heb vandaag 8,5 uur buiten gewerkt (bloemen snijen) pluh daar begin je dan ook van te zweten. Zo nog effe zwemen bij een afgraving
ben vdaag naar school geweest, 2 uur gym.. van 11 tot 1.. had 't zweet in m'n naat staan en k zweette maar door. Was gelukkig niet de enigste, wat miss een kleine troost is Gamen met dit weer is nix; der staat geen ventilator en k game gwoon niet lkkr zo. Lekker in de winter, lekker glad en koud buiten.. echt kutweertje, allemaal lui die op hun bek gaan.. dat soort weer En dan lekker gamen.. wordt strax nog mooi met de 360
Ik weet niet hoe het kan, maar ons huis is erg koel. Ik denk dat het hier nog geen 20graden is..binnen.
Ik heb de TV buiten gezet met een maat van me + 2 stoelen (in de schaduw offcourse) en Top Spin aan gezet en met z'n 2en op Live getennist, biertje erbij, perfect! (aanrader)
Wij hebben aansluitingen in het hele huis zitten, en bij de achterdeur ook dus hoefde niet zo lang te zijn.
DIT Is echt HEELIJK weer man!!! ik ben wel wat gewent vannuit de tropen in Azie, maar ik moet zeggen dat die klimaatveranderingen (denk dat het dis is) toch flink toeneemt... over 5 jaar 40 graden in de zomer en moeten we zo'n anti-ultra violet pakkies aan als je wilt zwemmen, net zoals in AUSTRALIE!!
ja heb ik dus ook gedaan, een echte gamer staat een 'beetje' warmte niet in de weg, maar goed die airco/ventilator kost stroom en dus moest de ventilator maar ff uit, want 'ons bent zunig'.
Hier ook. Maarja alle screens zitten dan ook dicht Vandaag ff wat tuinmeubelen gebeitst, niet goed voor je met dit warme weer, al die dampen die dan vrijkomen
In de kelder gamen?(nee, ik game gewoon op mijn kamer,de xbox, of in de living, ps2, heb niet veel last van de hitte)