Te doen in combinatie met very hard ? Ik wil niet te snel door de game omdat ik merk dat ik misschien nog wel meer plezier beleef naar het uitkijken (tijdens werk etc) naar het moment dat ik weer verder kan met de game. Speel elke dag zo'n 2 uurtjes, nu 10 uur onderweg, level 12 en wandel nu het Nora gebied uit
Jahoor ik speel al de hele tijd op very hard. Dit is net even een stapje lastiger Net een bandit kamp op deze manier ingeslopen en het is niet meer zo makkelijk om overal langs te sneaken. Met machines is die health bar weghalen ontzettend spannend. Ik ga trouwens echt op een troon van Glinthawks uiteindelijk terecht komen, anders ben ik teleurgesteld. Wat een pleurisbeesten zijn dat zeg met hun ijsballetjes schieten op je. Bah 36,5 uur onderweg en op 58% game progression Ik ben soms echt geweldige setpieces tegengekomen. Jammer dat ik op sommige plekken niet kan komen, maar verder is het freeroamen echt totaal niet storend. Aloy is ontzettend goed te besturen en klimt elke fucking berg gewoon op! Combat is ook echt zalig Constant pittig, beste gear hebben is niet een instant win en enemies kunnen je echt te grazen nemen als je niet oplet (awareness icon uitzetten helpt hier enorm bij )
Hahah idd. Maar ik dacht tot op vorige week ook dat dit soort Graphics niet mogelijk waren op de PS4 hoor. Althans niet met zo consistentie. Zit nu in mijn eerste Cauldron maar Damn... sick man
Horizon Zero Dawn PS4’s biggest ever Sony published new IP launch in the UK Instead, it’s Sony’s PS4 exclusive Horizon Zero Dawn that grabs the crown, beating Nintendo’s adventure title by a comfortable margin and becoming PS4’s biggest ever new IP launch in the process. It’s also the biggest launch of the year so far and Sony’s biggest launch since Uncharted 4. http://www.mcvuk.com/news/read/horiz...o-no-1/0179703 Horizon is Sony's biggest new franchise launch on PS4 - a title previously held by No Man's Sky. It's also the biggest PS4 launch in general since Uncharted 4. http://www.eurogamer.net/articles/20...ranchise-debut
op de kaart is het een blauw driehoekje zonder onderkant geloof ik. Dus als je een tallneck beklimt vindt je er wel eentje.