1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hour of victory

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 27 jan 2007.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ik nou gek of hebben die teamates nou geen nek.
    (hahaha dat rijmt)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lijkt me opzich wel een leuke game, alleen wel erg veel gelijkenis met de Call of Duty serie, en dan met name Call of Duty 2.

3. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Leek mij ook een leuke game, totdat ik de demo had gespeeld.

Heb van betrouwbare bronnen gehoord dat ze hem eraf hebben gehaald omdat ze stoppen met het maken van de game. Veel mensen hebben ontslag genomen..

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Na vandaag omdat iedereen het een slecht spel vond???

5. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook hoge verwachtingen van de demo maar nu haal ik hem zeker niet:+

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol las er net voor het eerst wat over op Gamespot en Gamefaqs en daar was iedereen ook al negatief.
    Jammer, vind WOII shooters op zich wel leuk om te doen, maar vrijwel iedereen zegt dus dat dit zuigt.
    Helaas. =(

7. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    CoD4 is geen WO2 titel. Daarnaast zijn er WO2 games en WO2 games, niet alles speelt zich af rond dezelfde gebeurtenissen en iedere developer denkt wel iets innovatiefs in hun game te hebben zitten, ook is het maar iets kleins. CoD3 en CoD2 zijn naar mijn mening ook nagenoeg precies hetzelfde, op enige kleine veranderingen na. Persoonlijk heb ik toch enig respect voor deze gasten omdat ze ondanks de sterke competitie toch de demo gelanceerd hebben. Ze zijn dan weliswaar flink op hun muil gegaan maar dat doet er niet toe. En dat je "pissed" bent vind ik al helemaal achterlijk gelul, aangezien jij geen games maakt en jij ook niet de druk op je schouders hebt die developers hebben als ze op het punt staan een demo/game te releasen die door miljoenen gamers gespeeld en bekritiseert gaat worden. Daarnaast heb je geen reet voor die demo betaald, dus...die even relaxt ofso.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  8. METALFEAR

METALFEAR Guest

hahaha kan ik mooi boosten online zonder dat mensen gaan zeuren :p

maja ik haal hem zoiezo voor de achievements....ik heb wel meerdere crappy games moeten spelen.

9. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is Totaal eenenal KUT! de besturing is zo wanhoopig joh =(

10. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, leuk gamen met tegenzin om de archievements te halen. Is het je werk ofzo?|:-

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komen games als bia3, cod4 en en nieuwe moh uit, allemaal hetzelfde soort games, en het is dus niet slim om nog een nieuwe game tussen te proppen,

en ik ben relaxt hoor, ik zeg alleen maar dat ik deze game prut vind, en inderdaad ik ben geen game developer, ik doe geen grote projecten, maar dit is gewoon een slechte game, en dat heb ik medegedeeld, ik zeg ook toch niet dat ik ervoor betaald heb?

ik zeg wat ik van die demo vind, jij loopt gelijk te zeiken, als er iemand is die even relaxed moet doen dan ben jjij het, en wat heeft de druk op de schouders van de game developers te ermee te maken?

12. METALFEAR

METALFEAR Guest

Nee - mijn passie :b:

13. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuws | 1 juni 2007 - Gisteren verscheen er een demo van Hour of Victory op Xbox Live Marketplace. Deze is echter uren later weer offline gehaald. Wellicht is er een verkeerde demo op Marketplace verschenen.

Op de Midway Gamers Day, afegelopen februari, konden we met een aantal games spelen, waaronder BlackSite: Area 51 en Hour of Victory. Van BlackSite was een hele aardige demo te spelen. Deze demo is onlangs, enkele maanden later, in exact dezelfde vorm op Marketplace verschenen. Wellicht is dat ook met de Hour of Victory-demo gebeurd. Waarschijnlijk was dat niet de bedoeling, want die demo was een behoorlijk vroege build die vol met bugs zat. Volgens Major Nelson verschijnt de demo vandaag. Wij gaan ervan uit dat dit een nieuwe (betere) demo is.

bron. Insidegamer.nl

14. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  15. SanRox

SanRox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou hem er gisteravond dus ook even vanaf halen, was na al dat commentaar wel benieuwd en kon hem nergens vinden. Zelfs met mijn ameriacaanse account niet. Dus nog even wachten en hopelijk komt er vandaag weer een demo online

16. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is nu weer te downloaden op marktplace :)

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dezelfde?

18. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet download hem nu maar heb de eerste niet gespeeld toen was hij al weg :)

De grote is 937.62MB weet niet hoveel de eerste was.

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    De demo is echt saai. Ik word gek van die Engelsman die om de 10 seconden dezelfde zin tegen je schreeuwd.

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is waarschijnlijk de slechtse 2de wereldoorlog shooter die ik ooit heb gespeeld:

Besturing: is echt bagger, veels te stroef
    gameplay: weinig verschil personages; gewoon andere wapens
    Graphics: niet echt geweldig, vond het nogal lijken op cod2
    ai: barslecht je kan gewoon midden in het veld gaan staan en die ventjes die schieten heel vaak mis en als ze raken kan je nog heel veel hebben ook.
    Sfeer: grauwe sfeer omgeving lijkt op elkaar.

Daarnaast is dat geschreeuw de hele tijd, telkens dezelfde zin ook zwaar irritant.

Anyway deze game ga ik niet halen.:+

Deel Deze Pagina