1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hotmail onthoud mijn wachtwoord niet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 4 mrt 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Onlangs is mijn Hotmail account gehackt en toen door Hotmail geblockt. Nadat ik allemaal antwoorden op vragen had gegeven kon ik eindelijk mijn wachtwoord veranderen. Ik heb er echt een idioot wachtwoord van gemaakt zodat ik de volgende keer niet zo makkelijk te hacken ben.

    Echter is het nu elke dag raak, wanneer ik naar Hotmail.com ga, moet ik telkens mijn wachtwoord opnieuw invoeren. Voorheen ging hij gewoon verder en onthoudde hij mijn wachtwoord. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik je gewone internet of google chrome? Bij chrome krijg ik wel altijd een melding of je het wachtwoord wilt opslaan.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Firefox gebruik ik, normaal gesproken als ik hotmail.com deed of gewoon via de MSN messenger kwam ik gelijk in de inbox terecht, nu elke keer dat kut wachtwoord moeten invoeren...brrrr hinderlijk.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Neem Gmail.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    heb je je cache/Cookies/... allemaal al eens leeg gemaakt?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is al klaar nu. Ineens begon MSN Messenger ook te fucken, afsluiten zonder een reden te geven...afgelopen met MSN. Ik gebruik nu Trillian, eens kijken hoe dat gaat. Ik kan in elk geval meteen naar mijn inbox, dus klaar.
     

Deel Deze Pagina