yellow 13 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    gebruik nu 2 controllers dus heb dat probleem sws niet, maar voorheen stak ik dat kabeltje dan gwn in mn macbook

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol kan ook. Laatst kon ik mijn USB kabel niet zo snel vinden dus heb ik de controller aan een tel oplader gehangen. Werkte ook prima. Kon iig gewoon doorgamen.

fredfenster vindt dit leuk.
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik ook niet, ik loop ook nog alles. Ik heb die eerste Tallneck beklommen, maar heb nog geen 25% van de area die hij revealed gedaan. En als ik dan zie hoe groot de map is ...
    Denk niet dat het een Plat wordt voor mij. Denk niet dat ik zin heb al die Hunting grounds op goud te krijgen, alhoewel de eerste wel 3x goud was ...

Maar wat een top game!

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben nog steeds in het begin gebied. Lekker aan het jagen.. en een beetje rondkijken. Ik vond trouwens het stuk mooi in het begin dat,

Aloy van kind naar volwassen vrouw gaat
    . Erg mooi stukje game. Zoiets zie je ook in films.

Speelt verder echt heerlijk weg. Voor mij nu al GOTY..

Yerewn en fredfenster vinden dit leuk.
  9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Laat ff weten of het gelukt is!! :cool:

10. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.367
    Deed mij erg aan the lion king denken dat stuk

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Was jij nou wel of niet van de collectibles? Daar zitten er pas veel van in. Je kon wel dingen komen zodat het op de kaart komt te staan bij een Merchant.

Niks ten nadele van de makers, maar de game is echt heeeeel erg Lion King. Aantal punten die mij op zijn gevallen tot nu toe:
    - Begin dat je "gemarkt" wordt als baby
    - dat rol stukje inderdaad
    - Verstoten (alhoewel je hier eerst verstoten bent en in LK jaagt Scar Simba weg)
    - aanslag op jou waarbij "pa" doodgaat
    - Bad guys die corruptie verspreiden
    - Jij op een zoektocht om de corruptie tegen te gaan en uiteindelijk koning van de jun.. eh koningin/bazin van de Nora te worden

Laatst bewerkt: 4 mrt 2017
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ligt eraan. Als je goed in de game verwerkt zitten en zeker als het ook nog wat oplevert dan probeer ik in een game als deze wel alles te pakken. Ze staan netjes op de map en je kunt ze inruilen voor items later. Bovendien probeer ik toch elk hoekje en gaatje te doorzoeken. Daarover gesproken, ik ben nogal van het systematisch doorpluizen van de map van elke game. Maar ik merk dat het bij tegenwoordige games veel moeilijker wordt om dat goed te den, puur omdat de maps steeds ingewikkelder worden. Niet erg, af en toe wel frustie voor een hoarder en explorer like me ;)

That said, Thumbs up voor de in game map van deze game, erg mooi en handig. Pathfinding wel uit natuurlijk :)

RaouLioo en Maddmonkey vinden dit leuk.
  13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, goed he! Heb die playlist ook al gesaved :)

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Is die game echt zo goed ja?
    Ziet er prach-tig uit! Maar de gameplay lijkt me zo repetitief/standaard.

Misschien heb ik het helemaal mis hoor.
    Toch maar eens proberen.

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het leuke is; geen DLC geplanned. Zo fijn om weer eens een complete game te kopen waar gewoon alles inzit.
    Geen DLC, geen season pass.........Heerlijk!

Lol, gewoon binnenlopen lamme kut. Zijn echt niet op.;)
    Nederland wordt steeds slimmer.:+

Rienbu en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Allereerst, ik hoor veel geklaag her en der over repetitief en standaard, etc. ik heb dan zoiets van ga wat anders doen, want blijkbaar is gamen niks meer voor je. Tis natuurlijk bijna onmogelijk om nog volledig of grotendeels nieuwe gameplay (elementen) te bedenken. Alles is al eens gedaan. Beste wat een game dus kan doen is zorgen voor een totaal mix die lekker ''smaakt'.
    Nou die smaak is bij HZD erg lekker. De combat met de robots is erg vet, zeker met de big ones is het af en toe zweten, het ziet er fantastisch uit en er wordt een leuk verhaal verteld. Prima game zeg ik dan!
    En repetitief, tsja, als je helemaal geen repetitie in games wil, dan zijn alle games maximaal een uur lang. Want na 1x is elke cutscene, elke combat scene, elke minuut exploratie, etc al repetitie.
    De vraag is of de game boeiend genoeg is om gameplay elementen (die sommigen als repetitief zien) te kunnen dragen. Weer die mix. En ik case van HZD is het antwoord volmondig ja. De 'repetitie' is juist heerlijk, je wil het BLIJVEN spelen.

Kort:
    Op game gebied op de PS4 is er weinig beters dan HZD. Vind je het te repetitief, dan zou ik eens gaan kijken bij de plaatselijke biljartclub. Maar pas op, de tweede stoot lijkt wel heel erg op de eerste stoot ;)

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Helemaal mee eens.. ik vind dat men tegenwoordig ook snel verveeld is bij de way... niks lijkt meer langer te kunnen boeien dan 5 min......

19. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.367
    Ook omdat alles ademt en leeft ;)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben nog steeds in het eerste gebied en 10+ uur in. Ze hebben de wereld zo interssant gemaakt voor het oog en feel dat ik mij onmogelijk kan vervelen in deze game.
    De mix van oude primal stijl met futuristische vijanden in een vervallen wereld van hedendaagse infrastructuur is geniaal.
    Combat is een van de beste die ik gespeeld heb in een open wereld rpg.
    Verhaal is nog maar nauwelijks op gang en ik heb al zoveel fun.
    Is zie dit makkelijk mijn goty worden..

En dit is ook het eerste uitstapje van GG uit het FPS genre. Erg netjes

Zumpelvelder en AnubisNefer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina