1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hour of victory

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 27 jan 2007.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb em gedownload maar hij staat nu niet meer op marketplace??

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een lelijke game brothers in arms op de gewone xbox ziet er nog beter uit, ze kunnen beter stoppen iedereen vind het nu al niks en lelijk moet je voorstellen al bia, en moh airborne uitkomen gaat die zo de budgetbak in.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan ben jij de enigste

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hey ze hebben hem van marktplaats afgehaald zouden ze onze berichten lezen?
    :+

5. Cybercon

Cybercon Guest

Ik zou net zeggen, haal dan Call of Duty 2. De singleplayer is zoveel intenser en meeslepender, verder is de multiplayer ook nog eens heerlijk. Het is de game die ik by far het meest online heb gespeeld (clan-mates) en voor een prikje kan je 'm nu oppikken. 3 keer goedkoper dan Hour of Victory, 3 keer zo beter.

6. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achievements ? :+

7. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    trouwe shooterfans halen em toch wel! ik ga em ook halen.. slechte cod rip off of niet.. ik wil die ski lift scene spelen!

8. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Man, heb hem ook even gespeeld. Besturing is kut. Inzoomen gaat te sloom. Lopen lijkt inderdaad net of er 100kilo lood aan je voeten hebt hangen. En het gaat gewoon té sloom. Doe mij maar Cod II/III zoals de meeste hier!

9. Cybercon

Cybercon Guest

Dat heeft er geen ruk mee te maken. Trouw of niet trouw, iedereen ziet wat voor wanhoopsproduct dit is.

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Staat die niet meer op marketplace? Jammer want ik wil deze game ook kunnen spelen om hem te kunnen afkraken...:mad:

11. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hahah ik heb ff die demo gespeeld maar wat is dit een kutspel zeg:p

gewoon grappig

12. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat die van marketplace is gehaald. Maar ik ben de gelukkige die hem kon spelen. Maar dan begin je te lopen alsof je xbox haakt.
    En je zoomt in. Dat gaat zo facking sloom dat je binnen die tijd allang door je kop bent geramt. De grafics lijken op de xbox1. Na 10 sec. ben ik gestopt met spelen het is GEWOON EEN KUT GAME en niet de moeite waard om uitgebracht te worden.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben hem er afgesmeten omdat hij op niks trekt zeker

14. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een dom gelul. Je kunt ook overdrijven he gozer. Ik geef toe, de graphics zijn absoluut niet goed maar zo erg is het nu ook weer niet. Als je over iets zeikt, zeik dan over iets wat klopt, maar ga niet zo'n bullshit rond blaten.

Anyway...heb de demo zo'n 30 minuten gespeeld, aangezien ik alles toch een redelijke kans wil geven voordat iets de grond in schop. Maar ik sluit me toch wel bij de anderen aan, deze game is absolute bagger. Zoals al eerder gezegd, de gameplay is waardeloos en vooral over het geluid was ik dus echt niet te spreken. Ook de belachelijke hoeveelheid schade die je kan incasseren voordat je eindelijk eens de pijp uit gaat is gewoon dom. Echt een extreem slechte poging tot het maken van NOG maar een WO2 game.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb express dit topic niet gelezen om me mening te laten beínvloeden,

wat een kut game! de a.i. is zo slecht, dat het een belediging voor de duitsers is, en de overgang van animatie bewegingen naar physics is ook slecht, ik bedoel dus dat als er iemand knielt, en je gooit een grenaat, dat hij opeens staat en 30 cm de lucht in springt, wtf? en het zoomen gata inderdaad sloom, en de graphics zijn ook lelijk, alles is grauw en dezelfde kleur, geen licht effecten, het is ergens in afrika, en dan nog geen bloom effecten of hdr of hoe dat spul ook mag heten,

en welke idioot gaat er nou een nieuwe wwII titel uitbrengen, rond deze tijd? ik bedoel we krijgen cod 4, bia 3, nieuwe moh, en dan komen ze met de prut aan?

ben gewoon pissed op die mensen omdat ze tijd hebben verspild, en zelfs voor het geld wat ik voor de demo betaald heb was het niet waard,

16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb bullet witch gespeeld.. nough said..

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Grappige beeldspraak, die "Lopen lijkt inderdaad net of er 100kilo lood aan je voeten hebt hangen." 100 kilo veren is namelijk de equivalent...

18. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo's zijn gratis;) maarja, je hebt gelijk ze hadden beter het geld aan wat anders uit kunnen geven. In deze periode gaat bijna niemand deze shooter halen met moh, cod, en bia in aantocht

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ze zijn gratis, en nog me geld niet waard, moet je nagaan hoe slecht:p

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou bij mij is die demo ontvindbaar. MIsschien dat hij er morgen op staat bij mij, nu staat hij er nog niet op :confused: Zo te zien mis ik niks :9

Deel Deze Pagina