Review copies zijn verstuurd lees ik net (3 weken voor de release). Tegenwoordig worden veel review copies erg laat verstuurd (soms pas op de releasedate). Geeft alleen maar aan dat Sony erg veel vertrouwen heeft in Horizon Zou me niets verbazen als de review embargo een week voor de release is. Kunnen ze nog wat van leren bij andere game studios
Spoiler Ik heb vandaag €60 op mijn PS account gezet (had €50 PSN tegoed op marktplaats gekocht voor €35) Ik gun GG de volle €60. Impressies waren erg lovend. Maar ik wacht toch eerst de reviews af. Heb No Man's Sky en The Order 1886 destijds ook voor de volle pond gepreorderd in de PS Store. En we weten allemaal hoe die games het hebben gedaan.
Zoals Bethesda o.a. Ik ben hier ook meer fan van. Gewoon vertrouwen uitstralen en mensen laten genieten van de hype. Lekker vroeg review copies eruit sturen, zodat sites (en YT spelers) al een gedegen mening kunnen geven. Wanneer je weet dat je een goed product in handen hebt is dit vooral goede mond op mond reclame.