Woehoe alle hunter challenges gehaald, viel wel mee met de juiste armor. Alleen die GlintHawks met dat touwgeweer... maar na 3 keer die ook.
Die had ik sinds release in seal en pas 1.5 maand geleden uitgespeeld ;-) Ik ben bang dat het dezelfde richting gaat met Horizon Zero Dawn, maar ik zal de game niet verkopen. This is a keeper.
Uiteindelijk maar gewoon heal gespamd en die koeien genegeerd. Had mazzel dat ik 1 vogel 2 keer kon critical striken.
Ik dacht precies hetzelfde. Echter gebruikt Hermen wel degelijk de woorden "expansion" en "story", dus een uitbereiding van het verhaal kan je inderdaad anders interpreteren, echter om 2 weken na de release al door te laten schemeren dat er deel 2 komt is niet bepaald logisch imo
Zo op het werk alleen maar naar de ost aan het luisteren. Damn, heerlijk en heb gelijk zin om te gamen. ;-)
Game toch maar niet verkopen en overnieuw begonnen. Kan er niet genoeg van krijgen. Kom maar op met die eventuele expansion.
Ik ben nog niet aan het einde. Ja met de main quest wel maar er is nog zoveel te doen en vooral gewoon genieten.
Level 40 , main quest op level 14, en nog sooooo much todo 40 uur erin. Moet alleen het niet zo lang meer laten liggen, had wel weer ff moeite om er in te komen!
Level 39 en nu maar is richting Meridian, ben benieuwd Doelde meer op het feit dat dat een mooie aankondiging verdient, in plaats van zo even tussen neus en lippen door
Ik kom nu quests tegen die ik in m'n eerste playthrough helemaal niet tegen ben gekomen. Ben nu nog wel in het eerste stuk en probeer alle vantage points etc te unlocken/pakken en de trainingen en hunts te completen. Nier is even in de backlog beland.