1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Kijk dit vind ik interessant! :)
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ziet er goed uit :9

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    2016 grotendeels besteed aan de Witcher 3 en 2017 wordt het jaar van Horizon Zero Dawn. Zoveel zin in deze game, al helemaal nu ik wat gameplay filmpjes heb bekeken.
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Destijds was er een gifje van Witcher 3 met gfx die veel mooier waren dan de uiteindelijke release. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gifje zich stand houd tegen deze game. Denk dat wij een stuk dichterbij zijn dan release Witcher 3, ook opzich wel logisch want deze is veel nieuwer
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Mooier dan uiteindelijk op console of ook PC?
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ook mooier dan uiteindeljk op pc. Was van een E3 meen ik.

    Horizon is zeker niet mooier dan die gif. Maar meer in de buurt. Ben wel van mening dat Horizon er beter uitziet dan Witcher 3 op console.

    Zal zo even die gif opzoeken

    Heb 'm gevonden maar heb geen idee hoe ik 'm moet kopiëren en posten. Noob
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2017
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Niet te vergelijken.

    Een console-exclusive word gemaakt puur voor één console. In dit geval de PS4/PS4 Pro. KillZone zag er ook schitterend uit op de PS4 (vond ik dan). Echter dacht ik ergens gelezen te hebben dat de game voor de PS4 Pro gemaakt was?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Wat je hier allemaal ziet is natuurlijk PS4P materiaal, ik hoop en verwacht dat het er gewoon prima uitgaat zien op de normale PS4.
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Volgens mij bijna al het materiaal van deze week van de OG PS4 tho.

    Je kunt de graphics wel vergelijken toch.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze zeker.

    [​IMG]
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Juistem!!! Thanx mate
     
  13. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Witcher 3: Blood And Wine DLC komt meer in de buurt.

     
    Rienbu vindt dit leuk.
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zijn beide open-wereld games dus mag je zeker de vergelijking maken vind ik. :)

    Wanneer ik bij Horizon Zero Down puur kijk naar de hoeveelheid polygonen die gebruikt zijn om bepaalde details in de omgeving, characters en vijanden uit te werken vind ik dat het zeker in de buurt komt van The Witcher 3. De vegetatie lijkt ook overal in de wereld ruimschoots aanwezig te zijn en toont veel variatie en detail.

    Denk alleen dat de vergezichten in HZD ietwat belemmerd worden door de gelimiteerde rekenkracht van de PS4, je zicht toch net iets te snel een mist over de omgeving trekken wat uiteraard bedoelt is om de afwezigheid van objecten te camoufleren. Helaas is er alsnog geregeld flink wat pop-in van objecten te zien... (dat heeft TW3 overigens ook nog steeds wel een beetje, zelfs op PC ultra settings)

    Maar als liefhebber van gedetailleerde graphics (even los van de performance) vind ik HZD een heel aangename game om in actie te zien. (mits een geminimaliseerde HUD :p)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx voor je input man

    @VapoChill

    Ziet er verdomd nice uit man. Moet 'm nog steeds spelen (B&W) maar staat op de lijst.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Is de game al uit?

    Oh, ik moet B&W ook nog uitspelen, heb eindelijk mijn PS4 controller weer terug dus ga mooi verder zo :D
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    1 maart, dus nog even snel doorspelen en dan aan de slag met Horizon: Zero Dawn ;)
     
    Jorrie en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Killzone? Nee man, dat was een launch titel, toen was er nog geen idee van een Pro.
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb The Witcher 3 nog in de backlog staan. Ben er nog steeds niet aan toe gekomen. :+

    Horizon Zero Dawn is voorlopig de laatste game die ik op day 1 haal. Daarna aan de backlog werken.



     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd. Misschien bedoelde Rampage Horizon tho. Maar ook die game was al ver voor het idee (denk ik) van de Pro in productie.

    GG verdienen keiharde credits voor wat ze uit de OG PS4 weten te krijgen. Al de kritiek op de oude en achterhaalde hardware van de OG ps4 vermorzelen ze met een moker van een looker, maar een looker alleen maakt geen vette game imo.
    Zou eigenlijk wel willen weten wat ze allemaal uit de OG X1 zouden kunnen halen.
    Hoop echt zo fucking hard dat GG deze game goed doet.
    Vannacht even de previews op mijn gemak doorgekeken etc en echt bijna elk segment ziet er dope en interssant uit.
    Gfx zijn volgens mij bijna on-par met Uncharted 4 lijkt we, VA en mocap even buiten beschouwing, en ik hoop zo dat de gameplay vet is en het verhaal cool. Heck, verhaal mag voor mij minder zijn als de gameplay maar goed is.

    Wanneer droppen de reviews?

    Edit: leuke preview vond ik dit

    https://www.youtube.com/shared?ci=Xyf8kzeLrNY
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2017

Deel Deze Pagina