voor diegene die mij er op wezen een NOT te plaatsen.. Heb de Xbox360 pas een aantal dagen en met TDU, GRAW2 en FM2 ben ik nog niet in het bezit van een 'NOT'
Xbox 360 games: HOT: Motogp 06 Geweldige gameplay; goed voor nu al een jaar racen NOT: PGR 3 Doet veel te veel onder PGR 2
is toch handig om te weten voor mensen die het spel misschien willen aanschaffen, daar is dit topic voor...
HOT Dead Rising Zombies slachten, beetje rondlopen, zombies vernederen, wat verhaal volgen, katana pakken en verder slachten. NOT Far Cry: Instincts Predator Woohoo, het water ziet er mooi uit...en dat is ook alles. De game is pas leuk als je alle speciale krachten hebt en maar dan is het al te laat.
XBOX 360 games: Hot: Virtua Tennis 3 Leuke game waar veel tijd in zit, en de achievements zijn aardig te halen maar ook niet te makkelijk Not: ShadowRun Niet mijn genre game, shooters zijn wel leuk maar het stijltje is minder!
Xbox Live Arcade games: HOT: Mad Tracks Dikke fun online. Leuke kleine autotjes en uitdagende achievements NOT: UNO Steeds op A drukken is toch niet echt veel aan, wel? Xbox 360 games: HOT: PGR3 Mijn eerste spel. Het bestuurd makkelijk en is leuk en mooi. NOT: NFSMW Niet een slecht spel maar het word een beetje eentonig
Xbox 360 games HOT: The Darkness Ik weet het deze game is nog niet uit maar ik wil gwn ff zegge dat deze game zkkr vet gaat worden NOT: Def Jam Icon Het eerste uurtje wel leuk maar een paar dagen daarna heb ik dat K*t spel geruilt voor 60 dagen wow
Jogens alleen hot zegen als je de game al hebt...niet als die nog niet uit is of als je alleen maar de demo hebt gespeeld anders hebben we er nog geen reet aan... Xbox Live Arcade: HOT: DOOM: Allereerste FPS wat wil je nog meer? NOT: Smash TV omdat de laatste achievement geglitched is Xbox retail game: HOT: Dead Rising: erg orgineel en vette verhaallijn NOT: Football Manager 2006 pure bagger
HOT: Forza 2 en GOW: zeer verslavend!!! (Balen dat ik GOW alweer verkocht heb!) NOT: Pimp my Ride en Tetris: oersaai!!!
LoL ja dat is wel weer lachen, destijds viel ik achterover van de graphics en de ervaring. Als je het nu ziet kan je amper de characters onderscheiden. OP Discovery channel is op het moment een serie aan de gang over de ontwikkeling van de videogames. Leuk om al die oude games enz weer voorbij te zien komen. Waarschijnlijk ben ik een van de weinige hier die de aller eerste phong thuis had staan (IVM de leeftijd), de hele buurt liep uit om te komen kijken. Peace, Rich_Art.
HOT: Rainbow Six: Vegas Leuke multiplayer doe dat alleen maar. NOT: GOW Bijna alleen maar donkere kleuren en ik hou niet van de monstergames
Hot: Catan gewoon lekker effies een spelletje Not: D O A Ex gewoon omdat er afgezien van de graphics niets aan is okke maar die graphics zijn wel héél okee
Xbox Live Arcade games: HOT: Small Arms Heerlijk om ff tusendoor te spelen zowel op de bank als via live NOT: Marble Blast Eventjes leuk, maar al snel houd dat op. Xbox 360 games: HOT: Crackdown De gameplay van crackdown is pure verslaving al helemaal in co-op NOT: Gears of War Van die 4 games die ik heb is dit de minste, begint al snel eentonig te worden
Als je de volgende code even in de OP zet, kopieert dat makkelijker.. HTML: [B]Xbox Live Arcade games:[/B] [COLOR="Lime"]HOT[/COLOR]: [Naam hier] [eventuele reden hier] [COLOR="Red"]NOT[/COLOR]: [Naam hier] [eventuele reden hier] [B]Xbox 360 games:[/B] [COLOR="Lime"]HOT[/COLOR]: [Naam hier] [eventuele reden hier] [COLOR="Red"]NOT[/COLOR]: [Naam hier] [eventuele reden hier] Xbox Live Arcade games: HOT: Catan Catan is altijd vet, of het nou op de Xbox 360 is of als bordspel NOT: Prince of Persia Ik vond het in ieder geval niks aan.. Xbox 360 games: HOT: Forza Motorsport 2 Realistisch rijgedrag, veel auto's en goede multiplayer (op het gebeuk na dan) NOT: Need for Speed: Carbon Hoe bedoel je, eentonig xD
Xbox 360 games: HOT: Gears of War Beste spel ooit, dat is duidelijk. Vooral online erg goed! NOT: Call of Duty 3 Verwachtte er veel van en stelde dik teleur.
GOW beste spel ooit?: hahah lache met jou, gast echt klotegame, veel te donker en die monsters zijn te lomp, die stomme gaten die elke in de grond ontstaan, begint na de 4e ook wel te vervelen... En COD ruleert echt, vooral online blijft geweldig, maar ja, als je t niet kan en ge-ownd wordt, tsja...:_0/
Leer een mening te accepteren. Hij vind GoW het beste spel ooit. Dat is geen feit. Als je het verschil tussen feit en mening niet weet moet je denk ik even terug naar de basisschool _0/
Xbox Live Arcade games: HOT: worms ik vind dit het leukste arcade spel.. alleen jammer dat ze de A.I verneukt hebben. NOT: pacman te oud, te saai, te achterhaald Xbox 360 games: HOT: Rainbow six vegas online is ie gewoon geweldig NOT: Pro Evolution Soccer 6 leuk spel..ik kan alleen er niet mee leven dat de PS2 versie beter was..
@ Banzaiaap: Bedankt! Ik heb het ook even in de startpost gezet. Het was in eerste instantie de bedoeling dat het voorbeeld zou worden overgenomen incl. de opmaak, maar ik dacht even niet aan de HTML-code. Hier de HTML-code van het voorbeeld: HTML: [B]Xbox Live Arcade games:[/B] [B][COLOR="SeaGreen"]HOT:[/COLOR][/B] <titel game> <een eventuele toelichting hier> [B][COLOR="Red"]NOT:[/COLOR][/B] <titel game> <een eventuele toelichting hier> [B]Xbox 360 games:[/B] [B][COLOR="SeaGreen"]HOT:[/COLOR][/B] <titel game> <een eventuele toelichting hier> [B][COLOR="Red"]NOT:[/COLOR][/B] <titel game> <een eventuele toelichting hier>