Ook van ons? Bedankt voor de tip. Downloading right now. EDIT: mooie guide. Zeker het downloaden waard.
Ben benieuwd door black friday de game toch ook maar is aangeschaft. Hopelijk komend weekend mee kunnen te beginnen.
Ja, ik vind het echt een toffe game. Game ziet er echt mooi uit en hoe verder je in de game komt hoe uitdagender de beesten zijn. Nu ook in het begin van de DLC, die Scorcher is gelijk zweten. Genieten.
Na veel vakantie nu eindelijk Frozen Wilds uitgespeeld en ik vond het goede value for money. De nieuwe enemies zijn echt pittig! En het landschap is geweldig uniek. Het zit hem in de details zoals de sneeuw die rustig net boven het landschap waait. Maar ook hoe intens donker het kan zijn 's avonds. Dat is oprecht een nieuwe beleving t.o.v. het origineel.
Sony Interactive Entertainment (SIE) today announced global sales of Horizon Zero Dawn™ have exceeded 7.6 million copies just one year since it launched exclusively on PlayStation®4 (PS4™)*1. The exceptional year-one-sales mark Horizon Zero Dawn as the most successful new first-party franchise launch on PS4. Horizon Zero Dawn was released on February 28, 2017 to widespread critical acclaim, winning numerous industry awards.
Vandaag dan EINDELIJK uitgespeeld. Had hem op de release digitaal gekocht. Maar kon er nooit echt in gekomen (geen idee aan wat het lag). Blij dat ik hem uiteindelijk toch heb uitgespeeld. Vond met name de graphics erg vet (hands down de best looking open wereld game). En de gevechten op hard waren soms erg intens. Verhaal was prima. Alleen waren de side-missions wel erg boring; Ga naar A, ga dan naar B, dan weer terug naar A. Dan moet je een gebied onderzoeken, sporen volgen... Naaaa viel soms bijna in slaap van die side-missions. De rest was wel top. Vond het spel niet SUPER goed. Maar wel veel beter dan de standaard Ubisoft openworld games. Alleen net niet zo goed als Koning Breath of The Wild en Prins The Witcher 3 Sony heeft in ieder geval een nieuwe franchise met veel potentie. Ben erg benieuwd naar deeltje 2! P.S. Iemand tips voor Ultra hard ? Welke armor en wapens zijn aan te raden ?
Wat grappig; ik gebruik nóóit de tripcaster en de ropecaster is mijn voornaamste wapen naast de bows. De game voelt wat dat betreft heerlijk in balans: je kunt écht je eigen stijl volgen in battles zonder dat je daar diepe skill trees voor moet ontwikkelen zoals in RPG's.
Is deze game nog het aanschaffen waard? Zag de complete Edition voor 44 bij de MediarMarkt liggen ... nu weet ik dat de "basis" game geweldig is ontvangen maar hoe zit dat met de DLC?
Ja, hoe meer hoe beter met deze game! Maar de game en DLC los halen is goedkoper dan deze combi vermoed ik.
Complete Edition was in maart nog 29 euro op de store. Wellicht dat even afwachten (als je digitaal geen probleem vindt).
Ja, ik heb pas 'n weekje een PS4 Moet echt wennen aan dat ding zeg ... ben nog niet zo heel bekend met die nieuwe UI. Digitaal is geen probleem.. alhoewel ik liever autistisch ben en graag een fysiek exemplaar wil hebben.
€33.50 incll verzending https://nl.pepper.com/aanbiedingen/horizon-zero-dawn-complete-edition-ps4-voor-eur3350-shopto-67061