1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Grappig
    Ik heb juist weer 'problemen' met de groep spinnen met die bakken op hun rug
    Ondanks dat ik level 27 ben ga ik daar snel mee dood

    verstuurd via Tapatalk
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Shell Walkers zijn ook wel bitches in een groep. Holy shit wat aggresief. Ergste vind ik nog die vogels die niet uitgenodigd zijn, maar vrolijk komen terwijl jij aan het vechten bent met een groepje. Thunderjaws daarentegen zijn echt een piece of gear (ideale manier om snel even 3 paarse mods te krijgen).

    Vetste vind ik nog om een machine te overiden. 2 sabretooths hadden gewoon een thunderjaw omgelegd voor mij.
     
    Xandorra en fredfenster vinden dit leuk.
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Ik zit nu in de fase waarin ik het spel gewoon niet wil uitspelen, ga alle side quests eerst doen want mn progress staat inmiddels op 45% :mad:
     
    Matrix vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ik zit echt nog heerlijk in het begin. Ben net door de eerste gate heen gegaan. Zo vet als het donker is... man man wat een toffe game.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat me trouwens gister opviel (tja, was te betoverd om het te merken)....geen laadtijden.

    Tenzij je fasttravelled, anders gewoon geen laadtijden. Damn, lekker!
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb nog nooit fasttravel gebruikt :+
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar....geen laadtijden in een open world game....dat hebben we toch al een aantal jaar? :p
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Fast travel is zonde vind ik. de wereld is gewoon zo mooi.. lekker rennen en ondertussen overal opschieten en looten.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wauw, ik ben normaliter geen echte liefhebber van RPG, maar dit is toch wel heel vet. Wat een game, zo mooi. Normaliter moet ik mezelf met een RPG dwingen tot alles verzamelen en is er vaak te veel te doen waardoor ik het overzicht niet meer vast kan houden. Dan verlies ik mijn focus en stop ik ermee.

    Maar dit, dit is geweldig. De hele setting trekt me enorm, de vibe en natuurlijk ook hoe het eruit ziet. Niet normaal. Ik was al een tijdje bezig, liet de game aan de zoon van mijn vriendin zien, en liet hem een new game starten... Ja, heel knap, want mijn 12 uur met de game waren gewoon weg :) Nu dus opnieuw begonnen... Normaal zou ik een spel dan laten maar nu voelde het ff kut en nu ben ik blij want ik weet veel meer dan de eerste keer dat ik het speelde :)

    Beste game van de afgelopen jaren voor mij.
     
    AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik gister ook voor het eerst...was iets vergeten aan de andere kant van de map, en had zoveel van die dingen dat ik een extra inventory slot kwijt was, dus maar 1tje gebruikt.:+

    Is dat zo? Laatste open world game die ik gespeeld had was Black Flag, tis niet mijn genre normaal gesproken.:)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Fast travel heel soms, vaak als de destination meer dan 3000 stappen weg is en ik niet een machine zie waarop ik kan rijden.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd geen laadtijden.. Gewoon hup doorgaan.. heerlijk.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook vrij weinig pop up of iets dergelijks though. Technisch gezien is dit echt een mirakel met deze hardware.

    Update 1.03 is tevens uit!

    • 229.7 MB
    • "Multiple crash and progression fixes"
     
    Rienbu en fredfenster vinden dit leuk.
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Sowieso nog geen enkele crash gehad, gebeurt niet vaak meer. Wel wat meer popup ineens, maar ik denk dat ik het spel eens moet afsluiten en opnieuw moet starten ipv alleen vanuit resume op te starten.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heel soms heb ik wel wat verspringend beeld. En dan vooral bij de dialogen tussen de characters.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Enige bug die ik heb gehad is een npc waarbij het lichaam verdween. Zag je alleen zijn hoofd rond zweven :)
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Me 2.

    Btw game zit echt in no-time op het main menu scherm vanaf de ps4 os.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Holy shit deze game. Love it!
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik raad iedereen aan om kompas, enemy awareness icons, enemy health bars en stealth symbol uit te zetten. Ik raak soms helemaal verrast door een enemy op deze manier. Game is echt een heel stuk pittiger op deze manier en ik raak helemaal opgezogen in de gamewereld op deze manier. Heerlijk.

    Verder nu gouden boogje <3 awesome
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina