horror game

Discussie in 'Algemeen' gestart door hifonics, 14 dec 2004.

1. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt was ik er vergeten bij te zetten, komt ook weer een xbox versie van, dus kan je meteen door met deel 2 straks ;).

Ja dies allang in Europa, request em anders bij gcshop....als ie weer online is.
    En anders GOED zoeken in de winkels, hijs wel zeldzaam aan het worden, of requesten op x-bazar

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Beterzzz, ik heb wel weer eens zin om mn broek vol te schijten uit angst :9

3. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    dan wel met licht uit om 12 uur 's nachts spelen met koptelefoon, of geluid hard ;)...schijten verzekerd!.

kijk ook eens HIER . Mijn enge spellen thread...zie je ook veel reacties over Project Zero ;)

4. Arno S.

Leuk Bevonden:
    74
    En wat voor titel is Obscure dan??

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ook survival horror.

Maar ik zou ook voor Project Zero gaan. Zelf heb ik het spel niet, maar ik heb het wel eens bij een vriend gespeeld. Overdag met lichten aan.
    En ik kan je verzekeren dat je je zelfs dan nog lam schrikt. Het komt met name doordat je de spoken moet doden door ze te zoeken met je camera in First Person.
    Dat geeft een heel onveilig gevoel in vergelijking met het Third person view normaal. Dan heb je meer het idee dat je wat meer overzicht hebt.

6. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft . Is op zich ook een goede horrorgame. Wel goede sfeer. Maar niet heel erg eng ofzo. En niet erg lang qua speelduur...., kan em een keer lenen of huren, maar als je echt wilt schijten, weet je het te vinden, Silent Hill 2,3,4 of Project Zero 1,2

7. Arno S.

Leuk Bevonden:
    74
    Vind het echt jammer dat deel 3 niet op de xbox te krijgen is.Het is toch één langlopend verhaal?

8. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    nee, niet precies. De delen hebben wel overeenkomsten en terugkomende namen en details, maar de verhalen zijn wel allemaal apart, je hoeft dus niet perse 1 deel gespeeld te hebben om de anderen te snappen, is wel leuker natuurlijk, want dan snap je meer van het geheel. Ik ga nu slapen, lees morgen wel verdere reacties ;).

9. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Hilfonics, ik zou gewoon voor ObsCure gaan. Je neef zegt toch dat hij spooky is? Het geweldige aan ObsCure, is dat je met 2 players co-op kunt spelen. En dat is zeer lauw met dat soort ''schijt''games ;).

10. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Co-op is leuk ja...maar wel veeeeeel minder eng. Being alone is always scary.

11. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Kamertje helemaal donker, 5.1tje aan en griezelen maar. En dan niet durven te slapen :D

Deel Deze Pagina