Hour of victory

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 27 jan 2007.

1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of de a.i. is zo geadvanceerd dat de duitsers spontaan medelijden met je hebben gekregen dat je die game gekocht heb

2. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha :lol:

3. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AI dramatisch en gameplay weer hetzelfde, geen topgame maar wel leuk om een keer uit te spelen. Vooral het tweede hoofdstuk in dat kasteel is best aardig. Alleen lukt het me niet te ontsnappen met die tank... iemand tips?

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Deze game wat zitten spelen. Best grappig, niet super natuurlijk.
    Zit nou alleen vast.
    Je moet die 3 torens beschermen in het begin. Geen idee welke torens, zie niets dat ze opblazen, maar goed. Alleen hoe? Kan met die turret proberen wat mensen af te knallen, maar grotendeels loopt zo voorbij je bereik. Je kan wel los wat mensen neerknallen, maar die troepen blijven net zo lang komen tot ze die drie torens hebben opgeblazen.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hahahahahaha dit spel kreeg een 1.1 van power unlimited!!!!

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af hoe ze de 0.1 verdiende:p

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, maar dat is GameKings. Heb nog even verder zitten spelen en vind het nog best vermakelijk. 8)
    Geen supergame natuurlijk, maar een 1,1 vind ik wat overdreven. Heb het idee het spel al bijna uitgespeeld te hebben. Zat even bij de achievements te kijken en moet nog maar 2 missies, waar je zo doorheen knalt. Zou wel heel kort zijn als je hem in een uur of 2 uitspeelt (met 1 character). Of er moet nog een hoop nakomen.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Is dat dat stuk waar die bommenwerpers op je af komen vliegen? Zo ja, dan moet je die afknallen.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Na een tijdje snapte ik eindelijk wat ik moest doen, toen ik zachtjes wat gebrabbel hoorde van je buddies.
    Ondertussen flink stuk verder. Ondanks de slechte recensies weet ik me er best mee te vermaken. Even lekker knallen tussendoor.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik neem hem denk wel een keer :). En een 1.1 vind ik echt gewoon een beetje proberen om grappig te zijn :confused: want ik zag ook een 11 bij een vriend van mij in zijn pu. De demo is best vermakelijk :)

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    net uitgespeeld.. als je wilt lachen om domme fouten tijdens je run&gun acties kan je dit spel zonder boos gezicht uitspelen.. maar alsjeblieft.. koop em niet.. leen em, huur em, steel em.. maar koop em niet!

edit: weet iemand trouwens hoe je een stealth kill maakt? ik blijf maar met messen gooien :p

Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  12. Remco

Remco Guest

Ik vind het wel heel knap dat ze iedereen laaiend enthousiast hebben gekregen over de game voor die uitkwam, maar dat t toch zo kut bleek te zijn, heb ik wel respect voor:9 Dat is nog es wat je noemt marketing:9

13. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gespeeld bij me neefje nou dit is bagger van het hoogste niveau

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dit speel is goed triest. Ik lag m'n aars eraf hoe cheap dit spel is, maar ik speel 'm nu een beetje voor de achievements.

Nou ga ik online, echt NIEMAND die het speelt. Geen hond te bekennen. Dus mijn vraag: Iemand zin om met me achievements te traiden?

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb wel zin om wat achievements te halen. Moet ook nog alle online achievements te halen, maar nog nooit iemand online gezien.

16. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Verrassend :lol:

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Helemaal top, ik heb je toegevoegd, als je een keer zin heb stuur me dan maar een message.

@ Dead Rising, nou, eigenlijk wel! Zijn er nou helemaal geen andere achievements whores die het tenminste nog proberen? :9

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Fuck die demo is echt vreselijk. BassieJ man, sterkte.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zal het nodig hebben...

"I need a SHOOTER" :9

20. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die het nog niet weten.
    Je kunt een Micromania auto downloade voor Burnou paradise heb hem juist afgehaald gewoon even op de site http://www.burnout.ea.com.
    Daar krijg je dan een code die je moet invullen in Burnout en hop je hebt de auto

Kan iemand dit wissen heb me namelijk van topic vergist

Laatst bewerkt: 10 feb 2008

Deel Deze Pagina