1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hour of victory

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 27 jan 2007.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wel leuk dat je drie typen soldaten hebt, verder zou ik voor een WOII game eerder voor Brothers in Arms kiezen, of mss wel MOH Airborne, waar je zelf kunt kiezen waar je land met je parachutist. Call of Duty 4 gaat meer naar de moderne oorlog, maar Brothers in Arms wordt volgens mij qua graphics en gameplay echt super. En ook super natuurlijk dat het zich in Nederland afspeelt.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Demo vond ik waardeloos, besturing is bout als je het bv met call of duty vergelijkt, framerate is niet super en ik heb call of duty 2 al gespeeld, dus dan valt dit wat tegen.

Zou zeggen, haal call of duty en laat deze maar liggen. Heb je veel betere game aan.

3. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Mee eens, wat een ruk spel! Ziet er wel mooi uit, maar het speelt voor geen meter! Wacht wel op MOH Airborne en Natuurlijk BIA Hells highway!!!!! :)

4. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het speelt alsof je mannetje betonblokken aan zn poten poten heeft, verder heeft de tegenstander een hele beroerde AI en hebben ze geprobeerd cod2 na te maken en dat is duidelijk mislukt..

5. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het een soort cod is zou ik da tniet erg vinden:)

saints row is ook fake gta en is ook gaaf

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    pff ik heb al geen zin nie meer om hem af te halen

7. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik cancel hem dan nu ook maar. Ga ik verder geen tijd aan verspillen.

8. JEFFOR

JEFFOR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net ff gespeeld, wat een kut game idd =/

9. Cybercon

Cybercon Guest

Leuk dat men het spel als Xbox 360 exclusive aankondigd, maar als je nog denkt dat er na BIA: Hell's Highway überhaupt nog heil ziet in het WWII genre, heb je het volledig mis. Al na het gezien te hebben van de eerste beelden kon het spel me op geen één vlak interesseren. Het zag er allemaal zó standaard uit en het eerste wat me binnenschoot was: een crappy low-budget port van Call of Duty 2.

En ja na de reacties hierboven hebben te gelezen, neem ik nu al helemaal niet de moeite om de demo te checken. Heeft men nou nog steeds niet door dat BIA dé WWII game is?

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Bedankt voor de waarschuwingen. Op insidegamer zijn ze ook al heel negatief. Lekker laten rotten dus dit spel.

11. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar even downloaden! Als het een fake van COD is, is het een dikke game!

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Van alle slechte games die ik ooit heb gespeeld, is dit volgens mij de allerslechtste, zwevende poppetje, verschrikkelijk lelijke graphics voor de 360. Waardeloze tegenstander, wapens die echt tergend bedienen, en bovenal, het speelt ontzettend kut. Pure rommel.

13. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een sgeit game

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pff, die besturing zeg....echt ruk =(

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ze kunnen maar beter stoppen met het verder ontwikkelen van dit spel.
    bespaart hun geld en hun reputatie wat nu toch al aardig is aangetast

16. Cybercon

Cybercon Guest

Sure :emo: :lol:

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb de demo nog niet gedownload.
    Maar bovenstaande reacties zeggen mij genoeg.

18. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slechte demo, wat bagger, als je hem nog niet heb gedownload dowload hem dus niet is de moeite niet waard !!

Crap demo

19. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gedownload, om te kijken of er iets van de bovenstaande reacties waar was. En ja het spel is slecht, ik was volgens mij een slechte versie van cod 2 aan het doen, het lopen gaat voor geen meter, de AI is niet erg goed, en het ziet er nou ook niet echt mooi uit, mijn oordeel afgaande op de demo: Je kan beter cod 2 uit de budget bak vissen dan er ook maar even aan te denken om dit spel in huis te halen.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  20. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik ga hem echt wel halen!

Deel Deze Pagina